Meidän syytä muistaa, että nämä Karpojen mielipiteet eivät välttämättä edusta kaikkien ähtäriläisten näkemystä. Kyllä Ähtärissä varmasti on ihan fiksujakin ihmisiä.
Ottakaa hyvät ihmiset huomioon.
9
445
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin on fiksuja.
Eikä olla persuja..
Eikä eläimiä vihaavan porukan hännysteliöitä - Anonyymi
Ei kannata ärsyttää Karpoja. Ovat kovahermoisia kavereita, jotka saavat siitä vain lisää boveria. Joten ottakaahan iisisti, ettei teidän käy huonosti.
- Anonyymi
Kummallista uhkailua ihmiseltä, joka sekoilee boverilla. Mitähän sekin lienee? Mummosuomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista uhkailua ihmiseltä, joka sekoilee boverilla. Mitähän sekin lienee? Mummosuomea?
Mummoenglantia.
- Anonyymi
Ehkä muutama fiksukin löytyy, mutta enemmistö äänestää Kepua.
- Anonyymi
On kyllä totta, että täältä valittajien paratiisista löytyy myös hyväsydämmisiä aitoja ihmisiä joilla riittää lähimmäisenrakkautta vaikka muille jakaa. ❤️
- Anonyymi
Eiköhän karpojen mielipide ole kaikkien viulut maksavien mielipide. (Veronmaksajien) Montako valitusta on hylätty ?
Täällä kirjoittelee myös sellaisia joita ei voi luokitella veronmaksajiksi.- Anonyymi
He ovat tasoa Mummu ja veljekset + muut Persut.
Tiettävästi he eivät juurikaan veroja ähtärin kaupungille maksa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat tasoa Mummu ja veljekset muut Persut.
Tiettävästi he eivät juurikaan veroja ähtärin kaupungille maksa.Aina vuodenvaihteessa kirjoille hetkekesi muualle, niin jää Ähtäriltä rahat saamatta. Hihhihhii. Mahtava idea valittajavanhuksilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268