Miten luoda palautuslevy?

Anonyymi-ap

Yritän luoda palautusasemaa tikulle ja windowsissa on tähän tarkoitukseen olemassa ohjelma. Kun pistän tikun porttiin ja painan "luo palautusasema", ilmoittaa ohjelma, että palautuasemaa ei voi luoda, "palautusaseman luonnin aikana ilmeni ongelma". Olisi erittäin mukavaa tietää, että mikä ongelma. Eikö tietotekniikan perusteisiin kuulu raportoida ongelmatilanteessa jonkinlainen syy? Nykywindowsissa ei mitään. Miten sen voi nykyisin luoda?

13

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän windowsissa mikään nykyään toimi. joskus seiskaikaan poltin 7 cd levyä ja 8 anto saman virheen ja palaustuluonti vituiks!

• Anonyymi

Asennus levyn lataaminen ms sivulta vie activoinnin lähes takuu varmasti!

• Anonyymi

Vähän tilaa.

• Anonyymi

Tikku ei välttämättä ole kelvollinen palautusaseman tekemiseen, käytä joko optista levyä tai sitten ulkoista kovalevyä.

• Anonyymi

Nyt onnistuin luomaan palautuslevyn kun poistin rastin ruudusta "kopioi järjestelmätiedostot palautusasemaan". Mitä ovat järjestelmätiedostot? Onko minulla lisenssi voimassa tuossa tikulla, eli palautuslevy olemassa?

• Anonyymi

Niin siis olen ketjun aloittaja, voisiko joku vastata vielä tähän kysymykseen. Onko tämä nyt kelvollinen palautuslevy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis olen ketjun aloittaja, voisiko joku vastata vielä tähän kysymykseen. Onko tämä nyt kelvollinen palautuslevy?

Jos poistat varmuuskopiojärjestelmän tiedostojen valinnan - päädyt periaatteessa palautusasemaan, joka antaa sinulle vain Windowsin palautusvalikon ilman keinoja suorittaa Windowsin uudelleenasennusta siitä.

• Anonyymi

Ei sellaisia kannata luoda..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos poistat varmuuskopiojärjestelmän tiedostojen valinnan - päädyt periaatteessa palautusasemaan, joka antaa sinulle vain Windowsin palautusvalikon ilman keinoja suorittaa Windowsin uudelleenasennusta siitä.

EI SE TOIMI!

• Anonyymi

Eli sun kannattaisi tehdä niin että etsit haulla Ohjauspaneelin, sitten klikkaat sieltä kohtaa Järjestelmä ja suojaus, sen alta etsit kohdan Varmuuskopiointi ja palautus (Windows 7) ja sen kohdasta pääset tekemään Järjestelmän korjauslevyn ja näköistiedostot. Tämä toimii myös Windows 11:ssa, 10:ssä, 8:ssa ja 7:ssa.

• Anonyymi

Ei sellaisia kannata luoda vaan Microsoftin sivuilta teet Windows 11 asennustikun!

• Anonyymi

Joka takuulla ei activoidu asennuksen jälkeen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe