Satasairaalan tohtorin tapausta tappouhkauksineen ja murhayrityksineen ei aiota päästää julkisuuteen. Salaiseksi julistettu tapaus ja julkaisukieltoon julistetut asiakirjat puhuvat puolestaan. Sekä nimettömät tappouhkaukset, kehoitukset luopua syytteistä.
Poliisin osallisuus asiassa on ihmisiä järkyttävää. Aletaan pidättämään ihmisiä lentokoneessa, lentoasemilla, kotoa aamuyöllä tullaan ovien läpi pidättämään syytöntä ihmistä. Ei ole pidätysmääräystä ei mitään syytä hajottaa ihmisen kiinteistöä yöllä päästäkseen lyömään syyttömiä ihmisiä käsirautoihin. Sairasta sadismia.
Minkäänlaista selitystä ei ole tullut, ei löydy ketään vastaamaan,ei ketään korvaa, poliisihallitus ei vastaa kyselyyn, oikeuskanslia ei puutu, ministeri ei vastaa.
Suomessa saa siis tehdä ihmiselle mitä vahinkoa tahansa kun viranomainen antaa käskyn, vaikka kohteena olisi syytön mies joka vaatii rikollista viranomaista raastupaan. Poliisi on mukana estämässä täysin laillista toimenpidettä, estää henkilöä pääsemästä toimittamaan oikeustoimia ulkomaille, mihin kaikilla ihmisillä on oikeus. Rikollisen lailla toimiva poliisi estää Ihmistä pääsemästä oikeuskäsittelyyn.
Kovaa peliä Bostonissa
Anonyymi-ap
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kovaa peliä Bostonkakusta!
- Anonyymi
Seers 2025 kyseessä?
- Anonyymi
Juu, ens vuonna alkaa puhdistus ja kiinniotot.
- Anonyymi
??
Olisit nyt laittanut linkin tapauksen uutisartikkeliin!
- Nyt asiaa tuntematon on H-Moilasena ja haavi auki äimistelemässä, mistä ihmeestä joku on mielensä pahoittanut.... - Anonyymi
Onkohan sinulla kieltaidossa ongelmia? Bostonissa sairaanhoitajat uhkaavat muutamaa sairaalaa päivän lakolla esiintyneiden ongelmien takia, ei siellä mitään kuvailemaasi pidätysaaltoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294