näin on onko näin näin on
ville niinistö kuin kimmo kiljunen eroa heti ,, elokapina pelle puutinismi vihree
14
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tee teko Suomen puolesta ja allekirjoita kansalaisaloite
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14269- Anonyymi
!
- MYRKYN-Vihreä Ville Niinistö - Luopuu Suomen Kansalaisuudesta !
!
- Anonyymi
Kansalaisaloitteen tehneitä vastaan voisi tehdä aloitteen heidän palauttamiseksi Venäjälle. Taittaa PS olla vaaleilla valittu.
- Anonyymi
Varisverkosto tulee lakkauttaa!
- Anonyymi
Kuuluuko siihen vasu harakka?
- Anonyymi
Näin on. Ville tekee itselleen tuhoa kun avaa suutaan tai päätään. Sillä kun tulee noi pierut suusta.
- Anonyymi
Eiks se ollut Villen puolueen kapinaliike joka sai yli 50 000 ääntä. LOPETETAAN ELOKAPINA.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton europarlamentaarikko Li Andersson kritisoi perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purraa sosiaalisessa mediassa.
Li ANDERSSON EROA OLET KUIN KIMMO KILJUNEN PUUTTINISTI VASEMMISTOLIITTO LOPETETTAVA TERRORISTILIITO VENÄJÄN NAZIT ,, HAMASLIITTOS - Anonyymi
FFF
- Anonyymi
WWWW
- Anonyymi
venäjän kätyri Kimmo Kiljunen eroa!!!
Kiljusen voi anoa venäjän passia ja lähteä ihanne maahansa .
On kyllä oikea vasemisto fasisti,Hitler 2 . - Anonyymi
” Vasemmistoliiton puheenjohtajaa Li Anderssonia on haastateltu torstain Iltalehdessä. Häneltä kysytään Hufvudstadsbladetin haastattelusta 25.3.2018.
– Kyllä, minä olen marxilainen! ” - Anonyymi
Sdp:n lappeenrantalainen kuntavaaliehdokas Ivan Deviatkin pitää itärajan sulkua ihmisoikeusloukkauks
Sdp:n kuntavaaliehdokas on Aleksanterinliiton perustajajäsen – vaatii rajoja auki ja kutsuu Suomea Yhdysvaltain osavaltioksi - Anonyymi
Saako sosialistia sanoa sosialistiksi
Ei saa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Tähän johtopäätökseen tulee, kun kuunteli kansanedustajien Tuppurainen ja Lindeman purkausta eduskunnassa. Ovatko he sittenkin vain leipäpappeja. Hävettääkö heitä sosialismi vai miksi ei saa sanoa sosialistia sosialistiksi. Olisiko suunnitelmatalouden maisteri hyväksyttävämpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312