Alusvaatteiden ym myynti

Anonyymi-ap

Mietitkö alusvaatteiden myyntiä tai ostoa, mutta arveluttaa oman nimen paljastuminen?
Mikäli ostaja /myyjä selvillä ja asiat sovittuna myyjän ja asiakkaan välillä niin voin pientä korvausta vastaan toimia maksun vastaanottajana ja välittäjänä. Edellytyksenä kahden asiallisen ihmisen välinen rehellinen kauppa. Mikäli tarvetta em avulle niin laitahan viestiä.

[email protected]

nopanenninni

4

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet eivät halua ostaa tuntemattoman (hyvin luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sellaistakin on tapahtunut, että kadulla tulee mies vastaan ja tarjoaa viiskymppiä (markka-aika) minihameen alla olevista housuista, ja housut vaihtavat äkkiä omistajaa.

• Anonyymi

Vai housut. Oliko tuttu vai tuntematon vastaantulija?

Mies on looginen otus, ja siksi ryhtyy intiimitavaroiden hankintaan jos kaupankäynnillä tai kauppatavaralla on jokin merkitys/tarkoitus/apu/hyöty, elikkä kaupankäynti voi joko olla osana viettelypuuhaa, tai pikkarit voivat olla muisto peuhaamisesta. Tuntemattoman kaunottaren pikkareilla ole miehelle mitään erityistä arvoa verrattuna kaupasta ostettuihin, jos miehellä ei ole yhtään aitoa kaunottaren tahrimaa pikkaria, sellaisia voi osta uutena (5e/kpl New Yorkerista) , liata ne itse ja sitten esitellä niitä voitokkaana kavereille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe