Itseä ei se haittaa,koska olen aiemmin satunnaisesti joutunut ja nyt sitten yritän vähän enwmmän. Muutama tuttu turvallinen on jo muutaman vuoden ollutkin ja uusien kanssa saa sitten olla vähän varovainen. Osan kanssa se on mukavaa,osan ei. Mutta jos vielä leikataan, joudun tekemään entistä enemmän tätä. Ja siis joo ihan yksin toimin laillisesti.
Leikkaukset ajavat monet myymään itseään
13
376
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 65v parrakas karju,olisko ostajia?
- Anonyymi
Rasvaappa ihanat nännisi niin setä tulee selän taa poroajelulle.
- Anonyymi
Kyseessä on oma valinta. Liian kallis asunto tai liian suuret menot.
- Anonyymi
Hieno homma,p----a aina tarvitaan.
- Anonyymi
Perseenmyynti on verovapaata tuloa.
- Anonyymi
Niin on ja laillista kun ei liity paritus. Toimin täysin yksin ja 100prosenttia luottamus ettei miehet narahda.
- Anonyymi
Entä tuo OnlyFans, täällä ketään joka saa sieltä ansiotuloja?
Prostituutio ei kiinnosta en halua kenenkään koskevan minuun ja pelkäisin myös pahoinpitelyä. Jotain on kyllä keksittävä rahatilanteen kohentamiseksi. - Anonyymi
Petosjytky...
- Anonyymi
KYLLÄ MENEE HUONOSTI JOS PITÄÄ ITSEÄÄN MYYDÄ, PELKÄLLÄ TTT:LLA PÄRJÄÄ ILMAN ITSENSÄ MYYMISTÄ.
- Anonyymi
Paskat, onneton rupuraha. Riittää vain muutaman päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat, onneton rupuraha. Riittää vain muutaman päivän.
KYLLÄ SILLÄ PÄRJÄÄ JOS EI TOIMI VAJAAÄLYISESTI TAI OLE SELLAINEN. KIVAA SE EI EHKÄ OLE, MUTTA PÄRJÄÄ.
- Anonyymi
Pitäähän päättäjillekin saada seksiä. Siihen näillä leikkauksilla pyritään.
- Anonyymi
Höpö höpö! Jotkut käyttävät leikkauksia syynä toimilleen muka oikeuttaen oman prostituutionsa siten! Oikeat syyt ovat kuitenkin ihan muut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157