Viisaat johtajat pystyvät neuvottelemaan kaikista asioista.

Anonyymi-ap

Ja pystyvät pitämään maansa erossa sodista.
Meilläkin on ollut tässä vuosikymmeniä ,erittäin taitavia henkilöitä maamme johdossa.
Ahtisaari ,Halonen Koivisto ,Kekkonen ,muutamia esm.
Ei koskaan tarvinnut miettiä sodan uhkaa .
Saimme elää rauhassa ja rakentaa yhteiskuntaamme.
Näin Itsenäisyyspäivän aattona ,voin sanoa olevani onnellinen ,ettei Äitini /Lotta, nähnyt enää tämän päivän tuhoa, mitä maamme saanut kokea.

7

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikeaahan tämä on, kun satutaan asumaan väkivallasta hurmioituvan imperialistisen laajentumisintoisen sivistymttömän kansan naapurina.

• Anonyymi

Juu, se kansa on vielä sellaista, että uskoo kaiken mitä propaganda valetta syöttää.
        Vaikkapa, että kaikki suomalaiset ovat jo rajalla odottamassa, että milloin päästävät rajan yli tappamaan venäläisiä, oikein veren maku suussa ja ikenet punaisina odottavat, kuin että haluasivat viettää rauhaisaa elämää ilman mitään sotia.
        Että oikeen on pitänyt kahleilla kinnittää suomalaisia puihin kiinni, etteivät lähde tapamaan rauhaa rakastavia venäläisiä, jotka eivät ketään uhkaile, eivätkä ketään tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, se kansa on vielä sellaista, että uskoo kaiken mitä propaganda valetta syöttää.
        Vaikkapa, että kaikki suomalaiset ovat jo rajalla odottamassa, että milloin päästävät rajan yli tappamaan venäläisiä, oikein veren maku suussa ja ikenet punaisina odottavat, kuin että haluasivat viettää rauhaisaa elämää ilman mitään sotia.
        Että oikeen on pitänyt kahleilla kinnittää suomalaisia puihin kiinni, etteivät lähde tapamaan rauhaa rakastavia venäläisiä, jotka eivät ketään uhkaile, eivätkä ketään tapa.

Ainoa täällä, jolle Suomi ilmeisesti on täyttä päätä jo sodassa, näyttäisit olevan sinä itse.

• Anonyymi

Viisaita johtajia ei ole nykymaailmassa ja jos on niin johtajan on vaikea tehdä mitään kun sotakiihkoiset populistit pitää valtaa eduskunnassa.

• Anonyymi

Ei se Suomen eduskunta estänyt Putinia ja Assadia neuvottelemesta ennen kuin oli liian myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Suomen eduskunta estänyt Putinia ja Assadia neuvottelemesta ennen kuin oli liian myöhäistä.

Ei ole liian myöhäistä. Trump saattaa aloittaa neuvottelut koska euroopan johtajat ei kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole liian myöhäistä. Trump saattaa aloittaa neuvottelut koska euroopan johtajat ei kykene.

Eiköhän sunnuntain jälkeen ole jo aika myöhäistä sen enempää Putinille kuin Assadillekaan pelastaa enää sillanpäätään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe