Taitaa olla nuo pienet iltabussit yllättävän suosittuja paikallisliikenteessä? Taisi olla hyvä asia, että venytettiin aikatauluja.
Iltabussit
11
199
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin, toivoisin.
- Anonyymi
Joo, toivottavasti väki oppii busseja käyttään !
... ja olihan se pärseestä ku ennen liikenne loppui jo klo 18.30 !!!- Anonyymi
Iltavuorolaiset pääsevät bussila kotiin asti.
Josko Seinäjoki alkaisi olemaan edukseen myöskin tuossa paikallisbussi liikenteessä? Vielä kun olisi myöskin aikataulut jossakin esillä.
- Anonyymi
Ostakaa oma auto tai soittakaa joku kaveri hakemahan kyllä niillon kaikiilla autot jos teillä vätyksillä ei oo rahaa bentsiiniin ja autohon. Äiti ja isi hakoo jos ei muutoon tai sitte kävelettä! Terveisin seinäjokinen Martti ja Vuokko 76v hyvää joulua ja kuivankireää uuttavuotta.
- Anonyymi
Ei oman auton ostossa, ainakaan pääasiassa lyhyitä työmatkoja varten
ole mitään järkeä, jos kerran bussillakin pääsee ja eikä autoa muuhun
juurikaan tartte ku seisomaan ja ruostumaan "komistuksena" parkissa !
Kyllä on silloin aivan turhaa rahan menoa !
- AnonyymiUUSI
Paljonko vaatii iltaliikenne kaupungin rahallista tukea?
- AnonyymiUUSI
Omalta osaltani ainakin olen koettanut paikallisbussia tukea. Aikataulut pitää suunnitella bussin aikataulujen mukaan silloin kuin se vaan on mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Se on tullut huomattua, että tällä hetkellä juna-asemalta ei tahro ehtiä kävellen seuraavaan bussiin, vaan tarvii odottaa tunti tai ottaa taksi. Asia kai korjaantunee tulevaisuudessa. Bussien lähtöpiste käsittääkseni palautuu aseman viereen.
- AnonyymiUUSI
Paikallisliikenne on Seinäjoella tappiollista.
- AnonyymiUUSI
Olkoon mutta veroja kun maksetaan niille pitää saada jotakin vastinetta eikä vaan ohjuksia irakiin. Paikallisliikenne on jokaisen suomalaisen oikeus varsinkin tämän kokoisessa kaupungissa olkoon vaikka niin tappiollista että konkurssi tulis mutta joku järki touhus pitää olla mukana.
- AnonyymiUUSI
Eipä ollu enne ilta-bussia, joten sai rauhassa nu....kkua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423