Huomenta

ykstypy

kaikille :=))))))))
Täällä ainakin vielä taivas kirkas. Mutta lämpöä vaan 8 astetta. Tänään vietänkin vaihteeks urheilullisen päivän kunhan tuo aamu tuosta vähän lämpenee. Ajattelin käydä 60 km ajamassa fillarilla, kun tässä 2 päivää jo laiskotellu.
Tässäpäs aamuhymyni taas :=))))))))))))))))))

10

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

On se vaan kiva nousta hyvin levänneenä:=))
      Et varmaan usko, mutta näin unta että ykstypy suositteli minulle sellaisen bisneksen josta samassa tulikin suuri hitti,... kauppa kävi kuin siimmaa:=))
      Itselläni suurin murhe, minne lähettäisin ykstypylle kuuluvat boonukset?

Että tällaista täällä tänään, mutta täytyy olla tarkkana kun ykstypyllä tahtoo tuota ennustajan "vikaa" olla:=))

Ylös, ulos ja lenkille!

• sullekin......:)))))ja lenkillä olen jo käynny...sorsat jahtaamas..:))tai siis koira ne jahtas...

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

sullekin......:)))))ja lenkillä olen jo käynny...sorsat jahtaamas..:))tai siis koira ne jahtas...

Minulla ei ole koiraa ja onneksi "sorsaa" en tarvitse:=O))
        Kyllähä koira olis hyvä, pääsis/ joutuis aamulenkille aijemmin:=))

Tehdään tästä mukava päivä, ei "nautittava" päivä:=))
        Tais olla paha aamun avaus?:=))

• perskuti kirjoitti:

Minulla ei ole koiraa ja onneksi "sorsaa" en tarvitse:=O))
        Kyllähä koira olis hyvä, pääsis/ joutuis aamulenkille aijemmin:=))

Tehdään tästä mukava päivä, ei "nautittava" päivä:=))
        Tais olla paha aamun avaus?:=))

mitään sais nauttia..... meinasin että jos jotain nauttisin....:))) no tuli kyllä eilen nautittua taas ihan tarpeeks..... no kerrankos sitä...:)))

• ykstypy

millaiselta näytin unessa noin ulkoisesti? Katsotaan olinko siinä unessa edes minä :=))))))
        Kuule kyllähän me Perskuti niistä boonusten maksmisesta sovitaan :=))))
        Ja tuo on muuten totta, että vähän ennustajan vikaa multa on löytynyt. Siitä on paljon konkreettisia esimerkkejä :=)))
        Mutta palataanpas tuolla iltapäivän puolella asiaan.
        Nyt Typy pyörä odottaa ovella ajajaansa :=)))))

• BBrunetti

ykstypy.....:)))) täällä kans arska näyttäytyy..... mulle iski kauhea flunssa ja tänään pitäis työpäivä viel..... ei taida jaksaa...

• Anneli

Lähden kohta kirmaamaan alastomana pellolle. Ensin toki saunaan ja uimaan.

• Karju

Musta . Ei vaan ole vierelläni kiimaista narttua :( Missä te ihanaiset naiset oletten ?
      Täytyneekö minun turvautua pieneen kätöseen ?
      AAAHHH tätä tuskaa ilman ihanaa tussukkaa .

• ykstypy

se sama mies, jonka kanssa eilen runoa väännettiin??
        Taidat ollakin eri ihminen, tai sun muuntaumiskyky on erittäin hyvä :=))))
        Koitas nyt siihen kiimaasi joku ratkaisu löytää.
        Ne sun pallit kohta suuren paineen vuoks räjähtää ja taitais ollakin viimeinen kiima.
        Kuitenkin hyvät päivänjatkot sinulle :=)))))

• Otso

Typy. Kyllähän se nyt kelpaa poleksia pyörällä ku huolsitkin sen? Muistitko pestä se hammasharjan välillä vai onko hampaasi nyt ketjurasvassa..Vilkaisepas peiliin kun minusta toi sun hymysi näytti vähän rasvaiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1201
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1132
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      101
      1010
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      977
    5. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      268
      843
    6. 129
      837
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      66
      825
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      744
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      44
      744
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      391
      720
    Aihe