Kenen idea?

Anonyymi-ap

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010874419.html

Kenen pöljän idea ollut tämä? Aivan turhaa vihan lietsomista osittain huonon huumorin avulla.
Kannattaa muistaa että tällaisten tekijät voi olla hyvin pian Kremlin mustassa listassa ja asia ei unohdu.
Käy niin kuin eräälle Putinin vastustajalle että eli toistakymmentä vuotta Euroopassa onnellisena mutta hänet myrkytettiin eli asiaa ei unohdetut vaikka oli kulunut toista kymmentä vuotta..eräs toinen ammuttiin hissiin jne.

8

117

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AP..Kattos kun Ukrainalaisista ei ole sotimaan,niin täytyy tuollaista lapsellista keksiä.

• Anonyymi

Ihan hyvinhän ne on Ukrainassa pistänyt venäläisiä pataan. Kyllä se on venäjä joka tilaa Paska-Korean vahvistuksia rintamalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvinhän ne on Ukrainassa pistänyt venäläisiä pataan. Kyllä se on venäjä joka tilaa Paska-Korean vahvistuksia rintamalle.

Juu..On ne Venäläisetkin laittanut "pataan" Ukrainalaisia.Taitaa hautuumaat täyttyä.
        Ihme olisi jos eivät mitään saisi aikaiseksi,kun koko Eurooppa on käsiojolla sotaapua antanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nämä Pohjois-Korealaiset tähän asiaan kuuluu???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu..On ne Venäläisetkin laittanut "pataan" Ukrainalaisia.Taitaa hautuumaat täyttyä.
        Ihme olisi jos eivät mitään saisi aikaiseksi,kun koko Eurooppa on käsiojolla sotaapua antanut.

Ne on vaan ne venäläiset jotka sinne meni heiluun ja yapoaan, eikä toisinpäin. Vai onko kiusallinen tosiasia jo päässyt unohtumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nämä Pohjois-Korealaiset tähän asiaan kuuluu???

Koitas oikein miettiä jos vaikka välähtäisi. 😂

• Anonyymi

Miten niin pöljä?

Ehdotatko tosiaan itsesensuuria ja pelossa elämistä?

Parasta koko jutussa on, että jostain kesämökin hyllyltä löytyy tuollainen tölkki vielä kauan sen jälkeen, kun putputin on maatunut.

• Anonyymi

>>Parasta koko jutussa on, että jostain kesämökin hyllyltä löytyy tuollainen
        tölkki vielä kauan sen jälkeen, kun putputin on maatunut.>>

Taitaa kesämökkiläinen itse kyllästyä kaljapullonsa melko latteahkoon vitsiin "Putin nakuna" kuin se, miten pitkään Putin pysyy edelleen vallassa. Toki Putin voi kaatua jo ensi viikollakin.

Meikäläisittäin pitäisi olla vähän lähempää haettu, ja Suomelle tutumpi aihe, kuin tuo kaljatölkissä ollut Ukrainan 10 v. sitten syrjäytetty presidentti, puettuna nalle-asuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe