Politiikka
Puolueet
Suomen sosialidemokraattinen puolue
Nauretaan yhdessä SDP Moktar Gubta
Anonyymi-ap
2024-04-20 10:33:25
Yhteiskunta
Maahanmuutto
Miksi jälleen näin
Anonyymi-ap
2023-01-05 09:04:53
Persut ohi demareista ja vieläpä vastoin öyhöpapparaisen jatkuvia alamäkipuheita. Naistenkin osuus kannattajista kasvanut.
Nauretaan yhdessä. ;)
Nauretaan yhdessä SDP Moktar Gubta-Stubb yhdessä sanoo
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
On tainnu pressaparille vihjaista TEEMASTA?
- Anonyymi
hysss
- Anonyymi
Yhdessä herra Stubb?
Anonyymi-ap
2024-12-02 10:45:09
Kaksoispuheella kohti onnea ja menestystä
Moktar.Gubta
2024-12-02 10:40:13
Erään suuren kaupungin johtoon pyrkivä perussuomalaisten ehdokas huutelee, että kaupungin väestökehitys on ”murhaavaa”.
Tässä tarkoitetaan nyt sitä, että joko kaupungin väestökehitys menee huolestuttavaan suuntaan tai sitten kaupungin henkirikollisuus kasvaa hälyttävän nopeasti.
Tämä on laitaoikeistolle tyypillistä kaksoispuhetta. Omat kyllä ymmärtävät vihjailun. Jos puhujaa kovistellaan puheesta, hän pyörittelee viattomasti silmiään, että miten tämä nyt näin väärin on tulkittu. Kaikkiahan on vain pelkää läppää ja sarkasmia vaan.
Kun kyseisen kaupungin väestö on varakkaampaa kuin valtakunnan muu väestö ja myös koulutetumpaa sekä nuorempaa, ei voida puhua huonosta väestökehityksestä.
Jos taas puhuja vihjailee, että maahanmuutto on lisännyt kyseisen kaupungin henkirikollisuutta, sekin väite on väärä. Tilastot näyttävät, että henkirikosten määrä on ollut jo vuosia vakaassa laskussa.
Totuus on tällekin huutelijalle niin kallisarvoinen asia, että hän käyttää sitä kovin säästeliäästi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
PS. Yhdessä- Anonyymi
huumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuuttohuumeet ja maahanmuutto
- Anonyymi
yhdessä jo vanha juttu Stubb-moktar gubta puhunut jo vuodesta 2017 alkaen...
- Anonyymi
olkoiko silloin pietarin sykkeet
- Anonyymi
Vuonna 2013 Linnajuhlat pidettiin Tampereella, presidentinlinnan remontin takia.
Anonyymi-ap
2024-12-02 11:56:22
Vasemmistoanarkistit löysivät tilaisuutensa niin sanotuista kuokkavierasjuhlista, jotka saivat alkunsa 1996 ja jatkuivat 2000-luvun alkuun – väkivaltaisinakin.
Presidentinlinnan edustalla järjestettiin mielenosoituksia, jossa Linnaan menevien takseja potkittiin. Poliisien mellakka-aidat olivat lujilla.
Vuonna 2013 Linnajuhlat pidettiin Tampereella, presidentinlinnan remontin takia. Hulinaksi meni sielläkin. Ne muistetaan ns. kiakkovierasjuhlina. Poliisihevosiinkin käytiin käsiksi.
Mutta mitä näitä muistelemaan.
Tarkoitus oli vain kysyä tämä yksinkertainen kysymys:
Milloin Suomi polarisoitui niin pahasti, että itsenäisyyspäivästä tuli vuoden kovin vastakkainasettelun näytösareena?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010872971.html
PS. tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289