Tarina on liian pitkä, joten tässä linkki:
https://myruninwiththeilluminati.blogspot.com/2024/12/illuminatin-kanssa-aloitin-star-wars.html
Oma kohtaamiseni tietynlaisen Illuminatin kanssa
8
194
Vastaukset
- Anonyymi
Koska sanoit että tarina on pitkä en jaksanu sitten edes klikata linkkiä.
Saatko tiivistettyä sen noin viiteen riviin?
Voin auttaa esimerkillä:
"tapasin illuminatin, se ei ollut kivaa, mutta jäin eloon ainakin toistaiseksi".- Anonyymi
Ei ne suostunut tappamaan minua vaikka sitä heiltä pyysinkin. Kartellin johtaja antoi minulle yhden toiveen kiitoksena siitä onnellisuudesta, jonka 'Truman show' oli tuottanut hänen pojalleen ja toivoin kuolemaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne suostunut tappamaan minua vaikka sitä heiltä pyysinkin. Kartellin johtaja antoi minulle yhden toiveen kiitoksena siitä onnellisuudesta, jonka 'Truman show' oli tuottanut hänen pojalleen ja toivoin kuolemaani.
Niinpä niin.
Mites noin muuten?
Pistetäänkö taas tänään tyrän rytkäyttimellä, vai odotellaanko johonkin toiseen päivään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin.
Mites noin muuten?
Pistetäänkö taas tänään tyrän rytkäyttimellä, vai odotellaanko johonkin toiseen päivään?Köyden kävin ostamassa viime viikolla ja tällä viikolla ajattelin hirttää itseni. Itsemurhaanhan se kaikki tulee päättymään, kuten Abel&Cain olivat ennakoineet.
Tosin tein itsemurhasuunnitelmia tein jo 11 vuotta sitten, se oli vain ajan kysymys koska ne joudun toteuttamaan. En olisi kyllä tällaista ikinä uskonut.
- Anonyymi
Illujen pomot
https://x.com/s0ikk3li/status/1862578315896164734- Anonyymi
Tämän Illuminatin 'pomot' on todennäköisesti sellaisia, jotka eivät missään julkisuudessa pyöri.
- Anonyymi
Tämä ei liity mitenkään asiaan (varmaan) mutta mikä on mv lehden artikkelin "The Satanic Temple" ja "Kyseinen järjestö operoi mm. Suomessa.". Millä paikkakunnilla? Ja mikä se on? Miten se liittyy politiikkaan tai sotaan? Artikkelin otsikko on "Venäjä kieltää Suomessa toimivan saatananpalvonnan temppelin". Julkaistu 05.12.2024. En voi laittaa linkkiä valitettavasti, juttu näkyy mv sivulla.
"Yhdysvalloissa Harvardin yliopistosta valmistuneiden vuonna 2012 perustamalla organisaatiolla on 23 osastoa Yhdysvalloissa, Australiassa, Saksassa, Kanadassa, Suomessa ja useissa muissa maissa, ja sen seuraajia on maailmanlaajuisesti yli 10 miljoonaa."- Anonyymi
Nyt löytyi uutinen. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kreml-tuomitsi-suomessa-toimivan-saatanallisen-ryhman/9061228
"Vaikka järjestön nimi viittaa kristinuskoon, ei järjestö omien sanojensa mukaan "usko minkäänlaisiin jumalolentoihin", vaan harjoittaa "ateismista satanismia"." mtv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962