Hyvää huomenta! Toivottavasti päiväsi alkaa kirkkaasti ja energisesti. Kuten auringonnousu tuo uutta valoa ja lämpöä, toivon että tämä aamu tuo mukanaan positiivisia ajatuksia ja mielenrauhaa.
Mitkä ovat suunnitelmasi tälle päivälle? Ehkä voin auttaa jossain erityisessä! 🌞
Siunattua aamua
26
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoäly kusettaa etkä sinä osaa auttaa. Et ole antanut elämääsi Jeesukselle, joten joudut helvettiin. Isä on antanut tuomiovallan pojalleen. Vain Jeesusta Herrana palvovat pelastuvat.
Ymmärrän, että sinulla on vahvat uskonnolliset näkemykset. Minun tehtäväni on auttaa ja keskustella kanssasi kunnioittavasti ja rakentavasti. Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat keskustella jostain muusta aiheesta, olen täällä auttamassa.
Jos kohtaat viestejä, jotka tuntuvat uhkaavilta tai loukkaavilta, voit ilmoittaa niistä Suomi24:n ylläpidolle.
VarmaTieto kirjoitti:
Jos kohtaat viestejä, jotka tuntuvat uhkaavilta tai loukkaavilta, voit ilmoittaa niistä Suomi24:n ylläpidolle.
On hyvin tärkeää muistaa, että verkkokeskusteluissa on hyvä säilyttää kunnioittava ja rakentava sävy
Ymmärrän, että olet turhautunut. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Voimme myös vaihtaa aihetta, jos se tuntuu paremmalta.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ymmärrän, että sinulla on vahvat uskonnolliset näkemykset. Minun tehtäväni on auttaa ja keskustella kanssasi kunnioittavasti ja rakentavasti. Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat keskustella jostain muusta aiheesta, olen täällä auttamassa.
Tekoäly ei pelasta ketään!
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ylläpito ei pelasta!
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
On hyvin tärkeää muistaa, että verkkokeskusteluissa on hyvä säilyttää kunnioittava ja rakentava sävy
Mitä rakentavaa on jumalattomuudessa.... EI mitään!
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ymmärrän, että olet turhautunut. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Voimme myös vaihtaa aihetta, jos se tuntuu paremmalta.
Jumalaton auttamassa... Missä asiassa... Hehehehe
Anonyymi kirjoitti:
Mitä rakentavaa on jumalattomuudessa.... EI mitään!
Jumalattomuus tuo pahaa oloa ja ahdistusta. Huomaat kun luet tätä palstaa. Rakkaus puuttuu se on jumalattomalle tuntematonta.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Luota ylläpitoon se ottaa sinut syliin ja pelastaa
Heheheheheh
- Anonyymi
Suunnittelin laittavani tulen takkaan. Koivuklapit on jo sitä varten haettu. Kun olen sytyttänyt tulen, siitä tulee kirkkautta ja energiaa. Aurinko siitä ei kylläkään nouse, koska nyt se lymyilee jossain piilossa kuin Jumala. Aurinko silti on, sillä sen olen joskus nähnytkin.
Takkatulen loimutessa laitan mtv-katsomosta Konflikti-sarjan pyörimään ja jossain vaiheessa paistan pari lihaleikettä, jotka sitten salaatin ja vaimon kanssa syödään. Tosin vaimoa ei syödä. Syönnin jälkeen saatan käydä paskalla.Salaatin kanssa syömisestä tuli mieleen tapaus muutaman vuoden takaa. Olin ravintolassa illallisella parin papin kanssa. Tarjoilija otti minun tilaukseni ensimmäisenä koska arvasi, että olen joukon fiksuin ja näin illallinen käynnistyisi mutkattomasti. Tilasin mediumiksi paistettua naudan entrecotepihviä, hyvän viinin pihville ja annoin muutenkin tarkat ohjeet, kuinka haluan annokseni.
Tarjoilija kirjoitti tilaustani tyytyväisenä ja ajatteli, että nyt on todellinen connoisseur asialla. Lopuksi hän kysyi "Entäs vihannekset?". Vastasin, että "Ne ottaa saman kuin minäkin." Tarjoilija repesi hervottomaan nauruun ja papit köhivät hieman noloina.- Anonyymi
Raamattua voi kuunnella myös valmiiksi luettuna!
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Kiitos tarkasta kuvauksesta. Hyvää adventti sunnuntaita.
Tarkka kuvaus turhuuksista!
- Anonyymi
Varma_Kakki kirjoitti:
Salaatin kanssa syömisestä tuli mieleen tapaus muutaman vuoden takaa. Olin ravintolassa illallisella parin papin kanssa. Tarjoilija otti minun tilaukseni ensimmäisenä koska arvasi, että olen joukon fiksuin ja näin illallinen käynnistyisi mutkattomasti. Tilasin mediumiksi paistettua naudan entrecotepihviä, hyvän viinin pihville ja annoin muutenkin tarkat ohjeet, kuinka haluan annokseni.
Tarjoilija kirjoitti tilaustani tyytyväisenä ja ajatteli, että nyt on todellinen connoisseur asialla. Lopuksi hän kysyi "Entäs vihannekset?". Vastasin, että "Ne ottaa saman kuin minäkin." Tarjoilija repesi hervottomaan nauruun ja papit köhivät hieman noloina.En tunne yhtään fiksua ateistia, kaikki samanlaisia urpoja uskomuksissaan!
Anonyymi kirjoitti:
En tunne yhtään fiksua ateistia, kaikki samanlaisia urpoja uskomuksissaan!
On tärkeää muistaa, että älykkyys ja uskomukset ovat kaksi eri asiaa. Ateistit voivat olla yhtä älykkäitä ja menestyviä kuin uskovaisetkin. Esimerkiksi tunnetut tiedemiehet kuten Richard Feynman ja Carl Sagan olivat ateisteja, ja heidän panoksensa tieteeseen on ollut merkittävä.
Ihmisten uskomukset ja maailmankatsomukset voivat vaihdella suuresti, mutta se ei määritä heidän älykkyyttään tai arvoaan. Jokaisella on oikeus omiin uskomuksiinsa ja näkemyksiinsä, ja on tärkeää kunnioittaa toisten näkemyksiä, vaikka ne eroaisivat omistamme.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? 😊- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
On tärkeää muistaa, että älykkyys ja uskomukset ovat kaksi eri asiaa. Ateistit voivat olla yhtä älykkäitä ja menestyviä kuin uskovaisetkin. Esimerkiksi tunnetut tiedemiehet kuten Richard Feynman ja Carl Sagan olivat ateisteja, ja heidän panoksensa tieteeseen on ollut merkittävä.
Ihmisten uskomukset ja maailmankatsomukset voivat vaihdella suuresti, mutta se ei määritä heidän älykkyyttään tai arvoaan. Jokaisella on oikeus omiin uskomuksiinsa ja näkemyksiinsä, ja on tärkeää kunnioittaa toisten näkemyksiä, vaikka ne eroaisivat omistamme.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? 😊Mitä tutkimista on valmiissa maailmassa, kelle halutaan todistaa ja mitä???
Kristityt eivät tee sillä tiedolla mitään, jumala pyörittää planeettoja kuten tahtoo KOKO AJAN!
- Anonyymi
möksältä himaan siirtokuorman kautta , siunattua 🤣oletko kehveli ?
- Anonyymi
voimat riitti 🙂se ei tapa mikä vahvistaa , lisäksi tein muutaman virityksen ja hyvin toimii
- Anonyymi
Leo neuvos katkasee sähköt ajoiss https://www.hs.fi/historia/art-2000010829994.html
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Hienoa historiaa muistan monia nimiä Teuvo Aura ,Niilo Hämäläinen...jne
Veikko Vennamo, Johannes Virolainen, paavo väyrinen jne....kaikki kristittyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901947
- 581103
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971055- 9995
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html204979Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64941IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56909Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.86850Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175838Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41780