Googlaa: leading edge erosion (voi kai suomentaa etureunan eroosio). Katso kuvahaulla. Näet, miltä näyttää tuulivoimalan lavan kulunut pinta. Ja minne onkaan pinta varissut. Luontoon tietysti kaikkine vahingollisine ainesosineen.
Leading edge erosion
Tuulivoimaloiden lapojen kuluminen, KUVIA
15
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se haittaa - Kalajoen Kaupunki saa kiinteistöverotuloja miljoonia euroja / vuosi.
Kiinteistöverorahoja tarvitaan turistien mielihalujen täyttämiseen ja Hiekkasärkkien rakentamiseen.- Anonyymi
Kannattaa katsoa YLE Mot.
Lavoissa on juuri tuota samaa ainetta. Vaan eihän se haittaa? - Anonyymi
Kalajoen 500-vuotis juhlatkin järjestetään Hiekkasärkillä uudenvuoden ilotuksineen. Mielestäni ne tulisi järjestää Kalajoen keskustan torilla eikä Hannantorilla. Mutta eihän keskustassa ole toria :((( ei ole sellaiseen turhuuteen varaa, kun kaikki rahat menevät turisteja varten rakentamiseen, venesatamaan, alikulkuun ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalajoen 500-vuotis juhlatkin järjestetään Hiekkasärkillä uudenvuoden ilotuksineen. Mielestäni ne tulisi järjestää Kalajoen keskustan torilla eikä Hannantorilla. Mutta eihän keskustassa ole toria :((( ei ole sellaiseen turhuuteen varaa, kun kaikki rahat menevät turisteja varten rakentamiseen, venesatamaan, alikulkuun ym.
Tuo venesatama on kaiken huippu.
Eli paikkakuntalaiset hyvinvointia pitäisi edistää. Huvivenesatama ei liity siihen.
Onko muuten tietoa kuinka paljon valtion tuet tippuu? Tuulivoimaloiden kiinteistövero on saattanut olla syynä siihen asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo venesatama on kaiken huippu.
Eli paikkakuntalaiset hyvinvointia pitäisi edistää. Huvivenesatama ei liity siihen.
Onko muuten tietoa kuinka paljon valtion tuet tippuu? Tuulivoimaloiden kiinteistövero on saattanut olla syynä siihen asiaan.Osta vene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa YLE Mot.
Lavoissa on juuri tuota samaa ainetta. Vaan eihän se haittaa?Katsoin tuon MOTin. Tuli myös mieleen, onko lavoissa PFAS:a. Olet siis perehtynyt asiaan?
- Anonyymi
Niin ja Vihreät pitää näitä puhtaana .myrkyttävät ympäristön, metsiä raiskataan myllyalueilta .Louhinnat. murskekentät valtavasti betonia rautaa. Sun muuta luotto tuhoutuu ene..än kuin ydinvoimalla.
- Anonyymi
siis kauheaa tuulimyllyt pitää heti purkaa minun käskystä,minulle kuuluu siis kaikki kunnia nyt tuulivoimaloiden alasajosta ja purkamisesta
- Anonyymi
Ei kai sataman ja hiekkasärkille tulevan miljoonakylpylän investoinnit vain vaarannu?
Kylpylähän on tarkoitettu K-60 möhömahaisille ja lonkkavikaisille eläkeläisukoille ja B-rapun pojille.- Anonyymi
Opettele uimaan.
- Anonyymi
Sellaisille sikaniskaisille, turpeanaamaisille tyypeille, joilla naama punottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele uimaan.
Hanki sinä peräaukolliset Speedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sinä peräaukolliset Speedot.
En minä tarvitse sellaisia. Koita sinä totutella niistä ja lappuhaalareista pois, emme asu laosissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tarvitse sellaisia. Koita sinä totutella niistä ja lappuhaalareista pois, emme asu laosissa.
Terävä juippi.
- Anonyymi
Oi voi, voi voi, oi voi voi voi. Nyt kyllä harmittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18717566Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903795Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu321884Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801530Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?591488Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151324Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141294- 811111
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043