Onko oilein että satakunnan hyvinvointi alue korottaa vanhusten vuokria jopa 400€ ?
Hyvinvointi alueen vuokran korotukset
5
540
Vastaukset
- Anonyymi
On pakko, kun oikeisto hallitus leikkaa rajusti kunnille annettavia määrärahoja.
- Anonyymi
Miksi Eurajoki nostaa kunnallisveroa. Eikö kunta olekaan rikas mitä niin väitetään.
- Anonyymi
Velalliset ja konkat eivät nosta kuntaa rikkaaksi,eikä kaikilla ole sähköäkään,kun myrskytuulet puhaltaa sekä kunta ikääntyy tarvitsee enemmän palveluja ainoastaan nuoremmat työskentelevät tai työtä ei löydy nuorempina eläkeläisiksi ainoastaan ne omistajat välttelee veroja.
- Anonyymi
Tossa just laskin että minulla menee 2000e enemmän kuntaveroa kuin ennen korotuksen jälkeen, kun palkka tuloni ovat noin 160te joka vuosi.
- Anonyymi
Parempituloisille hoitopaikka kalliimpi kuin köyhälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966