Kuvitellaan, että sinulla kaikki menee perseelleen. Kaikki menee viimeiseksi ulosottoon. Kun vapaalla markinnalla 150 000€ maksava talo on huutonetissä ja viimeiset huudot tuottavat hyväksyttynä tuloksena esim. 80% normaalista, eli 120 000€, niin paljonko ulosottosta jää nettoa velkojen maksuun? Onko siinä joku prosentti tai kiinteä euromäärä tai kumpaakin.
Tiedän ettei netissä saa oikeita vastauksia kuin finlexistä, mutta vanha ei jaksa....
velattoman kysyjän kysymys ulosotosta
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymyksenähän tämä on näillä tiedoilla yhtä tarkka kuin, että ”kuinka korkea puu on?”
Kuluja tulee vähän tapauskohtaisesti. Ilmoituskulut, mahdollinen kuntotarkastus jne.
Sanotaan, että 50 000€ velat saat maksettua, mutta et 100 000€.
Jos tilanne olisi todella tuo, että on velaton myyntikuntoinen ja kelpoinen asunto, niin on todella välinpitämätöntä ja tyhmää olla myynättä sitä itse täyteen rahaan. Suurin osa noista huutokauppojen omakotitaloista on kauheita paskakaksoja. Kaikki roikkuu ja repsottaa ja ylläpito lopetettu jo vuosikynmeniä sitten. Toki sille on syynsä miksi ihminen joutuu ulosottoon.
Ja rahattomuus ei ole se syy vaan syyn seuraus. - Anonyymi
Roviksella on paljon punaisia tiilirakennuksia ja pukilla lyhyet välit https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/e5d11f68-9653-4902-8346-13f5858e95bc
- Anonyymi
Mokia on niin paljon erilaisia ettei kaikki voi olla ihan tahattomia sähkön hinnatkin huomioiden https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ala-tee-tata-mokaa-lapsen-rahakasvatuksessa/430953e5-84e7-4302-8764-f81cc83b38a5?ref=iltalehti:8812&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121