Minä ihmettelen miten räkänökat ( Reserviläiset ja armeissa olevat on niin raukkoja että alistuu lähtemään tapettaviksi vapaehtoisesti )
Tarkoitan niin kuin yleisesti maailman lajuisesti ja iänkaikkisesti....
Näinhän homma on toiminut jo ennen ajanlaskua ympäri maailman vaikka maiden niemet on muuttunut moneen kertaan..
Herra saa aina sodat aikaan eikä ne koskaan itse edes sodi..
Nytkin Maltalla on kaikki sota hullut yhtäaikaa Eu:n johto Naton johto ,Ukrainan johto Venäjän johto ryyppäämässä...
Kusipäät sotii jo kolmatta vuotta. ei samat kun edelliset kaatuu uusia tulee tilalle...
Kaikki on sairastuneet Tuhholman syndroomaan johtajiaan kohtaan.
Ympäri maailman oli kenen puolella tahansa...
KYLLÄ HALLAAHO ON VIISAS MIES ,KUN ON SIIVARI !
Ei ois tarvinnut lähteä sotiin vaikka ei olisikaan Herra.
Nythän se ei tarvi sotia vaikak ois armeijan käynyt kun on HERRA !
Ei ne kaikki ihmiset tyhmiä ole...
Jos Jussi saa provosoitua Suomeenkin sodan on , niin on mahtava Jussin vaan käskeä nuoria miehiä rintamalle kaatumaan ja käydä sitten myöhemmin sankari haudalla virnuilemassa.... Näinhän ne tekee kaikki politikot ympäri maailman vasemmalta-Oikella ja kaikki siltä väliltä. Otin vaan Jussin esimerkiksi kun se on niin viisas kun on tajunnut välttää rintamalle lähdön vaikka ei ois Herraksi päässytkään.
Itse olen tyhmä ja armeijan käynyt , reservissä,mutta sen verran viisas viisas enkä lähde sotiin .Kun on vähän viisauttta niin ei sairastu Tukholman syndroomaan johtajiaan kohtaan.....
MENKÖÖT HERRAT TAPATTAMAAN ITSE ITSENSÄ JOTKA ON SODAT PROVOSOINEET,
Herrat Maltalla ryyppää ja rellestää,räkä nokat rintamalla sotii jo kolmatta vuotta.
Anonyymi-ap
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
@suomi24 modet. Tehän lupasitte Ukrainan sodan alussa että puuttuisitte tiukasti venäjämielisten trollien propagandaläväyksiin ja informaatiovaikuttamiseen. Muistatteko moisen lupauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287