Mietitkö alusvaatteiden myyntiä tai ostoa, mutta arveluttaa oman nimen paljastuminen?
Mikäli ostaja /myyjä selvillä ja asiat sovittuna myyjän ja asiakkaan välillä niin voin pientä korvausta vastaan toimia maksun vastaanottajana ja välittäjänä. Edellytyksenä kahden asiallisen ihmisen välinen rehellinen kauppa. Mikäli tarvetta em avulle niin laitahan viestiä.
[email protected]
nopanenninni
Alusvaatteiden ym myynti
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet eivät halua ostaa tuntemattoman (hyvin luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
- Anonyymi
Älä sinä vanhapiika sekaannu miesten bisneksiin
- Anonyymi
Siat harrastaa seksiä https://youtu.be/VYBOZb7dHiE?feature=shared
- Anonyymi
Sellaistakin on tapahtunut, että kadulla tulee mies vastaan ja tarjoaa viiskymppiä (markka-aika) minihameen alla olevista housuista, ja housut vaihtavat äkkiä omistajaa.
- Anonyymi
Vai housut. Oliko tuttu vai tuntematon vastaantulija?
Mies on looginen otus, ja siksi ryhtyy intiimitavaroiden hankintaan jos kaupankäynnillä tai kauppatavaralla on jokin merkitys/tarkoitus/apu/hyöty, elikkä kaupankäynti voi joko olla osana viettelypuuhaa, tai pikkarit voivat olla muisto peuhaamisesta. Tuntemattoman kaunottaren pikkareilla ole miehelle mitään erityistä arvoa verrattuna kaupasta ostettuihin, jos miehellä ei ole yhtään aitoa kaunottaren tahrimaa pikkaria, sellaisia voi osta uutena (5e/kpl New Yorkerista) , liata ne itse ja sitten esitellä niitä voitokkaana kavereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995