PYSÄYTÄ SURMAPAIKALLE HOIPPUVAT!

Anonyymi-ap

”Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.”
Sananlaskut 24:11

18

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Rädda dem som släpas till döden, och bistå dem som stappla till avrättsplatsen.”

• Anonyymi

”If thou forbear to deliver them that are drawn unto death, and those that are ready to be slain;”

• Anonyymi

Evankelioiminen eli Jeesuksesta Kristuksesta, Vapahtajasta kertominen on oikeaa pysäyttämistä. Ihmisillä on oikeus saada tietää.
      Kuulkoot tai olkoot kuulematta.

• Anonyymi00005

Aamen!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aamen!

Lahkolaisten motiivit on ihan muita, kun ne käännyttää tulemaan lahkon uskoon.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lahkolaisten motiivit on ihan muita, kun ne käännyttää tulemaan lahkon uskoon.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

Tepe poloinen purat täällä omia epäonnistumisia ja katkeruuttasi, kun et saanut omaa lahkoosi alkua pidemmälle käyntiin, vaan jäsenet karkasivat käsistäsi. Je se olikin onni heille! Jopa ArmiK sinut jätti järkyttyneenä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tepe poloinen purat täällä omia epäonnistumisia ja katkeruuttasi, kun et saanut omaa lahkoosi alkua pidemmälle käyntiin, vaan jäsenet karkasivat käsistäsi. Je se olikin onni heille! Jopa ArmiK sinut jätti järkyttyneenä.

Ja Kari-Henrik järkiintyi jo aiemmin.

• Anonyymi00007

Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.”
      Sananlaskut 24:11

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse HEIDÄN SURMAAMISESTAAN, äänestin sen puolesta.

• Anonyymi00008

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00009

Ilm. 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi00011

Jeesuksen uskonveljen Juutalaisen tappaminen on karmea rikos ja laittomuuden teko.

Matt. 25:45

Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

• Anonyymi00012

Jumala pysäytti Paavalin heittämällä miehen Saatanan enkelin valtaan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia pois hänestä rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Mukana joukkosurmissa.

Ei sellaisten miesten puheisiin kannata autuuttaan perustaa.

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse HEIDÄN SURMAAMISESTAAN, äänestin sen puolesta.

• Anonyymi00015
        UUSI

5. Moos. 13:9

älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan,

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

5. Moos. 13:9

älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan,

Sananlasku 24
        1 Älä kadehdi pahoja ihmisiä, älä tavoittele heidän seuraansa,
        2 sillä heillä on mielessään tuhoisat aikeet, heidän puheensa saa aikaan pelkkää pahaa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sananlasku 24
        1 Älä kadehdi pahoja ihmisiä, älä tavoittele heidän seuraansa,
        2 sillä heillä on mielessään tuhoisat aikeet, heidän puheensa saa aikaan pelkkää pahaa.

1.Joh.3
        15 Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kannattaa uskoa Jeesusta ja hänen kanssaan kulkeiden oikeidn apostolien opetuksia, Vanhan Testamentin ikuisia totuuksia unohtamatta.

• Anonyymi00020
        UUSI

Älä unohda Tepe, että olet selväsanaisesti julistanut, että Jeesuksen opetukset eivät merkitse sinulle mitään eli ovat merkityksettömät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      204
      5401
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4399
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3158
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      239
      2580
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      130
      2357
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      96
      1720
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      25
      900
    Aihe