Soittoaikako ?

TK:n dia- sydänpolille on ihan turhaa yrittää nykyään päästä . Itse oon yrkänny soittoajan puitteissa saada kiinni asiansaosaavan vaan kuinka ollakaan he eivät nykyään enää vastaa puheluun eivät myöskään soita takaisin kuten lupaavat ?

Kysynpähän vaan tarvitaanko heitä tuolla lonkkaa vetämässä ?
Olispahan ollu jo pitempään vaivannu asia johon neuvoja halusin .

No yksityinen sektori lupasi hoitaa asian / asiat siellä vastataan puheluihin ja saa kohteliaan vast.oton .

Jos sulla mahdollista turvautua heihin niin suosittelen .
TK:n ns. tiimiläiset pakkolomalle kun ei passaa työtänsä hoitaa . P:stä koko instanssi . hyi olkoot.
4155
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ei ne siellä TK:ssa lorvi, kun ei ole aikaa eikä henkilökuntaa vastaamaan. Tyhjästä on paha nyhjästä.

Äänestä

Taisi mehiläisen edustaja tehdä aloituksen 🤣

Äänestä
  • Oli aika noloa heiltä

Äänestä

Saisi pistää vaikka ampiainen, jos siitä olisi apua, lasketaan vain kolikoita, vaikka hoitoon pitäisi päästä ajoissa. Koskahan rekisteröityy ensimmäinen tämän uuden järjestelmän uhri kirkollisiin tietoihin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

TK:n dia- sydänpolille on ihan turhaa yrittää nykyään päästä . Itse oon yrkänny soittoajan puitteissa saada kiinni asiansaosaavan vaan kuinka ollakaan he eivät nykyään enää vastaa puheluun eivät myöskään soita takaisin kuten lupaavat ?

Kysynpähän vaan tarvitaanko heitä tuolla lonkkaa vetämässä ?
Olispahan ollu jo pitempään vaivannu asia johon neuvoja halusin .

No yksityinen sektori lupasi hoitaa asian / asiat siellä vastataan puheluihin ja saa kohteliaan vast.oton .

Jos sulla mahdollista turvautua heihin niin suosittelen .
TK:n ns. tiimiläiset pakkolomalle kun ei passaa työtänsä hoitaa . P:stä koko instanssi . hyi olkoot.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu