Se selviää huomena, samaan aikaan kiehuu Etelä-Koreassa, misssä dollari-diktaattori yrittää pistää kansaa kuriin. Ranskassa kävi kuten Suomessa, oppositio otti voiton eu-vaaleissa. Ranska joutui uusintavaaleihin, suomen porrrvarit pyyhkivät persujen RÖKÄLE-tappiolla persettään. Ja jatkavat kansan muiluttamista.
Kauanko aiot kestää suomen porrvarin jallitusta, nehän jo ryöstivät sinun rahat ja aikovat juhlia linnassa, uuden ketkun johodolla, ennätysporukalla !
Hyi mitä menoa, mutta uskon että paha saa vihdoin palkkansa. Kusettaja-persujen paikka EI ole hallituksessa, vaan PETOS-soinin seurassa !
t. haans
Kaatuuko RANSKAn hallitus 4.12. Onko Makaronin aika ohi ?
5
221
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pressa hallitukseen kuulu?
- Anonyymi
eN TIEDÄ enlä välitä
t. haans
Kela maksaa elämäni
- Anonyymi
Ranskassa vasemmisto ja laitaoikeisto kaatavat hallituksen yhteisvoimin. Vai pettävätkö demarit laitavasemmiston ja lähtevät tukemaan macronilais-oikeistolaista vähemmistöhallitusta?
- Anonyymi
Rothschild macron joutaa tyrmään.
Heikko "johtaja". - Anonyymi
SOSIAALI-TUKIEN LEIKKAUKSIIN kaatui
" Minne rahat menevät, kun leikkaatte ja irtisanotte väkeä ja kiristätte veroja?"
sanoi Le Penn. Suomessa PERSE-Sutit taas hyppäsivät orpo-macronin kelkkaan välittömästi ja alkoivat muiluttaa äänestäjiään.
Aikamoisia pettureita, suomen äärioikeistolaiset, ranskaan verrattuna mutta tämähän ei ollut uutta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14002076/timo-soinin--historialliset---vaalipetokset-
Sielä ne istuvat nyt hillotolpalla, niin putkoset kuin hallaahotkin, purrista puhumattakaan !
RANSKASSA moinen PETOSTELU ei onnistu ! DEMOKRATIA kun on !
t. haans.sea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684