Pikkujoulu vaatetus

Anonyymi-ap

Laitanko punaisen pienen kimaltelevan topin jossa kunnon kaula-aukosta rinnat pursuaa ja punaisen kimalle mini hameen ja säihkyvät sukkahousut ja korkokengät ja punaa huuliin ja hiukset villisti ja kauniit korut. Vai jotain hillitympää.
Pitkä toppatakki päälle ettei tule kylmä. Vaikka siellä kyllä on sisäistä lämmikettä tarjolla.. Mitäs sanotte.

86

984

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaihda sukkahousut avomalliin tai stay-uppeihin ja jätä pikkarit kotiin

• Anonyymi

Mmm. Nami mikä ehdotus. 😋.
        Mikä ettei. Kiitos.

• Anonyymi

Älä laita mitään ja pääset miesten joukkopanopuuksi

• Anonyymi

Rintaliivit. Sukkanauhaliivit ja sukat. Korkokengät. Pitkä takki. Muuta vaatetusta et saa laittaa!

• Anonyymi

Aijaa.
        Mä ny aion vähä enemmän. Mutta kiitos ideoista ja näkökannoista. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa.
        Mä ny aion vähä enemmän. Mutta kiitos ideoista ja näkökannoista. 🙂

Ei käy!

• Anonyymi

Riippunee millasen kuvan haluat itse itsestäsi työkavereillesi antaa jos helpon huoran ni ei ku anna mennä vaan

• Anonyymi

Vaatetus tekee ihmisestä helpon? Outo ajatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatetus tekee ihmisestä helpon? Outo ajatus.

Empä ole ajatuksineni ainoa sitä si en tiedä kuinka moni sen kehtaa myöntää ja vielä useammin tuo mielipide on naisen mielipide toisesta naisesta mua näi miehenä ei itseäni kiinnosta mitenkä kukakin pukeutuu johtuen kokemuksistani noi pukeutumalla pikkujouluihin jos olisit mun tyttöystävä ni tyhjään kotiin saisit palata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä ole ajatuksineni ainoa sitä si en tiedä kuinka moni sen kehtaa myöntää ja vielä useammin tuo mielipide on naisen mielipide toisesta naisesta mua näi miehenä ei itseäni kiinnosta mitenkä kukakin pukeutuu johtuen kokemuksistani noi pukeutumalla pikkujouluihin jos olisit mun tyttöystävä ni tyhjään kotiin saisit palata

On se silti outo ajatus, että pukeutuminen tekisi ihmisestä helpon huoran, vaikka noin ajattelisi monikin. Ahdasmielistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei tyttöystävää ole teinivuosien jälkeen ollutkaan, joten mielipiteelläsi ei ole mitään väliä kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, en huomannutkaan että puhuit kokemuksistasi. Kerroit joskus aiemmin että sinulla ei ole ollut naisystävää sitten teinivuosien, ja nyt paljastat että tyttöystäväsi petti sinua.

Petoksen syynä ei ollut antava vaatetus vaan sinun oma tyhmyytesi josta kertoo kyvyttömyytesi ymmärtää niinkin yksinkertaista asiaa kuin kielioppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, en huomannutkaan että puhuit kokemuksistasi. Kerroit joskus aiemmin että sinulla ei ole ollut naisystävää sitten teinivuosien, ja nyt paljastat että tyttöystäväsi petti sinua.

Petoksen syynä ei ollut antava vaatetus vaan sinun oma tyhmyytesi josta kertoo kyvyttömyytesi ymmärtää niinkin yksinkertaista asiaa kuin kielioppi.

Tuo kirjoitusvammainen pösilö tarinoi mitä milloinkin keksii. Haluaa vain moralisoida. Ei taida hänellä olla kokemusta, kuin tarinoiden keksimisessä, muiden morkkaamisessa ja omasta mielestä oikeassa olemisesta.

• Anonyymi

Stay-up sukat kannattaa panna, niin ei tarvitse kuin vähän hametta nostaa ja pyllistää kun istuu miehen syliin.....miehellä housut kintuissa.
      Uuh.....💋

• Anonyymi

Totta.
        Kuolo voi tulla naidessa ja monelle on varmaan tullutkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.
        Kuolo voi tulla naidessa ja monelle on varmaan tullutkin

Sinua edeltävälle ei ainakaan tule koska hän ei saa keneltäkään.

• Anonyymi

Arvaa kiinnostaako ininäsi kun et ole koskaan saanut keneltäkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa kiinnostaako ininäsi kun et ole koskaan saanut keneltäkään?

En olekaan saanut. En edes sinulta, vaikka olet jakorasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekaan saanut. En edes sinulta, vaikka olet jakorasia.

Haha, etkä tule saamaan, keneltäkään. Minä ja muut nautimme seksistä kun sinä vetelet kateellisena käteen ja tulet tänne joka päivä toivoen löytäväsi jotain runkattavaa. Jopa evolutiivisessa mielessä olet pelkkä turhake joka ei tuota mitään tähän maailmaan. Sinun kohtalosi on kuolla täysin unohdettuna ja yksinäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, etkä tule saamaan, keneltäkään. Minä ja muut nautimme seksistä kun sinä vetelet kateellisena käteen ja tulet tänne joka päivä toivoen löytäväsi jotain runkattavaa. Jopa evolutiivisessa mielessä olet pelkkä turhake joka ei tuota mitään tähän maailmaan. Sinun kohtalosi on kuolla täysin unohdettuna ja yksinäisenä.

Olet aivan oikeassa. Vaikutat olevan todella älykäs valioyksilö. Sinun kohtalosi on kirjoitettu tähtiin. Siksi kai pyöritkin täällä suomi24:lla. .

• Anonyymi

Jos,nainen.Pyllistää.
        Onko.Silloin.Pikku-
        joulut.Mitävarten.
        Miesten.Täytyy.
        Lähteä.Housut-
        Kintuissa.Viett-
        ämään.Pikkujoulua.
        ????????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaalimadolla.
        On.Jo.Ollut.
        Kesän ensin-
        mäiset.Pikkujoulut.
        Lääläslää.🤥💯

• Anonyymi

Tyhmiä kyselet

• Anonyymi

Asusi kuulostaa mielenkiintoiselta. Säihkyvät sukkahousut,,mm kyllä on hyvä pikkujouluasu.

• Anonyymi

Säihkyvät sukkahousut kimaltelevat valossa. Niissä on jotakin Helmiäistä.
        Ja tuo vaatetus oli vain ehdotus.
        On tuossa vaihtoehtona myös sellainen hiaton, lyhyt, kotelomekon tyylinenkin, jossa rintojen kohdalla on nyörit ja menevät vähän alemmaksikin vielä rintojen kohdalta. En saanut niitä kiinni kun oma rinta varustus on se verran kookas.
        Joten jätin pikemminkin löysäksi nyörityksen. Mutta pitää katsoa jotkut kivat liivit alle.
        Paitapusero käytän muutenkin töissä niin sitä en nyt näin juhliin enää laittaisi.
        On minulla sitten tuo ruskea nahkainen bolero tyylinen takki ja samaa sarjaa oleva minihame. Mutta onko ruskea liian arkipäiväinen näin jouluun.
        Tai sitten pitäisi katsella ihan joku uusi juttu.
        Mutta.. Toisaalta.. Vaatteet on vain vaatteet.
        Se miten käyttäydyt ne päällä niin on ihan oma juttunsa sinänsä. Eikö olekkin. Tokihan vaatteilla viestii ulospäin asioita. Mutta vaikka pukeutuisi nunnamaisesti ja silti on helmat korvissa koko ajan niin viestii sekin jotakin.
        Ja jos on pukeutunut mini toppiin ja minihameeseen mutta käyttäytyy säädyllisesti niin sekin viestii jotakin.
        Tavallinen työasuni on yleensä paitapusero ja housut. Mutta voihan tuostakin soveltaa jonkun rennon, jouluun sopivan version.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säihkyvät sukkahousut kimaltelevat valossa. Niissä on jotakin Helmiäistä.
        Ja tuo vaatetus oli vain ehdotus.
        On tuossa vaihtoehtona myös sellainen hiaton, lyhyt, kotelomekon tyylinenkin, jossa rintojen kohdalla on nyörit ja menevät vähän alemmaksikin vielä rintojen kohdalta. En saanut niitä kiinni kun oma rinta varustus on se verran kookas.
        Joten jätin pikemminkin löysäksi nyörityksen. Mutta pitää katsoa jotkut kivat liivit alle.
        Paitapusero käytän muutenkin töissä niin sitä en nyt näin juhliin enää laittaisi.
        On minulla sitten tuo ruskea nahkainen bolero tyylinen takki ja samaa sarjaa oleva minihame. Mutta onko ruskea liian arkipäiväinen näin jouluun.
        Tai sitten pitäisi katsella ihan joku uusi juttu.
        Mutta.. Toisaalta.. Vaatteet on vain vaatteet.
        Se miten käyttäydyt ne päällä niin on ihan oma juttunsa sinänsä. Eikö olekkin. Tokihan vaatteilla viestii ulospäin asioita. Mutta vaikka pukeutuisi nunnamaisesti ja silti on helmat korvissa koko ajan niin viestii sekin jotakin.
        Ja jos on pukeutunut mini toppiin ja minihameeseen mutta käyttäytyy säädyllisesti niin sekin viestii jotakin.
        Tavallinen työasuni on yleensä paitapusero ja housut. Mutta voihan tuostakin soveltaa jonkun rennon, jouluun sopivan version.

Kyllä on kiva asukokonaisuus.Kivat sukkikset kuuluu juhlaan...t.61ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koipireisien kuuluu olla paljaina, ihan läpeensä paljaina. Rysäpöksyt kertoo että ei haluta, ei kiinnosta. Nailonit viittaa löysiin läskireisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eriparia.Vilssukat.
        Sukistepäälle.
        Kyllä.Jos,ett.
        Ole.Täydelliysyyden.
        Tavoittelija.💕

• Anonyymi

Laittaizin pitkän nahka hameen ja saappaat

Ja piiska mukaan

Pitkasportmies@
      Hotmail.com

• Anonyymi

Olisikohan yläosaksi jotakin ehdotusta vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä pikkarit pois, että pilluvako näkyy kun pyllistää! Joutuu ukot runkulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä pikkarit pois, että pilluvako näkyy kun pyllistää! Joutuu ukot runkulle

🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röyhelö.Rinsikat.
        Jotka näkyy.
        Turkoosin.
        Villa paidan.
        Alta.

• Anonyymi

Paljasvarvaskorkkarit (eli sandaalikorkkarit) + 𝙡𝙮𝙝𝙮𝙩 minihame + bleiseri.

• Anonyymi

• Anonyymi

Hame pois tuosta kokonaisuudesta.

• Anonyymi

Niin. Jotakin tuollaista myös ajattelin.
        Olis aika kiva.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvän näköinen. 😌

Huomasitko että kuva on suurikokoinen, klikkaamalla se kasvaa niin suureksi että reisivako erottuu oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko että kuva on suurikokoinen, klikkaamalla se kasvaa niin suureksi että reisivako erottuu oikein hyvin.

Ai. En huomannut.

• Anonyymi

Lumikengät.?
        Isotkintaat.
        Ja.Jumppa.
        Trikoot.
        Ja.Korvalaput.

• Hyvin istuvat housut tuovat muodot esiin, valkoinen kauluspaita josta vähän näkyy läpi, ihanat ja seksyt alle, normi korkokengät, osuva meikki... ei tyrkky, mutta ehkäpä

• Anonyymi

Mmm. Nam. Oikein hyvä ehdotus. Iso rintaisena olisi tosi hyvä valinta. Ja ihanasti rinnat keinahtelee kun kävelee korkkareissa.
        Tosi hyvä myös.
        Kiitti. I loved.

• Anonyymi

Hyvin istuvissa housuissa ei pääse paljastamaan pillua helposti ja pikapanot jäävät illan aikana vähemmälle. Siksi minihame.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin istuvissa housuissa ei pääse paljastamaan pillua helposti ja pikapanot jäävät illan aikana vähemmälle. Siksi minihame.

On housutkin ihan ok. Ja minihame.
        Pitääpä miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💤🌩️😤🧐🥱🥳💓💌?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On housutkin ihan ok. Ja minihame.
        Pitääpä miettiä.

Minihame.
        Ja.Housut.
        Reppuun.
        Muuten sama.
        Vaatetus,eilen.?

• Anonyymi

Tiukat farkut jos todella seksikäs pystyperse. Näkyy myös cameltoe

• Anonyymi

Ja tää myös, hehkuttava ehdotus.
        Voisi pistää myös työpäivänä joskus päälle kun menee toimistolle. Kun ei ole tapaamisia. Ja kiusoitella muita.. Ja yhdistää tuon vähän läpinäkyvän kauluspaidan. Ja mulla on alle oikein mehevät liivitkin.
        Jess. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tää myös, hehkuttava ehdotus.
        Voisi pistää myös työpäivänä joskus päälle kun menee toimistolle. Kun ei ole tapaamisia. Ja kiusoitella muita.. Ja yhdistää tuon vähän läpinäkyvän kauluspaidan. Ja mulla on alle oikein mehevät liivitkin.
        Jess. Kiitos.

Onko sinulla seksikäs pystyperse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla seksikäs pystyperse?

Voipi olla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla...

Tahtois nähdä farkuissa. Farkut paljastaa niin syntisesti muodot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtois nähdä farkuissa. Farkut paljastaa niin syntisesti muodot

💋💋💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💋💋💋

Eli on upea perse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli on upea perse

Voipi olla että on upea perse. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla että on upea perse. 😊

Älä kiusaa. Alkaa olla ahdasta housuissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kiusaa. Alkaa olla ahdasta housuissa!

Ai. En tiennytkään tekeväni tuollaista vaikutusta...
        Minkähän vaikutuksen tekee sitten tuo puoliksi läpinäkyvä paitapusero kun alla on seksikkäät liivit, isoja rintojani tukemaan ja kohottamaan...
        Hyvä huomata tällainenkin pointti. Eli on hyvä kohottava vaatetus.. 😋🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. En tiennytkään tekeväni tuollaista vaikutusta...
        Minkähän vaikutuksen tekee sitten tuo puoliksi läpinäkyvä paitapusero kun alla on seksikkäät liivit, isoja rintojani tukemaan ja kohottamaan...
        Hyvä huomata tällainenkin pointti. Eli on hyvä kohottava vaatetus.. 😋🥰

Myös isot ryntääsi herättää huomion, mutta silti sinun seksikäs farkkuperseesi saa jalkani veteläksi toisin kuin yhden paikan kovaksi. Varmaankin esittelisit ja keikistelisit silmieni edessä näyttäen upeaa persettäsi ja silloin minun täytyisi kyllä tehdä jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös isot ryntääsi herättää huomion, mutta silti sinun seksikäs farkkuperseesi saa jalkani veteläksi toisin kuin yhden paikan kovaksi. Varmaankin esittelisit ja keikistelisit silmieni edessä näyttäen upeaa persettäsi ja silloin minun täytyisi kyllä tehdä jotain

En kyllä keikistele jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat.
        Kun en yleensä oikein ehdi keikistellä. Mutta jos ehdin niin syliin voin istua. Mutta muuten kyllä olen aika lailla ihan normaalisti liikehtinyt. Mutta jos haluat niin voin kyllä kumartua puoleesi jos istut ja tervehtiä. Ja istua hajareisin syliisi mutta en kasvotusten.
        Mutta jo pelkästään konkokengillä kävely saa lantioni heilumaan ja rintani myös. Ja avokaulanen paitapusero tekee silloin tehtävänsä isojen rintojeni näkyvyyden suhteen ja lantion keinutus oman vaikutuksen.
        Varmaankin. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä keikistele jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat.
        Kun en yleensä oikein ehdi keikistellä. Mutta jos ehdin niin syliin voin istua. Mutta muuten kyllä olen aika lailla ihan normaalisti liikehtinyt. Mutta jos haluat niin voin kyllä kumartua puoleesi jos istut ja tervehtiä. Ja istua hajareisin syliisi mutta en kasvotusten.
        Mutta jo pelkästään konkokengillä kävely saa lantioni heilumaan ja rintani myös. Ja avokaulanen paitapusero tekee silloin tehtävänsä isojen rintojeni näkyvyyden suhteen ja lantion keinutus oman vaikutuksen.
        Varmaankin. 😊

Eniten haluan, että laitat tiukat farkut ja pyllistät selkä notkolla. Siinä on heikoin lenkki mitä en kestäisi. Tai sama kaava legginseissä. Taas on housuissa ahdasta pelkästä ajatuksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten haluan, että laitat tiukat farkut ja pyllistät selkä notkolla. Siinä on heikoin lenkki mitä en kestäisi. Tai sama kaava legginseissä. Taas on housuissa ahdasta pelkästä ajatuksesta

Mmm. Ihana asento. Legginsit on mun lempparit. Saisinko jotakin hyväilyä vai peppuvakoon jotain vai vielä syvemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään kyllä pyllistää, jalat vähän levällään. 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla kyllä tiukkoja farkkuja kin, ihan ihonmyötäisiä, sellaisia jotka nuolee ihoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmm. Ihana asento. Legginsit on mun lempparit. Saisinko jotakin hyväilyä vai peppuvakoon jotain vai vielä syvemmälle.

Pyllyäsi olisi ensin hyväiltävä kun olet pylly pystyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään kyllä pyllistää, jalat vähän levällään. 😋

Ai jumalauta! Nyt oli aika paha..... Kohta on pakko avata housut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla kyllä tiukkoja farkkuja kin, ihan ihonmyötäisiä, sellaisia jotka nuolee ihoa.

Tiukat farkut vie lähes pyöryksiin sekä takaa että edestäpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyllyäsi olisi ensin hyväiltävä kun olet pylly pystyssä

Niin kaunista, hyväile vain.. Se saa kiihottumaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis. Niin kai se on kun on tiukat farkut, esim. Venyvät farkut jalassa, minulla ne menee vähän peppuvakoon ja erottaa pakaroita ja jos haluaa toista kiusoitella niin kumartaa ja levittää samalla jalkoja, ottaa tukea jostakin tai sitten mies pitää lantoista kiinni ja levittää vielä pakaroita enemmän ja painelee tai hieroo takaapäin. Vähän niinkuin saisi takaapäin. Kyllä silloin himot nousee. Ja halut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💋💋💋

😌🥱🤗☹️😲😳👤💌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.Ymmärrä.
        Polvettaivu.
        Jalat, levällään.
        Mitä.Pyllistämistä.
        Se.Muka.On.🙌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiukat farkut vie lähes pyöryksiin sekä takaa että edestäpäin

Totta.palee.ei.
        Hengitä.Ja.
        Verieikierrä.
        Jaloissa.

• Anonyymi

Mahtavaa.

• Anonyymi

Ai. On vai. No.. Kiva tietää.

• Anonyymi

Pomolleni kerroin ehdotuksistanne ja hän innostui.
      Tuli illalla toimistolta asti luokseni kun teen etätöitä ja kerroin ehdotuksistanne.
      Hän huolsi minua aamuun asti ja lähti väsyneenä toimistolle takaisin. Kun olen hänen sihteerinsä, yksi heistä täällä suomessa. Ja minulla on osani pikkujoulu valmisteluissa sekä miten pukeudun.
      Hän antoi luvan ostaa vaikka kaikki ehdotukset niin voin käyttää niitä sitten muutenkin toimistolla hänen silmiensä ilonaan. Ja täällä luonani kun hän on paikalla. Hän jätti korttinsa minulle niin saan käydä ostoksilla.
      Teillä on ollut hyviä ehdotuksia. Kiitos.
      Nyt lepään hetken kun olen myös vähän väsynyt viime yöstä.
      Oli intensiiviset keskustelut ja toiminnallisen nautinnollinen yö.
      Tänään onkin vapaapäivä, hikisen yövuoron jälkeen. Mutta on rento olo. Ja tyydytetty.

• Anonyymi

Pomolle.
        Ne.
        Verkkarit.
        Käsilaukusta.

• Anonyymi

Tilasin tai palkkasin kuvaajan tekemään kalenterin pomollesi, alastomasta vartalostani eri asennoissa.
      Pitäisikö se antaa siellä juhlissa vai mitä olette mieltä.
      Lähetänkö sen jonnekkin.
      Kuvaaja oli aivan ihanan kohtelias ja kiva.
      Auttoi todella kivasti päästä tunnelmaan.
      😊

• Anonyymi

Firman.Oveen.
        Kumi nauhalla.
        Teipillä.
        Kiinnität.Ovenkahvaan.
        Tuskin.Kukaan.
        Lukee.Postia.
        Jos,koska.
        Pikkujouluaattona.

• Anonyymi

Kalossit.Huppari.
      Viirttynyt.Viilapaita.
      Ja.Sinisenharmaat-
      Farkut.Ja.
      Käsilaukkuun.
      Siten.
      Vaihtoasuja.

• Anonyymi

Todella hyviä vaihtoehtoja. Kiitos. Menee toteutukseen. 😌

• Anonyymi

No tietenki se minihame ja punaiset stringit alle ja tummat stayup sukat. Jokin ohut avoin punainen paita josta rinnat näkyy sopivasti. Vielä tonttulakkipäähän ni eiköhän ole pikkujouluissa vientiä.

• Anonyymi

Miksi stringit? Parempi olisi ilman.

• Anonyymi

Stringit on peittona pyhimmälle,saa itse sitte valita kuka näkee tai pääsee niiden alle.

• Anonyymi

Jos hyvä perse, ryppylegginsit ja alle stringit jotka näkyy läpi. Alkaa olla miehet aika sekaisin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe