Mistä ostamme sitten. Ei mulla ole varaa ostaa kallista,vaikka vietäisiin kaikki halpisjutut elämästä. Sitten mä jatkossa kuljen rikkinäisissä.
Jos esim temu ja shein estetään niin mistä valtiovalta kuvittelee köyhien löytävän rahaa ostaa
43
324
Vastaukset
- Anonyymi
Näistä ns halppisliikkeistä,Tokman,Puuilo ym. Niihin pakotetaan ja ne myy Temun tavaraa 3 kertaisilla hinnoilla.
- Anonyymi
Niin on asia. Tasan samaa tavaraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on asia. Tasan samaa tavaraa!
Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en pysty kyllä kallista ostaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa." -vanha suomalainen sanonta.
Se tarkoitti aikanaan ettei köyhällä ollut varaa matkustaa ulkomaille ostamaan tavaraa halvalla. Verkkokauppa muutti tämän asetelman, ja suomen yrittäjät yrittävät nyt tukkia tämän mahdollisuuden. Kuten temun hintoja vertaillessa vaikka näihin "halpakauppoihin", huomaat ettei tämä halpana pitämäsi tokmanni krääsä ole edes halpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhällä eli minulla ei ole rahaa ostaa kallista!
- Anonyymi
✂️💼✂️👖✂️💼✂️✂️👖
Puolustuskyvyttömiltä leikataan taas
Ilmeisesti Purran "ohjauksella" on Juuson päätös leikata satojatuhansia
kehityvammaisten oppimateriaaleista, vaikka oikeus perusopetukseen
on turvattu Suomen perustuslaissa (❗️) , samoin kuin jokaisen yhtäläinen
oikeus saada kykyjensä ja erityisten tarpeidensa mukaisesti myös muuta kuin perusopetusta.
Kehitysvammaisten ja muiden erityistä tukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen
ei voi toteutua, jos heille välttämättömien oppimateriaalien tuottaminen
lakkautetaan.
Mihin tämä järkyttävä päätös oikein perustuu ❓Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä
Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
Ja hienoa pääminsiteri sanna marina
Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
Esim sipiläm katainen vanhanen
Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
Itseleen
Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä
Äänestä sdp💼💼💼💼🎩🎩🎩✂️🎩✂️🎩💼
Mielestäni hallitus on tavallaan sodassa Köyhiä vastaan.
Hallitus tekee kaikkensa heikentääkdeen
vaan Köyhien kansalaisten asemaa
Kaikila muilta leikataan paitsi rikkailta ,
Köyhä siis ei miljonääri kuten sinä - Anonyymi
Olen tilannut vaatteet ja kengät Temusta ja kestäviä ovat.
- Anonyymi
Ei ne kiellä.
- Anonyymi
"Ei ne kiellä" Eikö?
https://www.tivi.fi/uutiset/kiinakraasan-tilausvyorylle-tulppa-eu-laittaa-temutuksen-kuriin/458802e5-4086-4145-ac6b-3c8b3f74283d
Joka on ihan hyvä kun on Suomalaisetkin menneet Kiinan soft powerin uhreiksi
https://yle.fi/aihe/a/20-198819
Sitten sinä vain et osta mistään mitään jos ei ole rahaa. Eikös olekin lottovoitto asua Suomessa? - Anonyymi
Lampaille lampaitten kohtalo,näin toimii diktatuuri,lampaat alistuu ja määkii😂
- Anonyymi
Köyhälistölle ei löydy johtajaa joka olisi vahva ja peloton, määäää.
- Anonyymi
Näin diktatuuri toimii.
- Anonyymi
Kakkonen marmattaa, kun kansa ostaa halpaa Kiinasta ja hän ostaa vaan kallista taidetta.
- Anonyymi
Justiin tilasin Temusta taas tavaraa. Sieltä kun ostaa ja kirpparilla myy niin tuplaa rahat.
- Anonyymi
Temusta tilasin justiin nippusiteitä seurantakameran auttoon kolome muistkorttia hinta 27€. Samat tavarat Suomesta ostettaessa yli 100€. Eikä tarvi juosta monessa kaupassa.
- Anonyymi
Kiina ja Islam jyrää meitin. Se on kuitenkin Orpo+ Purra vika. Ostavatko Luksemburgin ja Sveitsin kansalaiset myös tätä halpisrojua. 😆😆😆
- Anonyymi
Ei tää ole kuin häkkämiehen satosen hädästä kun ei osteta heidän kalliista liikkeistä ja tueta miljoonatienesti kauppiaita kohti p koreaa mennään kun ei kansa saa päättää kukkarolla.
- Anonyymi
Itse en osta kuin pakollisen täältä.
- Anonyymi
Näitä yrityksiä tuettu ihan tarpeeksi veronmaksajien piikkiin täällä ja kansa senkuin köyhtyy.
- Anonyymi
Rupee yrityksiä heikottamaan kun köyhät ostaa temusta kun ei varaa ostaa täältä voi voi olisiko yrityksien pohdinnan paikka jakaako maltaita osinkoja ja kauppiaille/yritysten johtajille kun se kuluttaja kuitenkin päättää ostoskorin.
- Anonyymi
Temusta suurin osa siis kiinasta nuo tuotteet kuitenki tulee mutta täällä kauppiaat laitta porvari veron jotta kauppias rikastuu ja työläinen köyhtyy.
- Anonyymi
Täältä enää köyhän ole varaa ostaa kun saman tuotteen melkein saa kiinasta halvemmalla ja nopeammin.
- Anonyymi
Mistä köyhä ostaa no sieltä mistä halvemmalla saa toki työtön olen.
- Anonyymi
Eurot jopas sentit lasken miksi ostaisin ylihinnoitettua samaa tuotetta rikkaiden kauppiaiden hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurot jopas sentit lasken miksi ostaisin ylihinnoitettua samaa tuotetta rikkaiden kauppiaiden hyväksi.
Jeesus,että köyhä ihminen on tyhmä😆😆😆
- Anonyymi
Kuka ihme tänä päivänä enään rikastuttaa täällä rikasta ja ahnetta kauppiasta kun saman tuotteen saat halvemmalla temusta mulla ylimääräitä rahaa ole näitä kauppiaita rikastumaan.
- Anonyymi
Eikö tuo Satonen käyny flippiineillä etsimässä halvempaa työvoimaa suomeen.
- Anonyymi
Häkämies kuulemma palkkamalttia uutisissa tyyppi tienaa 400000 e vuodessa ei taida työn kuvaan aikaiset työnajat tai vessapytyn aukaisut.
- Anonyymi
Ja nämä sama tyypit haluaa estää köyhän kansalaisen temu ostokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä sama tyypit haluaa estää köyhän kansalaisen temu ostokset.
Kauppaketjut haluaa itse myydä samoja Kiinalaisia kamoja monikertaiseen hintaan, ei siinä muuta ole.
- Anonyymi
Ilmanko häkäri splägäri aina surisee televisiossa, kuin ampiaispesä, jos duunari haluaa jonkun roposen pysyäkseen leivässä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmanko häkäri splägäri aina surisee televisiossa, kuin ampiaispesä, jos duunari haluaa jonkun roposen pysyäkseen leivässä kiinni.
Onkohan Ruotsin kauppaketjut yhtä veemäisiä, ettei sallisi kansalaisten tilata Temulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppaketjut haluaa itse myydä samoja Kiinalaisia kamoja monikertaiseen hintaan, ei siinä muuta ole.
Sitten täällä kauppiaat itkee kanssa häkämiehen kun rahaa ei tule ovista ja ikkunoista ja rikastuta kun köyhä tilaa kiinasta ja osinkoa pitäisi jakaa ja kauppiaiden rikastua sikari suussa.
- Anonyymi
Eikö se ahneus jo täällä riitä ja työntekijöitten polkeminen.
- Anonyymi
Ahneus työnantajan puolesta.
- Anonyymi
nykyään kun jokapaikasta tyrkytetään ostamaan tavaraa ja tarjotaan osamaksuja
(että vaan kauppa kävisi )
moni siihen sortuu ja niitä osamaksuvelkoja paljon jo ennestään .
Seuraavana riski ottaa pikavippi ja se vasta kovakorkoista lainaa ja vie syvempään
velkaisuus asteeseen.
Nykyään saa ostettua roinaaja voi velkaantua ihan älyttömien ostosten vuoksi.
Nuoret voi olla velkaantuneita alle kolmekymppisinä siksi kun on puhelin laskut maksamatta tai ostavat BMV siksi kun kavereillakin on vaikka ei yhtään olisi varaa
ei ajella eikä huollattaa
sitten yhteiskunnan maksettavaksi tulee velkasaneerauksien järjestäminen ja maksamattomat laskut yhteiskunnan maksettavaksi eli niiden jotka käyvät töissä , maksavat veroja
40 KYMPPISET kerjäävät vanhemmiltaan ja elävät vanhempiensa varoilla kun omat on varat kustu jonninjoutaviin turhuuksiin
jopa tappavat vanhempansa varsinkin huumeisiin sortuneet kun pitää saada mömmöjä
taloudenhoitoa opetetaan telkussakin, aikuisille ihmisille jotka ostelevat sänkyjä, telkkuja, pesukoneita , autoja pihan täyteen ja sit levittelevät käsiään ja pyörittelevät silmiään että näin on käynyt ja pelkäävät että luottotiedot katoaa, - Anonyymi
Kattelin sähköpostiani, oli Temulta viesti että tavarat lähetetty.
- Anonyymi
Kauppaa ei Suomi pysty rajoittamaan Kiinasta. Jos Eu keksii jotakin, niin Temu tuo varastoja EUn alueelle. Tullit ja verot menee siihen maahan jonnekka tuotteet tulee varastoihin.
Nytkin laivakonttien tullit ja verot menevät Hollannin saamisiin. Suursatamat Amsterdam ja Rotterdam. Sääntö on se että se maa perii jonnekka ne ensin tulee.
Näin toimii Amazon varastoineen.
Suomitukkurit nuolevat näppejään. - Anonyymi
Postia tulossa kiinasta. Halvalla.
- Anonyymi
ihmiset haluaa ostaa koska niillä on paha olo, yksinäisellä ihmisillä on dopamiinivaje Se saa heidät haluamaan koko ajan lisää jotain. IhmistenLäheisyys ja läsnäolo ratkaisisi ongelman, mutta nykyihmiset ovat kuin sairaita eläimiä, haluavat vetäytyä yksinäisyyteen.
- Anonyymi
Onkohan Temulla myynnissä erektioita? Vaimoni sanoi, että minulta se on kadonnut ja pitäisi saada uusi.
- Anonyymi
Mä tilasin jo valmiiksi ensi talven vaatteet ja kesäksi kenkiä ja vaatteita. Edellisetkin talvikengät tosin vielä käyttökelpoiset. Ei minulla ole varaa ostaa Suomesta kalliilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897