Hyrykö nykyään mustalaisten omistuksessa?
Mustalaisten kunta
13
390
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on. Kaaleet kylää kipparoi.
- AnonyymiUUSI
Ja paskat ne ei omista juuri mitään muuta kuin oman tonttinsa.
- AnonyymiUUSI
No se olisikin jo jotain uutta... että ihan tontti!??!
- AnonyymiUUSI
Kyllä Hyrynsalmen omistaa Kemppaiset
- AnonyymiUUSI
Kemppaiset vaan luulee omistavansa. Jotain taimikoita ja risukoita saattavat omistaa mutta siihen se jää. Niillä ei ole painoa muuta omissa puheissa,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kemppaiset vaan luulee omistavansa. Jotain taimikoita ja risukoita saattavat omistaa mutta siihen se jää. Niillä ei ole painoa muuta omissa puheissa,
Eipä parjata Kemppaisia, siitä ei hyvä heilu
- AnonyymiUUSI
Jokainen omistaa Hyrynsalmea. joilla on maaomaisuutta .
- AnonyymiUUSI
No sitä pelkoo ei oo kyllä että mustalaisella olis omistuksessa yhtään neliösenttie tältä kylältä. Ja tuskin koko kainuustakaan.
- AnonyymiUUSI
Nykyään on kohteliaampaa puhua romaneista....
Yritetään sivistyä! - AnonyymiUUSI
Mitä kauppaa ne mustilaiset siellä käy?
- AnonyymiUUSI
Rainerin osto-, myynti- ja vuokrauspalvelu käy kaikenlaista kauppaa. Vanhoista autonakuista avaruusraketteihin ja perämoottoreista peräruiskeisiin. Ei sillä tavalla ole rajoittunutta liiketoimintaa.
Kovin vaan ovat tarkkoja ettei kukaan heimoveli tule omille tiluksille kukkoilemaan. Saattaa siinä alakynteen jäävä saada useampia uusia ruumiinaukkoja ja perillisille hirveä stressi kun joutuu sen vielä joskus kostamaan.
- AnonyymiUUSI
Miten nämä vanhat paikalliset romaanit,onko heille vielä tilaa,vai valtasiko Lindemanni koko hyryn. Voi Jari ja Harri,pistetään kansanaloite teidän puolesta,ja jokin rahankeräys että selviäisette eteenpäin.Näillä Lintemanneilla on jo varmasti kaikki hyvin,ei kerätä heille,työtä tekeviä kuuluvat olevan,ja muutenkin ahkeria.
- AnonyymiUUSI
Hyryn tuulimyllyt tuottaa niin hyvin,että niillä voidaan kustantaa nämä romaanit,sekä heihin verrattavat Vesimegan työnvieroksujat. Onneksi tuli tuulivoimaa,kunta saattaa selvitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289