Lussu on hankkinut edellisistä suhteistaan lapsia sinne ja tänne. Nytkin on erota päätetty. Kohta on Annenkin kanssa lapsia...
Lussu kannathan vastuusi?
Antti luusuaniemen suhdesekoilut
36
451
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi että on päästään noin pipi. On hyvännäköinen mies!
- Anonyymi
Taas on monella ihmettelemistä ja miettimistä. Ihan heille ventovieraan asioista.
- Anonyymi
Luusuaniemi on julkkis.
- Anonyymi
konkurssi huumeet anne elättää pummi espanjassa huumeiss lapset huostaan otettu
- Anonyymi
Luusuaniemellä kyllä sattuu olemaan varallisuutta, mutta mistä ihmeen huumeista sä puhut? Näytä todisteet asiaan!
Onko sun lapset huostaanotettu, kun olet käyttänyt huumeita? - Anonyymi
Onko Annella lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luusuaniemellä kyllä sattuu olemaan varallisuutta, mutta mistä ihmeen huumeista sä puhut? Näytä todisteet asiaan!
Onko sun lapset huostaanotettu, kun olet käyttänyt huumeita?konkurssi rahat loppu ulos otossa kaikki huume hommia sexuaalirikollista elämää anne elättää pummia espanjassa huumeita vetelee. nassuun. pummi.
- Anonyymi
Tyhmillä ihmisillä taas miettimistä, kun ei ole omassa elämässään mitään!
Eroja tulee joka päivä ja lapsia voi olla monille, ei siinä sen kummempaa, se on tätä päivää!- Anonyymi
Ei oo tätä päivää, selvittelyn makua. Se on tyhmien ja parisuhteeseen kykenemättömien ihmisten merkki.
- Anonyymi
Antilla kahdesta suhteesta lapsia, joten ei mitään ihmeteltävää!
- Anonyymi
Saa nähdä haluaako Anne äidiksi vai jatkaako bisnesnaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä haluaako Anne äidiksi vai jatkaako bisnesnaisena.
Tämä Anne oli ollut jo neljä vuotta sinkkuna ja siksi epätoivoinen, joten otti sen kenet nyt sattui saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Anne oli ollut jo neljä vuotta sinkkuna ja siksi epätoivoinen, joten otti sen kenet nyt sattui saamaan.
Kolmekymppisiä naisia alkaa ahdistaa kun ympärillä muut menee naimisiin ja tekee lapsia ja siksi joillekin kelpaa vaikka Pikkarainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ikäpolvi, siinä kolmenkymppiset ja allekin naiset ovat aivan älyttömän lapsellisia vielä ja ovat tottuneet siihen että saavat kaiken minkä haluavat. Siksi esim. se, että mies on varattu ei heille merkkaa yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmekymppisiä naisia alkaa ahdistaa kun ympärillä muut menee naimisiin ja tekee lapsia ja siksi joillekin kelpaa vaikka Pikkarainen.
No ei muuta kuin uikkarit persvakoon ja instaan pyllistelemään. Pikkarainen kertoi sen surullisenkuuluisan synttärimatkan jälkeen että naisella pitää olla hyvä peba. Oli sillä muitakin toiveita mutta ehkä se tässä tilanteessa Pikkaraiselle riittää. Ja kyllä niitä instapyllistelijöitä hänellekin riittää, näin uskoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ikäpolvi, siinä kolmenkymppiset ja allekin naiset ovat aivan älyttömän lapsellisia vielä ja ovat tottuneet siihen että saavat kaiken minkä haluavat. Siksi esim. se, että mies on varattu ei heille merkkaa yhtään mitään.
Sellaisilla naisilla on huono moraali ja samoin itsetunto. Kelpaa kaikki joilla vain keppi on heti käytössä.
- Anonyymi
ei ne oo sen ahhah elättää tositen äpäriää ei ole dna testiä tollo vaatinut huume heppu..
- Anonyymi
Tyhmintä mitä mies voi tehdä on tehdä lapsia useiden naisten kanssa. Tyhmä on tyhmä.
- Anonyymi
Älä nyt! Janne Tulkillakin on ainakin 4 lasta neljälle eri naiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt! Janne Tulkillakin on ainakin 4 lasta neljälle eri naiselle!
elättää toisten äpäriä ei oo dna testeissä käynyt idiootihan se on.
- Anonyymi
Meni maku Lususta. Hyvästi.
- Anonyymi
Kukaan varattu mies ei voi vastustaa tuollaisia kolmekymmppisiä blondeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sentään kiinteistövälittäjä eikä mikään kampaaja tai hieroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin eikä kyllä sinkku mieskään mutta mitä ihmettä siellä naisten päässä oikein pyörii. Miehellä kahden naisen kanssa lapsia ja vielä naimisissa toisen kanssa niin siitä huolimatta ruvetaan sen kanssa vehtaamaan. Ja tämmöistä sattuu myös tavispiireissä niin voisiko naiset nyt sanoa että miksi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin eikä kyllä sinkku mieskään mutta mitä ihmettä siellä naisten päässä oikein pyörii. Miehellä kahden naisen kanssa lapsia ja vielä naimisissa toisen kanssa niin siitä huolimatta ruvetaan sen kanssa vehtaamaan. Ja tämmöistä sattuu myös tavispiireissä niin voisiko naiset nyt sanoa että miksi??
Minä olen sen verran vanha, etten minäkään ymmärrä tuollaista meininkilä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ketkä eivät saa ketään sinkkumkehiä, ottavat miehen kuin miehen oli sitten avioliitossa ja kuinka monia lapsia hyvänsä miehellä.
- Anonyymi
No, eikö tämä rouva itse päättänyt lähteä takaisin kotimaahansa? Eikö se ole aika rankkaa istua puolet ajasta lentokoneessa, kun työt kotimaassa. Vai näkikö, ettå konkurssit edessä. Miten muuten menee, joutuuko rouvakin maksumieheksi?
- Anonyymi
On olemassa sellainenkin kuin asumusero eli periaatteessa eronneet mutta ei ole haettu avioeroa jostain syystä. yleensä kai liittyy omaisuuden jakoon. Kun on kaksi vuotta oltu asumuserossa niin avioeron saa heti sen jälkeen ilman harkinta-aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa sellainenkin kuin asumusero eli periaatteessa eronneet mutta ei ole haettu avioeroa jostain syystä. yleensä kai liittyy omaisuuden jakoon. Kun on kaksi vuotta oltu asumuserossa niin avioeron saa heti sen jälkeen ilman harkinta-aikaa.
Toki tämä Luusuanniemi on julkisesti kieltänyt eron aikanaan ja sanonut viettävänsä puolet ajastaan vaimon kotimaassa. Nyt sitten on kuitenkin se "kakkosvaimo" toisessa maassa hänkin, jossa Luusuanniemi nyt sitten viettää aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tämä Luusuanniemi on julkisesti kieltänyt eron aikanaan ja sanonut viettävänsä puolet ajastaan vaimon kotimaassa. Nyt sitten on kuitenkin se "kakkosvaimo" toisessa maassa hänkin, jossa Luusuanniemi nyt sitten viettää aikaa.
Vaimo muutti ulkomaille ja tämä mies ja kolmekymppinen blondi tapasivat Suomessa ja blondi mutti Espanjaan että saivat tapailla salassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo muutti ulkomaille ja tämä mies ja kolmekymppinen blondi tapasivat Suomessa ja blondi mutti Espanjaan että saivat tapailla salassa?
Vähän sama juttu kuin että joku muuttaa Leville ja sitten joku toinen menee sinne myöskin "etätöihin" aika ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4:39 Voi hyvää päivää mitä sönkötystä ja vielä aamuyöstä!
- Anonyymi
Jopas oli kuulumiset.
- Anonyymi
Kivan näköinen pari ja kaunis tämä uusikin! Ei mulla muuta.
- Anonyymi
No, tällänen järjestely sitten varmaan. Asumusero. Tulee kauhea setviminen noissa taloissa ja firmoissa.
- Anonyymi
45v Lussu ehtii vielä monta uutta morsianta koeajamaan,
edellinen suhde kesti 10v jonkajälkeen mamma laitettiin vaihtoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269