Olen käynyt nyt 5-vuotta opistolla leireillä yms ja sali se vaan menee paskempaan kuntoon tehkää jotakin Esim kunnon tilat ja laitteet.
Terveisin Seinäjokelaane
Opiston sali
25
789
Vastaukset
- Anonyymi
Turha odottaa jos katsoo ketä on töissä opistolla...
- Anonyymi
Mistä rahat?
- Anonyymi
Seinäjoella vielä huonommin, kun kuitenkin Kuortaneelle pitää tulla :)
- Anonyymi
Kuka on vastuussa Huu is in CHAARGE
- Anonyymi
Nostetaan hintoja ja niillä rahoilla rempataan kuntosali. Saako kannatusta?
- Anonyymi
Mä kannatan erillistä 24/7 kuntosalia opiston ulkopuolelle. Siinä voisi olla myös ryhmäliikuntatunteja. Eikö meiltä löytyisi omasta pitäjästä innokas yrittäjä?
- Anonyymi
EI ENÄÄ VERONMAKSAJIEN RAHAA OPISTOLLE,SE ON MIUN MIELIPIDE.
- Anonyymi
Eli sinun mielestä ammatillista koulutusta ei enää pitäisi tarjota Kuortaneella. Olen ymmärtänyt, että vain siihen opisto saa veronmaksajien rahaa. Sitten kai ne opiskelijat koulutetaan muualla, niin eikö tuo ole hyvä, että täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestä ammatillista koulutusta ei enää pitäisi tarjota Kuortaneella. Olen ymmärtänyt, että vain siihen opisto saa veronmaksajien rahaa. Sitten kai ne opiskelijat koulutetaan muualla, niin eikö tuo ole hyvä, että täällä.
Kyllä se näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä tieto.kunta pumppaa koko ajan rahaa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä tieto.kunta pumppaa koko ajan rahaa sinne.
Tiet jäävät hoitamatta.
- Anonyymi
Eikö sieltä opistolta valmistu joka vuosi niitä liikunnanohjaajia, jotka innostuisi sellaisen kunto- ja jumppasalin perustamaan?
- Anonyymi
Muuttavat muualle isoiniin kuvioihin
- Anonyymi
Ajelin ohi itsenisyyspäivänäkyllä ajatyelijotys on rahaa palaut tähän mäkeen
En tiedä kenen rahaa?? - Anonyymi
Olisiko se kuntosali keskustassa?
- Anonyymi
Vai missä muualla?
- Anonyymi
Eikö kunta voisi vähän auttaa???
- Anonyymi
Puolijoen puheelle vaan äkkiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Yrittäjä
2. Tila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö häntä huolittu kuntavierailulle yritykseen?
Kuulin vain,onko perää?
Miksikähän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Yrittäjä
2. TilaTunteeko joku sitä Hernesniemen Netteä? Ohjaa Kuortaneella ja Alajärvellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeko joku sitä Hernesniemen Netteä? Ohjaa Kuortaneella ja Alajärvellä...
En tunne, mutta netissä nähnyt mainoksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tuttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö tämä nette myös lumityöurakoita?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö tämä nette myös lumityöurakoita?????
Ei kai, vaikka nyt olisi kyllä sillekin kysyntää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.596958Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä191790Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361751Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291532- 1021467
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206- 371204