Kuume, oksennus ja ripuli. Jeesus loi taudinaiheuttajat ja kirosi ihmisten lapset.
Kiitos Jeesus!
Lahja Jeesukselta
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus teki helvetin, langetti kiroukset, tuottaa kärsimyksen ja kuoleman.
- Anonyymi
Jeesus teki helvetin paholaisille ym. langenneille enkeleille, mutta myös ihmiset, jotka niitä seuraavat, päätyvät lopulta samaan paikkaan.
Kuolema tuli ihmisen syntiinlankeemuksen takia. Se oli rangaistus synnistä. Jeesuksen kautta meillä kuitenkin on nyt mahdollisuus vapautua synniltä, kadotukselta ja lopulta kuolemaltakin. Kuolema on viimeinen paha asia, jonka Jumala tulee eräänä päivänä hävittämään.
- Anonyymi
Sadistinen murhaaja.
- Anonyymi
Niin. Vastoin kuin kristikunnassa yleisesti opetetaan, niin Raamatun mukaan niin onni kuin onnetomuuskin tulee Jumalalta. Vanhassa Testamentissa on lukuisia kohtia, joissa Herra löi sairaudella tai kuolemalla. Myös Uudesta Testamentista löytyy maininta Ananiaksesta ja Safiirasta sekä siitä, kuinka väärin ehtoollista nauttineet uskovat ovat kuolleet ennen aikojaan.
Mutta nykyseurakunnissa pahan tapahtuminen laitetaan automaattisesti jeevelin piikkiin ja jopa kielletään se, että Jumala mitään pahaa voisi sallia tai aiheuttaa. Opetetaan siis täysin vastoin Raamattua.
"He tulevat tietämään, että minä olen Herra; en ole turhaan puhunut, että minä tuotan teille tämän onnettomuuden."
Tässä on kuitenkin muistettava sekin, että rangaistukset koskevat yleensä niitä, jotka eivät tee parannusta. Tai jos Herra haluaa kasvattaa tms. jossain asiassa. Herra ei siis vain huvikseen tai luonnevikaisuuttaan salli pahaa.
"Te, jotka sytytätte liekkejä loimuamaan, te, jotka ammutte palavia nuolia, syöksykää itse roihuaviin liekkeihinne, tuhoutukaa tulinuoliin, jotka itse sytytitte! Minun kädestäni tämä on lähtöisin: tuskan paikassa te joudutte virumaan. "
"Kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.... Tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103045
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172741Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671449Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942