Sdp on poistanut Aleksanterinliiton perustajajäsenen Ivan Deviatkinin kuntavaaliehdokkaistaan.
Kimmo Kiljusen eroon vaikuttaneen järjestön perustajajäsen kieltäytyi tuomitsemasta Venäjän hyökkäystä Ukrainaan.
SDP koittaa nyt puhdistaa mainettaan.
AIJAI! SDP poisti Aleksanterinliiton aktiivilta kuntavaalien ehdokkuuden
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin Sanomien mukaan Ivan Deviatkin on eronnut Aleksanterinliiton varapuheenjohtajan tehtävästä aiemmin marraskuussa tuen osoituksena toiselle entiselle hallituksen jäsenelle Katja Marovalle. Marova on Vasemmistoliiton varavaltuutettu ja Etelä-Karjalan vasemmistoliiton taloudenhoitaja. Hänet erotettiin HS:n mukaan siksi, että hän oli arvostellut julkisesti liiton toisen aktiivin esittämiä homovastaisia kommentteja.
Kuinka paljon näitä ryzziä on vasemmistopuolueissa?- Anonyymi
Deviatkin kärsii pelosta ja kuolemastaan jo etukäteen. SVR:n agentteja ei säästetä!
- Anonyymi
Demarien maine ryvettyi pahasti.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Kunnia kumminkin SDP suoraselkäisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia kumminkin SDP suoraselkäisyydestä.
Jaa....heheheee.
- Anonyymi
Demareissa puhdistus käynnissä.
- Anonyymi
Korkea aika.
- Anonyymi
Oliko Tytti "Stalin" asialla?
- Anonyymi
Kyllä tässä on rikottu TÖRKEÄSTI ihmisoikeuksia. Oikein ottaa tunteisiin. Suomessa ei ole ilmaisunvapautta. Olen niin NÖYRÄNÄ , kannan VASTUUNI, isänmaan asialla. Kysellä voitte mutta EN VASTAA! ONNEKSI tuli tuo Teemu Keskisarjan soihtukulkueeseen osallistuminen niin jättävät tälläisen humanistiraukan rauhaan.
- Anonyymi
Ivan Deviation pelkää Lauri Makkosta!
SVR on paljastunut Suomessa ja Deviakin kuuluu SVR:ään. Ivania koittaa maanpetoksesta kuolemantuomio - suomenkin lain mukaan- Anonyymi
Deviatkin! - it's HAMMER TIME
- Anonyymi
DEVIATKIN ON JO KUOLLUT!
- Anonyymi
HITAASTI, MUTTA VARMASTI
T.
USAF
- Anonyymi
PASKAMAISTA MYRKKYÄ?
IVAN, ONKO VIIMEISIÄ SANOJA? - Anonyymi
Sosialistit huolissaan äänistään joilla oma hillotolppa pystytetään. Ivanin kannattaisi soittaa Kremliin ja anoa ikkunatonta turvapaikkaa jossa voi olla ilman kalsareita.
Ikkunoista voi pudota ja kalsareihin tarttua myrkkyä.
Miten se on väärälle puolelle rajaa eksytkin. Huonot opasteet neuvostoliiton puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232