Sunnuntaisin palkan on oltava kaksinkertainen verrattuna tavanomaiseen yrityksen maksamaan arkipäivän palkkaan.
Tuplapalkka tulee, paitsi jos olet rikollisella työssä.
Tänään on taas tuplapalkka
10
178
Vastaukset
- Anonyymi
On päivänselvää, että taksinkuljettajienkin palkka on kaksinkertainen sunnuntaisin, koska laki näin määrää. Asia on jo kaikille selvä, lakia on noudatettava.
"Sunnuntaina tai muuna kirkollisena juhlapäivänä tehdystä työstä, jota tässä laissa sanotaan sunnuntaityöksi, on maksettava kaksinkertainen palkka."
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2019/20190872#Pidm46263582639984 - Anonyymi
Minun isäntä maksaa aina sunnuntait ja pyhät tuplana. Reilu äijä. Tänään kun lähden töihin saa 36% alv0 kassasta. Arkisin saan 18%. Isäntä antaa aika hyvin näitä juhlapyhiä ja sunnuntaita tehdä vuoroja. Eri kiva äijä.
- Anonyymi
Mutta kun et kuulu kirkkoon, etkä ole uskovainen, niin sinulle ei kuulu tuota lisäosaa.
- Anonyymi
Ei niin, mutta mun isäntä maksaa kuitenkin . Loistava pomo, ja muutenkin kiva äijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, mutta mun isäntä maksaa kuitenkin . Loistava pomo, ja muutenkin kiva äijä.
Koska menette naimisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska menette naimisiin?
Minä menisin naimisiin mun isännän kanssa . Mutta on kuulemma hetero, kysyin sitä. On kyllä siinäkin poikkeuksellinen taksiautoilija ,että tykkää naisista.
Mutta reilu kaveri se on siitä huolimatta, kun maksaa tuplapalkkaa sunnuntaina.
On siis vielä kerran sanottuna tosi hyvä ja mukava äijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menisin naimisiin mun isännän kanssa . Mutta on kuulemma hetero, kysyin sitä. On kyllä siinäkin poikkeuksellinen taksiautoilija ,että tykkää naisista.
On siis vielä kerran sanottuna tosi hyvä ja mukava äijä.Tää tyyppi se osaa heiluttaa häntäänsä isännälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis vielä kerran sanottuna tosi hyvä ja mukava äijä.Vaikutat naiselta. Vedä vain verkkosukat jalkaan, niin saat patukkaa. Eikä isäntäsi saa keltään muulta kuin turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat naiselta. Vedä vain verkkosukat jalkaan, niin saat patukkaa. Eikä isäntäsi saa keltään muulta kuin turpaan.
Olipa rumasti sanottu kollegalta.
Olen kyllä mies, vaikka pidänkin samasta sukupuolesta.
Isäntä tietää tämän , maksaa silti tuplapalkan sunnuntaisin.
Näin maanantaina saan aina pitää vapaapäivän kun muut aloittaa raatamisen.
Ette voi väittää että mun isäntä ei olisi kiva ja mukava äijä.
- Anonyymi
Jakotaksi maksaa pyhäisin kolminkertaista palkkaa. Koska heillä on varaa. Tähän ei muut pysty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820