Jos esim temu ja shein estetään niin mistä valtiovalta kuvittelee köyhien löytävän rahaa ostaa

Anonyymi-ap

Mistä ostamme sitten. Ei mulla ole varaa ostaa kallista,vaikka vietäisiin kaikki halpisjutut elämästä. Sitten mä jatkossa kuljen rikkinäisissä.

7

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näistä ns halppisliikkeistä,Tokman,Puuilo ym. Niihin pakotetaan ja ne myy Temun tavaraa 3 kertaisilla hinnoilla.

• Anonyymi

Niin on asia. Tasan samaa tavaraa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on asia. Tasan samaa tavaraa!

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

No en pysty kyllä kallista ostaa .

• Anonyymi

✂️💼✂️👖✂️💼✂️✂️👖
      Puolustuskyvyttömiltä leikataan taas

Ilmeisesti Purran "ohjauksella" on Juuson päätös leikata satojatuhansia
      kehityvammaisten oppimateriaaleista, vaikka oikeus perusopetukseen
      on turvattu Suomen perustuslaissa (❗️) , samoin kuin jokaisen yhtäläinen
      oikeus saada kykyjensä ja erityisten tarpeidensa mukaisesti myös muuta kuin perusopetusta.
      Kehitysvammaisten ja muiden erityistä tukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen
      ei voi toteutua, jos heille välttämättömien oppimateriaalien tuottaminen
      lakkautetaan.

Mihin tämä järkyttävä päätös oikein perustuu ❓Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä

Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
      Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
      Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
      Ja hienoa pääminsiteri sanna marina

Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
      Esim sipiläm katainen vanhanen

Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
      Itseleen
      Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä

Äänestä sdp💼💼💼💼🎩🎩🎩✂️🎩✂️🎩💼
      Mielestäni hallitus on tavallaan sodassa Köyhiä vastaan.

Hallitus tekee kaikkensa heikentääkdeen
      vaan Köyhien kansalaisten asemaa
      Kaikila muilta leikataan paitsi rikkailta ,

Köyhä siis ei miljonääri kuten sinä

• Anonyymi

Olen tilannut vaatteet ja kengät Temusta ja kestäviä ovat.

• Anonyymi

Ei ne kiellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4340
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2191
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1711
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      100
      1436
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      878
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    Aihe