Miten luoda palautuslevy?

Anonyymi-ap

Yritän luoda palautusasemaa tikulle ja windowsissa on tähän tarkoitukseen olemassa ohjelma. Kun pistän tikun porttiin ja painan "luo palautusasema", ilmoittaa ohjelma, että palautuasemaa ei voi luoda, "palautusaseman luonnin aikana ilmeni ongelma". Olisi erittäin mukavaa tietää, että mikä ongelma. Eikö tietotekniikan perusteisiin kuulu raportoida ongelmatilanteessa jonkinlainen syy? Nykywindowsissa ei mitään. Miten sen voi nykyisin luoda?

13

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän windowsissa mikään nykyään toimi. joskus seiskaikaan poltin 7 cd levyä ja 8 anto saman virheen ja palaustuluonti vituiks!

• Anonyymi

Asennus levyn lataaminen ms sivulta vie activoinnin lähes takuu varmasti!

• Anonyymi

Vähän tilaa.

• Anonyymi

Tikku ei välttämättä ole kelvollinen palautusaseman tekemiseen, käytä joko optista levyä tai sitten ulkoista kovalevyä.

• Anonyymi

Nyt onnistuin luomaan palautuslevyn kun poistin rastin ruudusta "kopioi järjestelmätiedostot palautusasemaan". Mitä ovat järjestelmätiedostot? Onko minulla lisenssi voimassa tuossa tikulla, eli palautuslevy olemassa?

• Anonyymi

Niin siis olen ketjun aloittaja, voisiko joku vastata vielä tähän kysymykseen. Onko tämä nyt kelvollinen palautuslevy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis olen ketjun aloittaja, voisiko joku vastata vielä tähän kysymykseen. Onko tämä nyt kelvollinen palautuslevy?

Jos poistat varmuuskopiojärjestelmän tiedostojen valinnan - päädyt periaatteessa palautusasemaan, joka antaa sinulle vain Windowsin palautusvalikon ilman keinoja suorittaa Windowsin uudelleenasennusta siitä.

• Anonyymi

Ei sellaisia kannata luoda..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos poistat varmuuskopiojärjestelmän tiedostojen valinnan - päädyt periaatteessa palautusasemaan, joka antaa sinulle vain Windowsin palautusvalikon ilman keinoja suorittaa Windowsin uudelleenasennusta siitä.

EI SE TOIMI!

• Anonyymi

Eli sun kannattaisi tehdä niin että etsit haulla Ohjauspaneelin, sitten klikkaat sieltä kohtaa Järjestelmä ja suojaus, sen alta etsit kohdan Varmuuskopiointi ja palautus (Windows 7) ja sen kohdasta pääset tekemään Järjestelmän korjauslevyn ja näköistiedostot. Tämä toimii myös Windows 11:ssa, 10:ssä, 8:ssa ja 7:ssa.

• Anonyymi

Ei sellaisia kannata luoda vaan Microsoftin sivuilta teet Windows 11 asennustikun!

• Anonyymi

Joka takuulla ei activoidu asennuksen jälkeen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe