Juudas sikarit
Kertoman mukaan se posahti halki toinen tarina puhuu et se hirtti itsensä
helvetissä on kuuma sen sai huomata
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
oliko juonut niin paljon cola juomaa et posahti vai tekikö ihan itsarin? Jeesus sano et se ois voinu vielä tehdä parannuksen mut se itsekkäästi riisti itseltään hengen
- Anonyymi
Lopeta ryyppääminen
- Anonyymi
ei teillä lestadiolaisuutta ole todellisuuden tajua juomisesta, joka pää täyteen tai henki itseltä ja muilta, fiksu ihminen juo pitääkseen hauskaa tai lääkkeenä, mutta teillä pilleri purkki toimittaa lähinnä kuoleman kauppiaan lähetteenä jonka sit itsepetosta ja valhetta myrkkyä suu täynnä suollatte epämääräisiä valhe sanoja toistenne korviin "kyllä hän on hyvässä huolenpidossa" levittämässä spitaalianne muitten keskuuteen
- Anonyymi
arvtenkin olet joku pillereitä oopsiva lerva sika sen verran tyhmää settiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvtenkin olet joku pillereitä oopsiva lerva sika sen verran tyhmää settiä
naiivi hottentotti
- Anonyymi
Joillain on outo himo näihin ihmisten kidutus fantasioihin. Pitää kuvailla niitä tuolla tavalla mässäilemällä.
Juha Kärkkäisen magneettimedian jutuissa on ollut tämän tapaisia. Aivan psykopaatin tekstejä.
Järkytyin kun luin, että Juha itse, uskovainen lestadiolainen mies, kirjoittaa näitä. Mikä teillä on??- Anonyymi
Mene psykiatrille ja ala syömään masennus lääkkeitä lääkärit on sitä varten et ne tekee ihmisistä psykopaatteja
- Anonyymi
Ja tulivirta keinui, mukanaan miesten ja naisten tuskat, ja todellakin, jotkut heistä olivat siinä polviin saakka, toiset napaansa saakka, toiset huuliin saakka, toiset päänsä hiuksiin saakka. Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa polviinsa saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisten herroja, jotka lähtivät seurakuntaan [eclesiam], mutta eivät menneet sinne sisälle. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa napaan saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat sellaisia ihmisiä, jotka olivat huorintekijöitä, eivätkä he tehneet siitä parannusta. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa huuliin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka menivät seurakuntaan, ja he menivät sisälle, mutta he eivät välittäneet yhtään jumalallisista kirjoituksista [scripturas diuinas]. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, keitä nämä ihmiset ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Ja se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka eivät olleet kylmiä tai kuumia, eikä heitä luettu pyhien joukkoon, vaan pahantekijöiden joukkoon
Nämä ovat pahantekijöitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulivirta keinui, mukanaan miesten ja naisten tuskat, ja todellakin, jotkut heistä olivat siinä polviin saakka, toiset napaansa saakka, toiset huuliin saakka, toiset päänsä hiuksiin saakka. Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa polviinsa saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisten herroja, jotka lähtivät seurakuntaan [eclesiam], mutta eivät menneet sinne sisälle. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa napaan saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat sellaisia ihmisiä, jotka olivat huorintekijöitä, eivätkä he tehneet siitä parannusta. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa huuliin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka menivät seurakuntaan, ja he menivät sisälle, mutta he eivät välittäneet yhtään jumalallisista kirjoituksista [scripturas diuinas]. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, keitä nämä ihmiset ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Ja se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka eivät olleet kylmiä tai kuumia, eikä heitä luettu pyhien joukkoon, vaan pahantekijöiden joukkoon
Nämä ovat pahantekijöitähuorat varkaat koirat ja väärin tekijät eivät peri taivasta
- Anonyymi
kuulostat yhtä tyhmältä kuin eräs uskovainen homo poika "minä olen homo" sano että olet vielä pedofiili niin vaikutat uskottavammalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat pahantekijöitäTää helvetti tulee ihmisten osaksi jo maan päällä ihmiset savustettuna kaupungeista metsiin ja ne poltetaan maan tasalle liekin heittimillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155