Iskisitkö vaimoni avustuksellani nussittavaksi itsellesi.

Anonyymi-ap

Kanta- Hämeessä asumme. Vaimoni saanut vierasta viimeksi noin kuusi vuotta sitten vierasta, harrastimme kolmansia vuosien ajan. Tiedän aika helppo iskeä, tykkäsi todella peuhata vieraan kanssa.
Joku luokko tullut kun lopetimme harrastuksen, vaistoon kaipaa vierasta munaa nykyään. Luotettavalle miehelle vaki pano vaimostani. T. M 58v

26

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on tiukka perse, niin sinne voin panna

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Moi.Kyllä kiinnostaisi. Olen 62v siisti terve mies Loimaan läheltä 65kg 173cm kalu normi kokoa.Keksitään jokin yhteys tieto.

• Anonyymi

Pääsetkö liikkuu täällä päin?
        Vaimo 55v 167cm painoa ehkä nykyään 75kg rinnat tosi kookkaat, ala pään pitää karvattomana. Voin laittaa kuvia etu kääteen ehkä lisää halua iskeä hänet. Olen aisuri myös vaimo tietää mistä nautin, tykkää kun vieras näyttää halunsa. T. M 58v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsetkö liikkuu täällä päin?
        Vaimo 55v 167cm painoa ehkä nykyään 75kg rinnat tosi kookkaat, ala pään pitää karvattomana. Voin laittaa kuvia etu kääteen ehkä lisää halua iskeä hänet. Olen aisuri myös vaimo tietää mistä nautin, tykkää kun vieras näyttää halunsa. T. M 58v

Hei! Miksi lopetitte vieraiden käytön. M 63v

• Anonyymi

Oletko oikeesti kun tunnus puuttuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikeesti kun tunnus puuttuu.

Olen .Anteeksi en huomannut kirjautua.Odotan viestiä.Jyrki

• Anonyymi

Sä taidat nauttia sellaisen katselusta? Tule luokseni. Saat ihastella.

• Anonyymi
        turku123123 kirjoitti:

Olen .Anteeksi en huomannut kirjautua.Odotan viestiä.Jyrki

Hei Jyrki! Meillä jokun verran välimatkaa, kysynkin oletko valmis tai pikemminkin odottaa kun pääset nussii vaimoo. Minulla kyllä suunnitelma miten etenemme eka panoon sen jälkeen sulla vaki pano uskoisin niin. T. M 58v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Miksi lopetitte vieraiden käytön. M 63v

Yksi mies sanoisinko kiinty liikaa, ymmätänyt kyseessä seksi suhde. Rakastu silmittömästi oli vaimon " kimpussa" yötä päivää, viestein ja soittelemalla jatkuvasti. Yhdynnässähän sanotaan toista rakkaksi ja ihanaksi kun molemmat siinä tilassa hän ymmärsi asian väärin. Myös viesteissä vaimo toivotti hyvää yötä rakas, kuten hän olikin vaimolle tärkeä ja nautti yhtyä hänen kanssaan. M 58v

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Meillä jokun verran välimatkaa, kysynkin oletko valmis tai pikemminkin odottaa kun pääset nussii vaimoo. Minulla kyllä suunnitelma miten etenemme eka panoon sen jälkeen sulla vaki pano uskoisin niin. T. M 58v

Moikka.pääsen kyllä liikkumaan käyn Fossassa töissä.Olisi mukava tutustua teihin vaimosi on varmaan kaunis uhkea nainen olisi varmasti mukava hieroa tissejä.Tänään on vapaa päivä oli vähäsen asioita hoitaa.Jyrki

• Anonyymi
        turku123123 kirjoitti:

Moikka.pääsen kyllä liikkumaan käyn Fossassa töissä.Olisi mukava tutustua teihin vaimosi on varmaan kaunis uhkea nainen olisi varmasti mukava hieroa tissejä.Tänään on vapaa päivä oli vähäsen asioita hoitaa.Jyrki

Hitsi ois kiihottavaa katsella kun rintoja hyväilet vaikka kahvi pöydässä. Vaimo kyllä kiihottuis saman tein, etsisi kalusi käteensä. Siirtyisitte makkariin jäisin olkkariin kuuntelee ja runkkaamaan kun alatte kunnolla yhtymään. Vaimo äänekäs kun nussitaan. M 58v

• Anonyymi kirjoitti:

Hitsi ois kiihottavaa katsella kun rintoja hyväilet vaikka kahvi pöydässä. Vaimo kyllä kiihottuis saman tein, etsisi kalusi käteensä. Siirtyisitte makkariin jäisin olkkariin kuuntelee ja runkkaamaan kun alatte kunnolla yhtymään. Vaimo äänekäs kun nussitaan. M 58v

Olishan se mukava toteuttaa pitääkö vaimosi nuolemisesta onko pylly uhkea iso.Ois mukava panna takaa päin.

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisella aitaululla ootte meinannut. Sopisiko että lähettäisit jonkin kuvan vaimostasi.Jos haluatte minun kuvan niin voin kyllä lähettää.Ei teidän tarvii pelätä en rupee häiriköksi.

• Anonyymi
        turku123123 kirjoitti:

Olishan se mukava toteuttaa pitääkö vaimosi nuolemisesta onko pylly uhkea iso.Ois mukava panna takaa päin.

Eilen vähän kiirus kerenny vastailee. Nuolettaa tykkää nauttia saa orgasmeja nuolemalla perättäisiä. Pylly muhkea hyvä naida takaa ja rinnat roikkuu naidessa. M 58v

• Anonyymi
        turku123123 kirjoitti:

Millaisella aitaululla ootte meinannut. Sopisiko että lähettäisit jonkin kuvan vaimostasi.Jos haluatte minun kuvan niin voin kyllä lähettää.Ei teidän tarvii pelätä en rupee häiriköksi.

Joulu tulossa ehkä vaikee ennen sitä, vaimohan ei tiedä yritän saada hänelle vieraan. Alkanut vihjailla että pettäis salaa mua, kiihottuu kun otan puheeksi. Tiedän vierasta haluu, onhan sitä saanut ja nauttinut aiemmin. Meillä yksi rakastunut " häirikkö" lopetti upeen harrastuksen. Vaikkakin itse kiihotuin kun mies rakastui vaimoon, ehdotin kyllä asuis vuoron perään molempien luona.
        Miettikin asiaa mut tyrmäsi lopuksi, aikuiset lapset saisi tietää. Kuvia voidaan vaihtaa kiihottavaa molemmille, antaa lisää puhtia toteuttaa asia loppuun. Tietysti ettet menetä hermoja jos vaimo kääntäis kelkkanssa, teidät täytyy saada kohtaamaan kasvotusten vaihtaa muutama sananen. Osaan kyllä kiihottaa keskusteluilla vaimoa, samalla laitelet hänelle viestejä halut seksiä hänen kanssaan. Ehkä kerroin tökerösti mut ajatuksen varmaan tajusit. M 58v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu tulossa ehkä vaikee ennen sitä, vaimohan ei tiedä yritän saada hänelle vieraan. Alkanut vihjailla että pettäis salaa mua, kiihottuu kun otan puheeksi. Tiedän vierasta haluu, onhan sitä saanut ja nauttinut aiemmin. Meillä yksi rakastunut " häirikkö" lopetti upeen harrastuksen. Vaikkakin itse kiihotuin kun mies rakastui vaimoon, ehdotin kyllä asuis vuoron perään molempien luona.
        Miettikin asiaa mut tyrmäsi lopuksi, aikuiset lapset saisi tietää. Kuvia voidaan vaihtaa kiihottavaa molemmille, antaa lisää puhtia toteuttaa asia loppuun. Tietysti ettet menetä hermoja jos vaimo kääntäis kelkkanssa, teidät täytyy saada kohtaamaan kasvotusten vaihtaa muutama sananen. Osaan kyllä kiihottaa keskusteluilla vaimoa, samalla laitelet hänelle viestejä halut seksiä hänen kanssaan. Ehkä kerroin tökerösti mut ajatuksen varmaan tajusit. M 58v

Täytyy myöntää fantasioinut vuosien aikana useesti tollasesta. T. Ukm 50v täältä savosta

• Anonyymi kirjoitti:

Hei. Kyllä kiinnostaa kovin.Mukava että pitää luo nuolennasta ja ja pylly on tyrnä.Voidaan Kyllä kuvia vaihdella ei tässä mikään kiire ole. Jyrki

• Anonyymi

Olen Hämeenlinnan läheltä. 59v

• Anonyymi

Tämä AP:n fantasia on minullekin nyt erityisen ajankohtainen. Olin juuri leikkauksessa ja olen siitä toipumassa. Olemme molemmat seksuaalisesti aktiivisia ja juuri nyt en pysty vaimolle tarjoamaan hänen tarpeitaan vastaavaa tyydytystä.

Jos joku iskisi vaimoni ja tyydyttäisi hänet olisi se varmasti meille molemmille tällä hetkellä hyvä ratkaisu. Jos jotenkin tutustuisimme jonkun mukavan miehen kanssa ja päätyisimme meille niin vaimoni pitää esim. hieronnasta niin siitä pääsisi mukavasti alkuun 🥰

• Anonyymi

Piristää suhdetta kummasti, meillä ainaskin suhde hehkui kun välillä vieras rakasteli ja antoi hellyyttä vaimolle. M 58v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piristää suhdetta kummasti, meillä ainaskin suhde hehkui kun välillä vieras rakasteli ja antoi hellyyttä vaimolle. M 58v

Mites saataisi kontaktointi alulle, tutustuttais tekstitse, järjestettäis tapaaminen ja iskettäis toistemme vaimot? Jos hyvin menisi niin oltais vakkareita toisillemme... 😍

• Anonyymi

Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
      Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen,.
      Tykkään mukavista asioista ja olen mukava.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Minulla on Snapchat sovellus.

Toivottavasti sinulla on myös Snapchat sovellus.

Siellä voidaan vaihtaa kasvo kuvat.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2483
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1324
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1051
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      892
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      891
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe