jaahas.....

kokeilin tuol sätinkin puolel.... perskeles ku vaikeeta.... mut taidan kömpiä untenmaille ja ajattelin jos tersmies mut kiihkeesti ottais..... johtuu mun vapaa mielisyys vain alkoholista...... :))))))))))

10

714

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt oikeasti peiton alle ja olkaahan ihmisiks tai käy jotain...... siis ei mitään käy.....:)))) mä uneksin teräsmiehestä...... äsken taas härö tuntu tulevan......... ;)))))

• aapeli0070

Chattiin vaan, jos vielä hereillä *g*

• katsos siel en itseäni tuntenut kotoisaksi.... ja sähläsin sen minkä kerkesin.... missäs se sun nassu..... täh häh..... :)))))

• aapeli0070
        BBrunetti kirjoitti:

katsos siel en itseäni tuntenut kotoisaksi.... ja sähläsin sen minkä kerkesin.... missäs se sun nassu..... täh häh..... :)))))

40 2 alueella luuraan hetken. Muut kuullosti niin syntiseltä ettei kehtaa niissä roikkua :)

• aapeli0070 kirjoitti:

40 2 alueella luuraan hetken. Muut kuullosti niin syntiseltä ettei kehtaa niissä roikkua :)

mut toi unimasa vie mua väkisi.... ihan pakko mennä.... saatan vaikka tohon mun kuvan alle huomenis uuden sähköposti osoitteen värkätä..... ku tässä en viitsi num tai mitään sellaista laittaa...... ;)))))) nukus hyvin ja nää kivoja unia....;)))))

• aapeli0070
        BBrunetti kirjoitti:

mut toi unimasa vie mua väkisi.... ihan pakko mennä.... saatan vaikka tohon mun kuvan alle huomenis uuden sähköposti osoitteen värkätä..... ku tässä en viitsi num tai mitään sellaista laittaa...... ;)))))) nukus hyvin ja nää kivoja unia....;)))))

Saat sitten osotteen ilman että joudut omsa laittaan kaiken kansan nähtäväksi :)

• BBrunetti
        aapeli0070 kirjoitti:

Saat sitten osotteen ilman että joudut omsa laittaan kaiken kansan nähtäväksi :)

ikäryhmää vai sättiä..... jos sen verran käyn siel sätin puolel että num annan vai voiko siel antaa edes.....:))siis numeroa....

• aapeli0070
        BBrunetti kirjoitti:

ikäryhmää vai sättiä..... jos sen verran käyn siel sätin puolel että num annan vai voiko siel antaa edes.....:))siis numeroa....

Jotain siellä voisi antaa :) Ikäryhmä-chatissa siis *g*

• aapeli0070 kirjoitti:

Jotain siellä voisi antaa :) Ikäryhmä-chatissa siis *g*

mun pitäis itseni änkeä..... oukei pikaisesti..... meen het ja sen jälkeen nukkumaan.......:)))

• aapeli0070
        BBrunetti kirjoitti:

mun pitäis itseni änkeä..... oukei pikaisesti..... meen het ja sen jälkeen nukkumaan.......:)))

Sinne mahtuu :) Laita viesti kun pääset sinne asti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      172
      1502
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1088
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      914
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      895
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      811
    6. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      762
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      761
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      729
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      691
    Aihe