Olen käynyt nyt 5-vuotta opistolla leireillä yms ja sali se vaan menee paskempaan kuntoon tehkää jotakin Esim kunnon tilat ja laitteet.
Terveisin Seinäjokelaane
Opiston sali
25
775
Vastaukset
- Anonyymi
Turha odottaa jos katsoo ketä on töissä opistolla...
- Anonyymi
Mistä rahat?
- Anonyymi
Seinäjoella vielä huonommin, kun kuitenkin Kuortaneelle pitää tulla :)
- Anonyymi
Kuka on vastuussa Huu is in CHAARGE
- Anonyymi
Nostetaan hintoja ja niillä rahoilla rempataan kuntosali. Saako kannatusta?
- Anonyymi
Mä kannatan erillistä 24/7 kuntosalia opiston ulkopuolelle. Siinä voisi olla myös ryhmäliikuntatunteja. Eikö meiltä löytyisi omasta pitäjästä innokas yrittäjä?
- Anonyymi
EI ENÄÄ VERONMAKSAJIEN RAHAA OPISTOLLE,SE ON MIUN MIELIPIDE.
- Anonyymi
Eli sinun mielestä ammatillista koulutusta ei enää pitäisi tarjota Kuortaneella. Olen ymmärtänyt, että vain siihen opisto saa veronmaksajien rahaa. Sitten kai ne opiskelijat koulutetaan muualla, niin eikö tuo ole hyvä, että täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestä ammatillista koulutusta ei enää pitäisi tarjota Kuortaneella. Olen ymmärtänyt, että vain siihen opisto saa veronmaksajien rahaa. Sitten kai ne opiskelijat koulutetaan muualla, niin eikö tuo ole hyvä, että täällä.
Kyllä se näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä tieto.kunta pumppaa koko ajan rahaa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä tieto.kunta pumppaa koko ajan rahaa sinne.
Tiet jäävät hoitamatta.
- Anonyymi
Eikö sieltä opistolta valmistu joka vuosi niitä liikunnanohjaajia, jotka innostuisi sellaisen kunto- ja jumppasalin perustamaan?
- Anonyymi
Muuttavat muualle isoiniin kuvioihin
- Anonyymi
Ajelin ohi itsenisyyspäivänäkyllä ajatyelijotys on rahaa palaut tähän mäkeen
En tiedä kenen rahaa?? - Anonyymi
Olisiko se kuntosali keskustassa?
- Anonyymi
Vai missä muualla?
- Anonyymi
Eikö kunta voisi vähän auttaa???
- Anonyymi
Puolijoen puheelle vaan äkkiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Yrittäjä
2. Tila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö häntä huolittu kuntavierailulle yritykseen?
Kuulin vain,onko perää?
Miksikähän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Yrittäjä
2. TilaTunteeko joku sitä Hernesniemen Netteä? Ohjaa Kuortaneella ja Alajärvellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeko joku sitä Hernesniemen Netteä? Ohjaa Kuortaneella ja Alajärvellä...
En tunne, mutta netissä nähnyt mainoksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tuttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö tämä nette myös lumityöurakoita?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö tämä nette myös lumityöurakoita?????
Ei kai, vaikka nyt olisi kyllä sillekin kysyntää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3092788Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011433- 1081271
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 471087
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75996Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33817