Mauno Mattila on korottanut itsensä "einomaisten näkyjensä" vuoksi jopa suuren profeetan asemaan ja arvoon!!
Keräten näin hurraajia kaikensorttisille törinöille, joiden otsikoidenkin pitäisi terveet hengelliset ihmiset kavahduttaa!!
Joukossa on jopa entisiä saarnamiehiä, jotka ylistelevät tämä pöhöttyneet hengellisen helppoheikin videoita ja niiden sisältöjä.
Minun aistini ovat lähes 60 vuoden aikana harjaantuneet erottamaan oikean väärästä ja siksi sanon näin kuin sanon; Kavahtakaa häntä ja hänen opetuksiaan!
Aiheita ja niiden sisältöjä ei ole nostamassa Jumalan Pyhä Henki, eikä myöskään sitä itseriittoista pönötystä PH millään tavoin voitele tai voimaannuta. Se on kaikki pelkkää ihmisviisautta, jos se edes viisautta on?
Mattila harhaoppitaustat tiedostaen ja sitten yht´äkkinen linjan muutos tälle videolinjalle, ei ole muuta kuin ihmismielen ja rahanhimon innoittama päätös!
Harhaoppien maailmoista hengelliseen raittiuteen ja terveyteen, se on vuosien tie ja tuskien taival!! Nimittäin harhaoppien henkimaailma ei ole mikään Ankkalinnan käväisy!!! Ei muuten ole.
'Ne, jotka eivät ole syvää parannusta tehden siltä tieltä palanneet, eivät ole myöskään hengellisesti selvinneet. Ja palanneetkin joutuvat käymään kivun ja taistelun kautta. Tämä kaikki Mattilalta on tekemättä!
Ilmaiseksi MM ei näitä purkita, vaan jokainen klikkaus tuo hänelle ja hänen suurperheelleen hieman hilloa. Dipl insinööri pelkällä tubuttamisella ei kykenisi.
DoctorT
Mauno Mattila, harhaopettaja
36
488
Vastaukset
- Anonyymi
Maunon jutuissa pitää ottaa huomioon se. Hän korostaa omia uninäkyjään ja profetioita,mistä usesta on ns valhe,eli väärä.
Myös kyseenalaistaa oikeita,mikä ei hänen mieleistä ja hyväksy täysin opetustaan.
Miksi ihmiset häntä kohtuullisella joukolla seuraavat? Miten hänen toiminta on rahoitettu yms?
Onko täysin Raamatun mukaista?
Myös...muistakaa,hän itse julisti itsensä "virkaan" saarnaaja.
Teki heti videon,kun ns kääntyi menestystysteologian pyörteistä... "Haluatko tähän jaloon virkaan" saarnoja.
Moni haluaa,mutta harvalla armoitus.
Tämä on vain hänenkin parhaaksi hitusen kysymyksiä,mutta odotamme vastausta?
Olen itse hänen kanssaan alussa keskustellut,mutta tuomittuna harhahenkisenä.
Luotan vain yhteen. Jumalan Sanaan ja Totuuteen. Mitään lisäämällä ja omia selittämällä. - Anonyymi
Hyvin paljon riippuu siitä mitä mieltä on kansamurhasta. Onko se Raamatun mukaan oikeutettua ja tuleeko niin toimia kostoperiaatteella.
- Anonyymi
jaahas, Maunolla on mun mielestä hyvää puhetta ja kyllä se tuntuu ikävältä kun puhuuMarkku Veilosta ikävään sävyn. Itse en ikinä sanoisi Markkua vastaan kuin ehkä yhdessä asiassa ja siinäkään en suuresti.
Se koskee Kolarin mannalappu kokousta , Markku varmaan ymmärtää tämän että ei huutanut siinä vastalausettaan vakka tietää mannalappusiunaukset humpuukiksi. - Anonyymi
Mauno voisi kyllä täräyttää videon Israel ja siviilien tappaminen Raamatun valossa.
Nyt olisi sen hetki.- Anonyymi
Oikeastaan mitään kiinnostavaa aihetta ei nyt edes ole eikä mitään muuta kannata jorista kuin ottaa tämä tulen polttava aihe käsittelyyn. Ensin tietenkin toden teolla perehtyä siihen miten Raamattu valaisee asian, miten sen valossa voi nähdä onko ihmishenki arvokas vai ei missäkin tilanteessa.
Loppupäätelmästä voisi sitten jotain päätellä Maunosta. Nyt ei ole oikein mitään tietoa vielä. - Anonyymi
Milloin viimeksi Israel on aloittanut jonkun sodan? Siitä lienee aikaa. Nytkin hizbollah jo rikkoi tulitaukosopimusta, vaikka Suomen media tietenkin syyttää Israelia, kun ei halua edes tietää totuutta. Varmaan ne käyttää lähteenä al jazeeraa ja hizbollahia sen sijaan että kysyisivät myös Israelilta ja Jerusalem Postilta.
- Anonyymi
Oulun tekusta. Ei oikea DI. Luulen
- Anonyymi
EIPÄS!!!!!!!!!!! vaan MAUNO MATTILA on VÄKEVIN SAARNASMIES ajassamme!! sen sijaan että tänne piti tulla OWOUR, tänne tuli MATTILA joka saarnaa ja tulkitsee ja opettaa Raamattua TÄSMÄLLEEN OIKEIN!!!!!!!!!!!!!!! vika on siinä että PAATUNEET ja niskoittelevat eikkarit eivät halua ottaa vastaan NUHDETTA SYNNEISTÄÄN!!!
MINÄKIN ENNEN vastustin näitä saarnoja mutta NÖYRRYIN näkemään että ne ovat TOTUUTTA!! - Anonyymi
Meitä ei kiinnosta fanaattikkojen höpötykset, vaan se mitä Mauno kovan pohdinnan jälkeen kertoo Raamatun näkemyksestä asiaan. Nimenomaan se raamatullisuus kiinnosta suhteessa ihmisten tappamiseen tilanteessa, jossa oma henki ei ole kysymyksessä ja tapetut ihmiset ovat osattomia koko sotaan.
Hulluthan tappaa luki Raamatussa mitä tahansa. - Anonyymi
Varmasti paljon totta tuossakin. Vaan olisin Maunon arvostelemisessakin varovainen, koska se arvostelu tulee herkästi tehtyä samassa hengessä kuin missä Mauno itse kenties toimii.
Uskon Maunon silti olevan vilpitön. Toimiiko sitten enemmän "pohojalaasen itsetunnon" varman "hengen" pohjalta kuin Jumalan Hengen antamalta pohjalta... Ehkäpä Mauno itse voi viiden vuoden päästä tehdä itsekin videon siitä, millaisessa hengessä ja miltä pohjalta on näitä videoita tehnyt vuonna 2024. - Anonyymi
Täysiä pösilöitä näissä hellariryhmissä!
Valot on sammuneet ajat sitten ja tulos nähtävillä.- Anonyymi
saatanan lapsen tuo pösilö kommentti: Lopun aikoina tulevat pilkkaajat pilkkapuheineen.
Itse hän täynnä tietämättömyyttä ja pimeyttä, saatanan saaliuksellisuutta.
Selef Urge - Anonyymi
Jumalattomijen mielestä sekin, joka ei ota pejonmerkkijä on aivan pösilö.
Ottamalla pejonmerkin, joka Raamatussa kuvataan kaupankäynnin mahjollistavaksi oikejaan käteen tai otsaan otettavallisteiseksi merkiksi.
Tuon pejon merkin ottaneet joutuvat varmuudella Helvettiin. Sitä ei pysty ottmansa jälkeen enää katumaan että sen on tullut tyhmyyttään ja eksymystään ottaneeksi. Siihen ei enää kovin kauvan tule menemään. Sitä ennen tai samaan aikaan käteisestä rahasta tullaan luopumaan kokonaan, sillä pedonmerkintäjärjestelmä ei , jollei mikrosiru ole ainoa kaupankäynnin mahtollistus.
Selef Urge
- Anonyymi
Mattila ei ole Diplomi-insinööri vaan insinööri-
- Anonyymi
Sen huomaa
- Anonyymi
Maunon tilan ratkaisee se minkä kannan ottaa lähi-idän tilanteeseen ja sen tapahtumiin.
- Anonyymi
Mauno Rules OK!
- Anonyymi
Mattila on itseoppinut teologi jonka sydämellä on seuraavanlainen missio: " Olin kerran väärässä, tein parannuksen ja sen jälkeen en ole ollut väärässä." Opettaa muita vikoilemalla Raamattua lampaille jotka eivät halua tutkia itseään. Yhdessä sitten kuorossa paheksuvat milloin sitä, milloin tuota asiaa/srk:aa/julistajaa. Niin kauan kun Jumala tarvitsee näitä mattiloita seulomassa laumaa, niin kauan he porskuttaa.
Jeesusta sydämellään seuraavat saavat hengellisen ravintonsa muualta eli sieltä mistä viisaat neitsyet saavat öljynsä, omasta jumalasuhteesta ennenkaikkea, eikä valmiiksi pureskelluista mielipidekysymyksistä joissa ei ole Pyhää Henkeä. Mattila eksyttää jos tyytyy lakiin ilman Henkeä ja jos ei halua olla vastuussa Jumalan edessä itsestään. Hänen "opetukset" seisovat vankasti omavanhurskauden, ylimielisyyden ja väärän voitontavoittelun kalliolla. Kristus-kallio taasen on totuudellinen, nöyrä, rakastava ja pyhä kallio. Herrassa lepäävää ei huojuttele mielipiteet tästä ja tuosta asiasta, kun Jeesus sydämessä on tie, totuus ja elämä. Laittakaa arvostelijat nimimerkki ...että edes sen verran teissä olisi jotain.
Minä en arvostele.Sanon vaan ettähyviä asioita Mauno on nostanut tapetille ja se että pitää Jeesuksen asioita esillä vaikka rajummallakin otteella niin hyvä .
Onko Mauno erehtymätön ??? Tuskin ja samalla sanon, että en itsekään ole.
Varmasti hattua vielä nostan niille, erinomaisille jotka täysin virheettömästi ovat eläneet.
Eräs palstan kirjoittaja jopa täysin virheetön ja ihmettelee, että joku kristitty olisi voinut tehdä virheeeeeeen.- Anonyymi
MR Hyvis, juuri niin : Tosikristityt myöntää tekevänsä virheitä joka päivä. On etuoikeus että saa elää Jumalan armossa epätäydellisenä, armahdettuna syntisenä. Siitä tulee ilo elämään eikä tarvitse olla kovasydämisten itsensä opettajiksi nostettujen varassa...
- Anonyymi
Tässä maailmantilanteessa paljon kertoo se miten suhtautuu maailmassa oleviin sotiin kun jotkut iänikuiset kinat siitä tai tästä, jotka eivät kerro vielä ihmisestä yhtään mitään, vaan ovat vain pelkkää suunpieksäntää, Siinä maailmassa nyt elämme.
- Anonyymi
islam....
murham....
https://www.sley.fi/toiminta/raamattu-tutuksi/raamattuluennot/kuka-loi-saatanan/
islam....
murham.....
Rauhan tervehdys.
Aloittaja on näemme jonkin sortin Mauno-inhossa ja niin se on aina ollutkin, että se on yhtä aikaa vihattu ja rakastettu, joka on oikealla paikalla. Jeesus oli vihattu, Paavali oli vihattu, Luther oli vihattu, Räsänen on vihattu jne. Mutta yhtä aikaa hyvin rakastettujakin.
Mutta tuo ilmeisen räikeä valhe pitää nyt korjata tuosta rahasta, että saisin "hilloa joka klikkauksesta". Voitko selittää miten tämä tapahtuu, kun videoillani ei ole mainoksia? Itseasiassa, minun kanavallani ei ole edes YouTuben pakottamia mainoksia kuten monilla muilla kanavilla, koska kanavani on niin vanha että se on tehty ennen kuin Google osti YouTuben.
Jonkin sortin konkreettinen perustelu, muuta kuin kehumalla olleensa "uskossa" 60 vuotta ja laittamalla !!!-huutomerkkejä väliin, olisi ollut muutoin tarpeen, mutta ikinä täällä keskusteluissa ei tuoda esille missä videolla ja missä kohtaan opetan väärin. Miksi näin? Kun eivät nämä kuuntelekkaan puheita.
"Jos kuka vastaa, ennenkuin on kuullut, on se hulluutta ja koituu hänelle häpeäksi." — Sananlaskut 18:13
Hyvää ja siunattua joulua sinullekin ystävä, joka nimimerkin takaa heittelet tyhjiä heittojasi. Joudut keräämään ne kivet, jotka ohitse heitä.
Siunauksin, MM.- Anonyymi
"mutta ikinä täällä keskusteluissa ei tuoda esille missä videolla ja missä kohtaan opetan väärin. Miksi näin? Kun eivät nämä kuuntelekkaan puheita."
Olen usein tuonnut esille sinun harhaajotavan ja ei-raamatullisen opetusken monissa ketjuissa:
MUTTA
et ikinä suostu KESKUSTELEMAAN!
Esim tämä:
"Hyvää ja siunattua joulua sinullekin ystävä, joka nimimerkin takaa heittelet tyhjiä heittojasi. Joudut keräämään ne kivet, jotka ohitse heitä."
ja Jumalan sana:
ÄLKÄÄ UHKAILKO!
mutta sam se
Kukin meistä seisoo Herran edessä ja Herra tekee kuten tahtoo, eikä meillä ole siihen sanomista!
KUINTENKIN VAROITAN KAIKKIA:
kavahtakaa heitä!
"kavahtakaa noita pahoja työntekijöitä," - Anonyymi
"mutta ikinä täällä keskusteluissa ei tuoda esille missä videolla ja missä kohtaan opetan väärin. Miksi näin? Kun eivät nämä kuuntelekkaan puheita."
https://www.youtube.com/watch?v=dUxC6kbyLDs
Babylonian itku ja parku
ja laitoin tämän jo aikaa sitten mutta
MUTTA
et tahdo tehdä selvää mitä opetat ja mit' varmaksi väität!
HÄPEÄ!
Lainaus
Nyt kuten PAINOTAT sanaa:
"Sen jälkeen"
eli luvun 17 tapahtumia?
Joten, mitä se luku 17 sanoo:
11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
eli se on ollut ja sitä ei nyt ole mutta se tulee olemaan.
ELI miten tämä sopii mihinkään, mitä selität.
Onko tämä joku järjestelmä, rooman-katollinen kirkko, uusi maailman järjestys, maailman kauppa vai mikä?
JOTEN, mikä tämä luvun 17 kummajainen on?
11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
ja nainen, mikä lie sitten ratsastaa tällä.. joten myös naisen tulee sitten olla mukana tässä:
lainaus
ja tämä on otettu tästä ketjusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18694420/milta-kuulostaa-babylonian-tappion-itku-ja-parku#comment-132634405
No miten on oma suusi sanat!
PIDÄ NYT edes KERRAN sanasi!
Sananl. 6:
1 Poikani, jos olet ketä lähimmäisellesi taannut, lyönyt kättä vieraalle;
2 jos olet kietoutunut oman suusi sanoihin, joutunut suusi sanoista kiinni,
3 niin tee toki, poikani, pelastuaksesi tämä, koska olet joutunut lähimmäisesi kouriin: Mene, heittäydy maahan ja ahdista lähimmäistäsi;
4 Älä suo silmillesi unta äläkä silmäluomillesi lepoa.
"olet kietoutunut oman suusi sanoihin, joutunut suusi sanoista kiinni,"!
sama se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Räsänen ei kuulu tuohon sarjaan. Vain hän kannattaa kansanmurhaa.
- Anonyymi
Ei liene DI
- Anonyymi
Antero Mooses kuoli. Hänen hillitystä käytöksestään olisi monilla oppimista.
- Anonyymi
Juu Antero kuoli pari vuotta otettuaan tuon surullisen kuuluisan ihmeliuoksen.
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/10/image-112.png
Ja Mauno Mattila...no hän suoran sanoen vertaa sitä Joulukinkkuun ;=P
https://mega.nz/file/tMo3AKCJ#SDiZbtdjq49gbuijAyDnllf7de0G9FXPO1OMbdp6Aek - Anonyymi
Lutherilla tosin oli antisemitismi näkemyksiä, mutta voi sanoa että oli aikansa lapsi.
- Anonyymi
1. Kor. 4:
14 En kirjoita tätä häväistäkseni teitä, vaan niinkuin rakkaita lapsiani neuvoen.
NEUVOEN!
16 Kehoitan siis teitä: olkaa minun seuraajiani.
17 Juuri sentähden minä lähetin teille Timoteuksen, joka on minun rakas ja uskollinen poikani Herrassa; hän on muistuttava teitä minun vaelluksestani Kristuksessa Jeesuksessa, sen mukaan kuin minä kaikkialla, joka seurakunnassa, opetan.
18 Muutamat teistä ovat paisuneet pöyhkeiksi, aivan niinkuin minä en tulisikaan teidän tykönne.
19 Mutta minä tulen pian teidän tykönne, jos Herra tahtoo, ja silloin minä otan selon, en noiden pöyhkeiden sanoista, vaan voimasta.
20 Sillä Jumalan valtakunta ei ole sanoissa, vaan voimassa.
21 Kummanko tahdotte? Tulenko luoksenne vitsa kädessä vaiko rakkaudessa ja sävyisyyden hengessä?
SUUREEN ÄÄNEEN NYT HUUDAT:
Tässä koko video ja siitä vain muutama, ei edes kaikkia, on sitten edessä:
https://www.youtube.com/watch?v=OdxfhE67Nw8
Kuka pääsee taivaaseen?
Nyt Mitä Jumalan Sana sanoo?
Tit. 1:12
12 Eräs heistä, heidän oma profeettansa, on sanonut: "Petturi Kreetan mies, peto ilkeä, laiskurivatsa".
ja
16 He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.
TEOILLA KIELTÄVÄT Hänet.
Millä teoilla, LIHAN TEOILLA!
Room. 8:4
että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
NYT TULEE elää HENGEN mukaan eikä LIHA ja lihan tekojen!
Mitä ovat lihan teot:
Kuten Mauno poika sanoo ja ilmoittaa, huoruus, valheet ja monet muut, mutta
PAHIN, saattaa olla mässääjät!
Kuinka he pilaavat ja turmelevat Jumalan TEMPPELIN!
Seurakunnan häpeä pillkuja!
NYT Lihan teot!
Gal. 5:
18-23
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset,
- - mässäykset ja muut senkaltaiset,
- - jotka semmoista harjoittavat,
- eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Mitä on harjoitus, eikö säännöllistä tekemistä, kuten jääkapilla ravaamista!
Room. 13:13
Vaeltakaamme säädyllisesti, niin kuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa,
Gal. 5:21
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Joten onko joku sitten LIHAN himojen vallassa?
VOIKO kuka tahansa havaita ulkoapäin kuka on laiskuri vatsa, mässäilijä ja ylensyöjä!
Henki, jos saa hallita kukaan ei ole lihan eli ylensyönnin, vallassa!
Onko SYNTIÄ syödä sydämen kyllyydestä ja sitten turmella, Jumalan Temppeli!
JOS on Hengen vallassa, toki sitten paastoa paljon, paaston eräs "tarkein" seikka on pitää keho. liha hyvässä kunnossa ja terveenä!
ja sitten se ydin, kun niin paasaat kuka pääsee taivaaseen!
NYT Mauno poika pääseekö mässäilijät, ylensyöjät, laiskurivatsat taivaaseen?
Synti on myrkkyä joka muuttaa ihmisen hirviöksi, esim kauhea näköiseksi!
https://www.youtube.com/watch?v=OdxfhE67Nw8&t=811s
Ylpeys nostaa liha / lihan teot pinnalle, KAIKKIEN nävyville!
EI VOI ALISTUA Jumalan Sanan / määräykset / säännöt ja neuvot!
https://www.youtube.com/watch?v=OdxfhE67Nw8&t=886s
Suurin este pelastukselle on ylpeys, NÖYRÄ ottaa pelastuksen ja nuhteet vastaan!
Pienikin pisto lihaa saa aikaa kauhun huutoja!
https://www.youtube.com/watch?v=OdxfhE67Nw8&t=1717s
Sattuuko tämä sana sinulle?
Luemmeko, huorin tekemisestä, varkausista ja muista synnin kirjosta...
Nyt TIEDOSTATKO mitä se vanha ihminen, liha teki ennen.
Nyt sitten olet kuollut siitä?
Näkyykö se kaikille?
oletko KIRJE jumalattomille että voivat sinua juosten lukea?
Hyvä tuoksu vai kuoleman tuoksu?
Nyt katsotaan MITEN PEITÄT TÄMÄN, kuten opetat!
Nyt tuliko synnin tunto ja millä hymiöllä nyt pyrit sitten tämän peittämään?
isomilla vaatteilla?
isolla koolla ?
vai millä?
"en mä väiltä tosta, en mä välitä tosta" sanot oman roolisi vetäjä!
NYT Mauno poika pääseekö mässäilijät, ylensyöjät, laiskurivatsat taivaaseen?
Gal. 5:
"jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Mitä ja miten opetat tämän?
Tahdotko nyt keskustella tästä?
Tässä on video ja muuta kohta joista puhut!
no samse se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Paavalin ja minun, ketä lie olen, lähtö kohta:
ei sanat / omat teot vaan Jumalan VOIMA!
19 Mutta minä tulen pian teidän tykönne, jos Herra tahtoo, ja silloin minä otan selon, en noiden pöyhkeiden sanoista, vaan voimasta.
Jos on Jumalan voima kaikki on mahdollista, jopa luopua, kuolla pois LIHAN TEOISTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Maunon pitäisi panna lusikkansa sionismin soppaan.
Selittää siinä jämpti asia.- Anonyymi
Siionismi on hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siionismi on hyvä asia.
Maunon silti pitäisi siitä sanansa sanoa.
- Anonyymi
JO Jeesuksen aikaa ja sitten paljon enemmän APOSTOLI PAAVALIN, aikaa oli eksytystä ja VALHE-VELJIÄ!
Veljiä eli uskovia, jotka monet ovat suuresti eksyneet.
Nyt monet eivät suoranaisesti tahdo olla valehtelija mutta ovat niin tämän maailman valtijan sokaisemia etteivät (ENÄÄ) näe TOTUUTTA ja VALOA:
https://mega.nz/file/tMo3AKCJ#SDiZbtdjq49gbuijAyDnllf7de0G9FXPO1OMbdp6Aek
esim tässä videossa olevat ovat Paavalin ainaka olevien valhe-veljien jatkajia!
Gal. 2:
3 Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ympärileikkauttamaan itseänsä.
4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,
5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
" * Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ottamaan myrkky piikkiä itseänsä.* "
"Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen"
pakottaneet ottamaan piikin että utrhat maskit!
"luikertaneiden valheveljien"
mikä eläin luikertelee!
"hiipineet vakoilemaan vapauttamme,"
eli eivät edes tahdo rehellisesti tulla esille ja tehdä selkoa mitä opettavat ja millä perusteella!
"Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, "
Monien mielestä hyviä ja oppineita opettajia sekä arvossa pidettyjä.
eli näistä yksikään ei ole missään arvossa omassa aivoittelussani, he ovat ellei toisin näytetä: VALHE VELJIÄ:
jotku jopa opettavat TOISTA OPPIA!
ja se on vieläkin pahempi!
Gal. 1:8-9!
Mitä voit sitten tehdä?
LUE Jumalan sanaa, ja pyri ymmärtämään.
ellei ole omasta mielestäsi tarpeeksi ymmärrystä ja viisautta ja tietoa, PYYDÄ HERRALTA!
että antaa sille, ilmestyksen ja viisauden HENGEN; PUOLUSTAJA, joka johtaa kaikkeen TOTUUTEEN
Ef. 1:17
anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan
Joten ARVOSTELKAA, kaikkia ja kaikkea!
ellei "opettaja" salli tai tahdo että häntä itseään (vaellus) ja opetustaan, on 99% varmuudella joku muu lähde ja aloittaja kuin HERRA!
Tutkikaa kaikki.
no sa,se
Nyt sitten teen uutta tuoretta kahvia, juuri jauhetuista kahvinpavuista:
pon apetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874