Turkki ei ole Goog vaan Venäjä

Anonyymi-ap

Ano Turtiainen . Olet väärässä! Mistä sä tämän olet saanut kuulla? Turkki ei ole perimmäisessä pohjolassa vaan Venäjä. Katsopas Ano karttaa joskus niin näet kumpi on perimmäisessä pohjolassa. Osatko edes tajuta kumpi on pohjoisemmassakaan?

2.31- 3.05

https://www.youtube.com/watch?v=FIpuh8y4GxY

perimmäinen pohjola mainitaan alkuperäiskielisessä Raamatussa.

Ano, Putin itse on Goog ja siten voidaan sanoa Venäjän olevan Goog.

1

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt JOS Uuljas Venäjä on goog, niin mikä sitten on Efraim?
      Jeremia luvuissa 16,23 ja 31!

genomen perusteella on mahdollista, noin 99% varmuudella että jopa itse Venäjän uljas ja viisas johtaja. Presidentti Putin, on Efraimin poikia!
      eli, Suomalaisten isien jälkeläinen.

nyt jokainen voi etsim ihmetellä, että "nimi" putin on ainakin 183 paikassas, kylässä, mäessä ja notkussa ja kukkalassa, esrikoisesesti itä-Suomessa.

ennen vanhaa oli tapa, että talon tai paikan nimet kulkivat suvussa eli SUKU, eli sukunimi.

Toissalta jos katselee, mitä tietoa on saatavilla, "putin" suvusta siellä on paljon viitteitä, samasta ahrvinaisesta geenistä: 1 c1!

mutta sama se.

Nyt toinen seikka mikä ei sovi kuvaan on Juuda, eli juudan suku!
      toki juudan suku on KUNIKAALLINEN eli hallitsija?
      Joten KAIKKI hallitsijat tulevat juomaan juovuttavaa viiniä, joka on mainittu monesti ja monessa asia yhteydessä:

Sak. 12:
      1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
      3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.

Mistä, mysö Juuda, on osallinen?
      se eko viini joka on jotain että kaikki hallitsijat tahtovat tuhota OIKEAN Israaelin.

Nyt genomen perusteella, noin 80-90% Israelin ALUEELLA olevista "juutalaisista" on käännynnäisiä!

ja esim kuninkas ja pääministeri!
      1 moso 10

Nyt myös Venäjä alueella on "juutalaisia" eli käännynnäsiä, sekä oikeita.

Mitä sanoo Hesekiel:
      Hes. 38:
      1 Minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan

ja lontoo tai Hebrean kielellä:
      2 Son of man, set thy face against Gog, the land of Magog, the chief prince of Meshech and Tubal, and prophesy against him,[(the chief…) : or, prince of the chief]

- chief prince, prince of the chief
      Kuninkas on ylin ja sitten tulee pääministeri / KAPTEENI.

Onko Jumala SUURIN ja ylin?
      Nyt joku enkeli, Miikael on kapteeni ja chief prince

Joos. 5:15
      14 Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"

14 And he said, Nay; but as captain of the host of the Lord am I now come. And Joshua fell on his face to the earth, and did worship, and said unto him, What saith my lord unto his servant?[(captain) : or, prince]

eli arvoasemat menevöt jotenkin näin.
      Kuninkas
      chief prince, kapteeni.
      tavallinen prinssi
      ja muut.

eli Anon tulee TARKAA tutkia ja lukea.

Nyt, jos Efraim on ESIKOINEN, kuten on, niin eikö sitten "juuda2 pidä vihaa lloppuun asti kunnes he tekevät sovinnon?

eli Joofef/Efraim ja Juuda/"kaikki loput"

no samse, Venäjä (Suomen rajan läheisyydessä olevat) on osa Efraimia eli Jumalan silmäterä ja ESIKOINEN!

lopun ajalla suuri joukko "oikeita" juutalaisia ja "kaikki" siellä oleva käännynnäiset saavat kovaa kyytiä!

Jumala olkoon meille armollinen!

Nyt Sakarja hevoset!

Sak. 6:
      5 Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
      7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

Mustat ja valkoiset hevoset ovat jossain Pohjoisessa, ja mahdollinen tulkinta:
      mustat = ei hyvää
      valkoiset = Jumalan mielisuosio.

no sa, se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3045
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2741
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1449
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe