Moi! Täältä Porin seudulta muita lähdössä marssimaan perjantaina?
Onko jotain bussikuljetusta PS:n toimesta?
612 marssi
29
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tietäisikö Laura Huhtasaari vai tanssiiko hän Linnassa?
- AnonyymiUUSI
Bussikuljetus Porista itärajalle.
- AnonyymiUUSI
Ollaan menossa Ylivieskaan kärkkäiselle jos saadaan bussi tåyteen.
- AnonyymiUUSI
Minkä vuoksi osallistut soihtukulkueeseen? Oletko uusnatsi?
- AnonyymiUUSI
No kun siellä on esiintymässä maankuulu Keskisarja, pakko olisi päästä lavan eteen katsomaan ja kannustamaan.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä mitä pahaa on siinä, että itsenäisyyspäivänä marssitaan suomenlippujen ja soihtujen kanssa kunnioittamaan sankarivainajia? Ollaanko jo niin pitkällä, että isänmaallisuus on rikos? Siinä tapauksessa olisi sitäkin aiheellisempaa marssia ja uhmata natsisyytöksiä. Mielestäni ei pidä alistua siihen, että natsittamisella estetään oman maan rakastaminen ja yhteenkuuluvuus oman maan kansalaisten kesken.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä pahaa on siinä, että itsenäisyyspäivänä marssitaan suomenlippujen ja soihtujen kanssa kunnioittamaan sankarivainajia? Ollaanko jo niin pitkällä, että isänmaallisuus on rikos? Siinä tapauksessa olisi sitäkin aiheellisempaa marssia ja uhmata natsisyytöksiä. Mielestäni ei pidä alistua siihen, että natsittamisella estetään oman maan rakastaminen ja yhteenkuuluvuus oman maan kansalaisten kesken.
Tuossa on normaalius kaukana. Huomaat kyllä, kun näet muut kumppanisi.
- AnonyymiUUSI
Pääministeri Orpo vetoaa Keskisarjaan, jotta ei mene soihtukulkueeseen.
- AnonyymiUUSI
vasemmistolla on niitä järjestettyjä bussikyytejä !
- AnonyymiUUSI
olikos viimevuonna niissä busseissa jotain ahdisteluaja ? eli ei naaraspuolisten kannata lähteä vasemmiston kelkkaan 🤔
- AnonyymiUUSI
Persu, mene hoitoon ajoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olikos viimevuonna niissä busseissa jotain ahdisteluaja ? eli ei naaraspuolisten kannata lähteä vasemmiston kelkkaan 🤔
Persujen bussikuljetukset täynnä 612 marsseille kautta maan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, Laurakos se siinä olikin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, Laurakos se siinä olikin?
Muistakaa että TeeKoolla pitä olla avustajat mukana
ettei se tipaha lavalta jos meno on samaa mitä eduskunnasa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persujen bussikuljetukset täynnä 612 marsseille kautta maan?
Penan on jo täyttänyt neljä bussia:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18726396/612-soihtukulkueen-bussikuljetus
- AnonyymiUUSI
Muistahan ottaa puukko ja nyrkkirauta mukaan. Vaaadittava varustus kun tarkistetaan ennen osallistumista. Eikä mustaa paitaa sinisellä solmiolla varustettuna pidetä mitenkään huonona ratkaisuna.
- AnonyymiUUSI
Tulee mahtava marssi tuhansia tulossa.
- AnonyymiUUSI
Kaljakippolat odottavat jo avoimin ovin kun kassakone tulee laulamaan.
- AnonyymiUUSI
Jep, mukana ollaan, ja muistakaa "liput" mukaan 😜
- AnonyymiUUSI
TOTTAKAI ON .
SAMA BUSSI VIE DEMARIT MENNESSÄÄN VAALIMAALLE ?
ISÄNMAAN KAIPUU ?
HAHHAHHAAA .
JA POOOIS .- AnonyymiUUSI
Äitiskö sano?
- AnonyymiUUSI
Mihin aikaan sinut haettiin eskarista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äitiskö sano?
Ei kun sinun äiti, varasi sinulle lipun.
- AnonyymiUUSI
Lähetkö mun kaa kaveriksi. Pidetään hauskaa, ja ei vielä tiedä mitä muuta jännää voisi tapahtua.
- AnonyymiUUSI
Olihan ne jo 30-luvun persuilla kyyditykset kunnossa ja linja-auton nimi taisi olla Lapuan liikenne.
- AnonyymiUUSI
Ladalla mennään kaikki jos saadaan se ehjättyä siihen mennessä.
- AnonyymiUUSI
Parturissa käyty, pilottitakki etsitty kaapista, ja maihinnouskengät kiillotettu. Kaikki valmista marssiin.
- AnonyymiUUSI
Hanhenmarssi on parasta mitä voi saappaat jalassa tehdä.
- AnonyymiUUSI
Tulkaa marssin jälkeen juomaan viinaa meidän kämpille. Otetaan muutamat selkäpainit..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269