hammarit löyhkää pahalle
hammarit ovat homoja joten toivottavasti kuolevat HIV tautiin!
Edit Hammar. Homo Line on. hammareiden raamattu
hammarit ovat murhaajia ja homoja
3
724
Vastaukset 3
- Anonyymi
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]
Wikipedia kertoo millainen oli homo lahkon eli helluntailaisten alku Suomessa
Homoilusta ei helluntailaiset ole koskaan sanoutuneet irti! - Anonyymi
Maksun aika on tulossa!
Karkuun ette pääse!
Minun on Kosto! Minä olen maksava sanoo Herra! - Anonyymi
hammarit helluntailaisia ja samaten herjaten kiroavat kuin saatanan palvojat
eli saatana on hammareiden jumala!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643