Malarialoisen toimii nerokkaasti. Siis malarialoisen kannalta.
Se lisääntyy ihmisen punasoluissa ja aiheuttaa jatksottaisen kuumeen. Uhrilla on kuumeettomia jaksoja, jolloin hänellä mahdollisuus löytää ruokaa ja vettä ja muuta välttämätöntä. Sitten tulee horkka-vaihe, jossa uhri on korkeassa kuumeessa, hämärän rajamailla ja korkean ruumiinlämpönsä vuoksi on helposti horkkasäästien havaittavissa eikä puolitiedottomana jaksa hätistää sääskiä pois, vaan ne saavat rauhassa imeä verta ja punasolujen mukana malarialoisia, jotka sitten siirtävät seuraavaan uhriinsa.
Ja jos ihminen selviää kuumevaiheesta, hän pystyy taas pitämään itsestään parempaa huolta, toipumaan ja pidentämään kärsimystään eli malarialoisen kannalta jatkaa uraansa malarialoisen kasvu- ja levitysalustana. Sitten tulee seuraava korkean kuumeen vaihe. Lapset tosin kuolevat usein jo ensimmäiseen korkean kuumeen jaksoon, mutta hei: lapsiahan köyhäsä etelässä riittää!
Eikö näin nerokkaaseen toimintamalliin tarvita kreationistienkin mielestä rakastavan Jumlan tarkkaa suunnittelutyötä? Eihän se voi syntyä sattumalta?
Voiko evoluutio luoda malarialoisen vai tarvitaanko suunnittelua?
17
181
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana vaikutti evoluution kautta tuon kaiken, pahan. Jumala loi malariaeliön hyväksi, hyvää tarkoitusta varten.
- Anonyymi
Loiko se myös persuloisen ?
- Anonyymi
Eli sinun mielestäsi siis:
1) On olemassa evoluutioprosessi (muutenhan siihen ei voisi ulkopuolelta vaikuttaa)?
2) Raamattu ei kerro miten elämä syntyi, koska Saatanan tuunaamista loisista se ei kerro mitään?` - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi siis:
1) On olemassa evoluutioprosessi (muutenhan siihen ei voisi ulkopuolelta vaikuttaa)?
2) Raamattu ei kerro miten elämä syntyi, koska Saatanan tuunaamista loisista se ei kerro mitään?`Eikun Jumala loi kaiken hyväksi ja saatana muutti sen pahaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun Jumala loi kaiken hyväksi ja saatana muutti sen pahaksi.
Raamattu ei kuitenkaan kerro, että Saatana olisi puuttunut mitenkään siihen millainen elokehä on.
Mutta sinä tiedät paremmin kuin Raamattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei kuitenkaan kerro, että Saatana olisi puuttunut mitenkään siihen millainen elokehä on.
Mutta sinä tiedät paremmin kuin Raamattu?Jeesus sanoi käärmeiden, skorpionin ja petojen edustavan pahan valtaa. Maailma on saatanan vallassa. Tämä Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi käärmeiden, skorpionin ja petojen edustavan pahan valtaa. Maailma on saatanan vallassa. Tämä Raamatun mukaan.
En muista tuollaista kohtaa Raamatusta, vaikka olen sen aika tarkkaan läpi lukenut. Voitko kertoa mistä sen löydän?
Genesiksessä kerrotaan, että käärme oli Jumalan kavalaksi luoma. Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo käärmettä viisaaksi (10:16). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista tuollaista kohtaa Raamatusta, vaikka olen sen aika tarkkaan läpi lukenut. Voitko kertoa mistä sen löydän?
Genesiksessä kerrotaan, että käärme oli Jumalan kavalaksi luoma. Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo käärmettä viisaaksi (10:16).Luukkaan evankeliumi:
10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Luukkaan evankeliumi:
4:6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
1.Johanneksen kirje:
5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
Ateistit eivät tunne Raamattua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukkaan evankeliumi:
10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Luukkaan evankeliumi:
4:6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
1.Johanneksen kirje:
Ateistit eivät tunne Raamattua.Eli kunnon kristittyyn ei käärmeen eikä skorpionin myrkky pysty.
Oletko sinä aito kristitty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukkaan evankeliumi:
Luukkaan evankeliumi:
1.Johanneksen kirje:
Ateistit eivät tunne Raamattua.Eikä missään Raamatussa edelleenkään sanota, että Saatana olisi osallistunut mitenkään elokehän luomiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kunnon kristittyyn ei käärmeen eikä skorpionin myrkky pysty.
Oletko sinä aito kristitty?Olen. Käärmeen purema ja myrkky eivät minua vahingoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä missään Raamatussa edelleenkään sanota, että Saatana olisi osallistunut mitenkään elokehän luomiseen.
Ei luomiseen: hän muutti eliöt pahoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Saatana muutti eläimet pahoiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöjä. Raamattu kyllä moittii ja syyttelee saatanaa kovasti, mutta kaiken pahan takana on tässäkin, jos Raamatusta pitää selitystä hakea, tuo kostonhimoinen jumala, joka kirosi kaiken ihmisten tottelemattomuuden takia:
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöjä. Raamattu kyllä moittii ja syyttelee saatanaa kovasti, mutta kaiken pahan takana on tässäkin, jos Raamatusta pitää selitystä hakea, tuo kostonhimoinen jumala, joka kirosi kaiken ihmisten tottelemattomuuden takia:
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."Ja aiemmin käärmettä luonnehditaan "LUODUISTA" kavalimmaksi. Jumala oli siis tehnyt käärmeestä kavalan.
Raamatun mukaan paha tuli maailmaan Jumalan luomana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luukkaan evankeliumi:
Luukkaan evankeliumi:
1.Johanneksen kirje:
Ateistit eivät tunne Raamattua.Skorpioni edustaa alamaailmaa ja seksuaalisuutta. Skorpionia vaivaavat tavallista useammin virus- ja bakteeriperäiset sairaudet. Seksuaalisuus näkyy myös tällä sektorilla altistaen sukupuolielinsairauksille ja sukupuolitaudeille. Virtsarakon tulehdukset saattavat vaivata, joten pukeutumiseen tulee kiinnittää huomiota.
Käärme on kundalini. Kaikki me on tultu seksuaalisuudesta ja kundalinin avulla kohotaan tyvestä latvaan, kuin kasvit maasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skorpioni edustaa alamaailmaa ja seksuaalisuutta. Skorpionia vaivaavat tavallista useammin virus- ja bakteeriperäiset sairaudet. Seksuaalisuus näkyy myös tällä sektorilla altistaen sukupuolielinsairauksille ja sukupuolitaudeille. Virtsarakon tulehdukset saattavat vaivata, joten pukeutumiseen tulee kiinnittää huomiota.
Käärme on kundalini. Kaikki me on tultu seksuaalisuudesta ja kundalinin avulla kohotaan tyvestä latvaan, kuin kasvit maasta.Aivan varmasti, henki-huuhari, aivan varmasti :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289