No nyt on kovaa settiä!
https://www.youtube.com/shorts/Hm9194pY__0
Tätä ei jonnet muista
4
283
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mitä tuo helkovaara aattelee tossa lopussa? Taisi olla Jokerit vähän suojeltu joukkue.
- Anonyymi
90-luvun puoliväli ja loppu oli karseeta aikaa. Kummola, Helkovaara, Harkimo. Kaamee mafia! Ei muistella Turussa, Tampereella tai HIFKissä lämmöllä.
Mutta maksoivat ne hintaakin. Jokerit oli niin inhottu vastustaja, että sai varmaan laadukkaampaa vastustusta kaukalossa ku muut joukkueet eli sikäli ei yllätys, että Jokereille jääkiekkoilullinen menestys oli vuosikymmenen lopulla ja varsinkin 2000-luvulla vaikeaa vaikka rahaa paloi kauheasti.
- Anonyymi
Muistan lapsena inhonneeni Jokereita, mutta en oikein muistanu enää, että miksi. Tuossa varmaan yksi syy.
- Anonyymi
Huikee pätkä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451