Tanssimme lähekkäin, hyvin lähekkäin. Sinulla oli lyhythihainen "pikkujoulubilepaita" ja kaverillasi samanlainen, mutta hihaton. Yritin löytää sinut kun tuli sopiva hetki jutella rauhassa kanssasi, mutta olitte jo lähteneet ravintolasta.
Laita viestiä jos tunnistit itsesi, haluaisin jutella kasvotusten.
Ps. Täytyi laittaa tämä uudestaan kun edellinen käyttäjätunnus nähtävästi hylättiin.
Ravintola Zetor la 30.11. Nainen tanssilattialla
2
257
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et mennyt juttelemaan heti tanssilattialla?
Sattuneesta syystä en oikein pystynyt menemään juttelemaan hänen kanssaan ja sekös tässä harmittaakin. No, ties vaikka kyseinen henkilö eksyy tänne ja tunnistaa itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647