Maistaa pillua? Yksin on tyhmää joten olisiko se virkistävää? M70 Kuopio.
Saako 70v mies vielä
16
804
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin saa. Sinä laivaan töytää ja appi avaa jonka nimi on Google Maps: https://www.google.com/maps/search/striptease+tallinn
- Anonyymi
𝖬𝗂𝗍𝖺̈ 𝖾𝗋𝗈𝖺 𝗈𝗇 𝗌𝗍𝗋𝗂𝗉𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖼𝗅𝗎𝖻𝗂𝗅𝗅𝖺 𝗃𝖺 𝗂𝗅𝗈𝗍𝖺𝗅𝗈𝗅𝗅𝖺?
˙(ɐoʞuɐʇ ǝןo ɐuıɐ ıǝ ɐssoןɐʇoןı ɐɾ) sʎʇıɯıN - Anonyymi
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miten nää on mahollisia.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä. !?!?!?
- Anonyymi
Spedellä paloi käämit buaahaa
- Anonyymi
Rämesika riehaantui
- Anonyymi
Tällä Keskipohjanmaalla olisi 70v pari joka voisi antaa, ota yhteytä. Me olan myös etsimässä ihan aikuista miestä mukaan.
- Anonyymi
minusta olisi kivaa kun 70v nuolisi
- Anonyymi
Olemme kolmansia hakeneet vaimolle vuosien aikana. Pari miestä ollut yli 70v.
Vaimo saanut parasta nuolentaa juuri heiltä, toinen pystyi myös panemaan hyvin. T. Pari 40v - Anonyymi
Tämä nainen kyllä tykkäisi kun 70+80+ miehet antaisivat kullia pikkuisen pimsaan. Olisi ihanaa 😘
- Anonyymi
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään homoseksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta - Anonyymi
Saa maistaa ja kaikkea muutakin! Vanhat miehet osaa! Ihan äsken täytin 16v!
T: 3-Tie-Tiina.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837