kokeilin tuol sätinkin puolel.... perskeles ku vaikeeta.... mut taidan kömpiä untenmaille ja ajattelin jos tersmies mut kiihkeesti ottais..... johtuu mun vapaa mielisyys vain alkoholista...... :))))))))))
Vastaukset 10
nyt oikeasti peiton alle ja olkaahan ihmisiks tai käy jotain...... siis ei mitään käy.....:)))) mä uneksin teräsmiehestä...... äsken taas härö tuntu tulevan......... ;)))))
- aapeli0070
Chattiin vaan, jos vielä hereillä *g*
katsos siel en itseäni tuntenut kotoisaksi.... ja sähläsin sen minkä kerkesin.... missäs se sun nassu..... täh häh..... :)))))
- aapeli0070
BBrunetti kirjoitti:
katsos siel en itseäni tuntenut kotoisaksi.... ja sähläsin sen minkä kerkesin.... missäs se sun nassu..... täh häh..... :)))))
40 2 alueella luuraan hetken. Muut kuullosti niin syntiseltä ettei kehtaa niissä roikkua :)
aapeli0070 kirjoitti:
40 2 alueella luuraan hetken. Muut kuullosti niin syntiseltä ettei kehtaa niissä roikkua :)
mut toi unimasa vie mua väkisi.... ihan pakko mennä.... saatan vaikka tohon mun kuvan alle huomenis uuden sähköposti osoitteen värkätä..... ku tässä en viitsi num tai mitään sellaista laittaa...... ;)))))) nukus hyvin ja nää kivoja unia....;)))))
- aapeli0070
BBrunetti kirjoitti:
mut toi unimasa vie mua väkisi.... ihan pakko mennä.... saatan vaikka tohon mun kuvan alle huomenis uuden sähköposti osoitteen värkätä..... ku tässä en viitsi num tai mitään sellaista laittaa...... ;)))))) nukus hyvin ja nää kivoja unia....;)))))
Saat sitten osotteen ilman että joudut omsa laittaan kaiken kansan nähtäväksi :)
aapeli0070 kirjoitti:
Saat sitten osotteen ilman että joudut omsa laittaan kaiken kansan nähtäväksi :)
ikäryhmää vai sättiä..... jos sen verran käyn siel sätin puolel että num annan vai voiko siel antaa edes.....:))siis numeroa....
- aapeli0070
BBrunetti kirjoitti:
ikäryhmää vai sättiä..... jos sen verran käyn siel sätin puolel että num annan vai voiko siel antaa edes.....:))siis numeroa....
Jotain siellä voisi antaa :) Ikäryhmä-chatissa siis *g*
aapeli0070 kirjoitti:
Jotain siellä voisi antaa :) Ikäryhmä-chatissa siis *g*
mun pitäis itseni änkeä..... oukei pikaisesti..... meen het ja sen jälkeen nukkumaan.......:)))
- aapeli0070
BBrunetti kirjoitti:
mun pitäis itseni änkeä..... oukei pikaisesti..... meen het ja sen jälkeen nukkumaan.......:)))
Sinne mahtuu :) Laita viesti kun pääset sinne asti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721502
- 1151088
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.15914Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37895- 78811
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,34762En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56761Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54755Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25729- 70691