Abhasian parlamentti äänesti Venäjän investointihankkeita koskevan sopimuksen ratifiointia vastaan. Abhasian paikalliset poliitikot yrittävät vastustaa venäläisiä oligarkeja valtaamasta heidän resurssejaan.
https://www.facebook.com/domagoj.franic.3/videos/1283368566090441
Abhasia katuu irtautumista Georgiasta
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
Selvästikin Abhasiassa pitää pudotella muutamia poliitikkoja ikkunoista, että asettuvat.
- Anonyymi
Noinhan ne toimii. Toivotaan että osaavat väistää, niin että ikkunasta työntäjä itse tippuu.
- Anonyymi
Putin läänittää Abhasian oligarkeilleen.
- Anonyymi
Syöpä pääsi leviämään nyt sitä taitaa olla myöhäistä yrittää torjua.
- Anonyymi
Venäjä järestelee NUKKE HALLITUKSIA , venäjä osaa temput
Kuin suomenkin aikanaan menasi noin ja noilla vallata ja hävittää.- Anonyymi
Joo. Venäjällä on USA:n temput käytössä.
- Anonyymi
Kukapa ei haluaisi Putinin Venäjästä eroon.
Venäjän taloudellisen kurjistumisen myötä "ystävät" jättävät maan, kuin rotat laivan. - Anonyymi
Oli suuri onni ettei Suomen maaperästä löydy öljyä.
- Anonyymi
Juu, kyllä Norjalaisia varmaan kovasti harmittaa, kun on pakko sietää loputonta rahan tuloa.
- Anonyymi
Venäjä onkin viimeinen impperialistinen valtio , venäjän siirtomaat eivät ole merten takana vaan siinä ihan vieressä samalla mantereella.
Isä aurinkoinen kansojen isä jo aikoinaan siirteli parhaansa mukaan väestöjä eri valtioihin ja koetti sekoittaa kansoja mutta vieläkin siellä kansallismielisyys on henkitoreissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006