Jumalattoman positiivista aamua

Hyvää huomenta! 🌞 Tänään on uusi mahdollisuus tehdä jotain upeaa - olla uskomatta mielikuvitusolentoihin. Muista elää hetkessä ja pitää ihmistä, sinua itseäsi ja yhteisöäsi keskiössä.

Heittäkää 🖕Jumala🖕 romukoppaan häiritsemästä mieleltään terveiden ihmisten elämää.

Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää 💪💪💪

12

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli nostammeko keskisormea nyt kaikki yhdessä.
      Kaikille uskonnoille ja kristityt Jeesukselle.

      Tämä ateistinen lähetyskäsky; vaihda operaattoria.
      Mitään perusteita muuta ole kuin. Seurataan ainoastaan tiedettä. Mutta entäs jos meissä uskovissa on tieteen tekijöitä. Se on silloin hybridivaikutus ja kuten suomen sananlaskussa sanotaan.

      Toista en vaihda.

      Toinen keuhko ja Boston.

      • Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin. Miksi olet niin kiukkuinen? Harmittaako Jumalan olemattomuus?


    • Anonyymi

      Vain hullu sanoo ettei Jumalaa ole

      • Tuo on tyypillinen huijareiden evästys herkkäuskoisille: "Sanokaa minun sanoneen. On paljon ihmisiä, jotka väittävät minua huijariksi. Siitä tiedätte, että puhun totta."


      • Anonyymi

        Vain hullu uskoo hulluun jumalaan.


      • Anonyymi

        Onko Allah Jumala olemassa?

        ps. apukouluun!


    • Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää!

      Jumala ei tänäänkään häiritse ketään.
      Vain uskovaiset yrittävät valehdella.

    • Kaikilla on oikeus esittää mielipiteensä Jumalasta. Meidän perustuslain mukaan voi uskoa tai olla uskomatta Jumalaan. Voitte huoletta käyttää oikeuttanne, arvostella uskoa tai ateismia, arvostelu voi olla myös kärkevää eikä nimittely vajakiksi, ripulivajakaksi ole laitonta. Sen sijaan arviot henkilön terveydestä ja mielenterveydestä rikkovat lakia jos ne esitetään julkisesti.

      Olkaa ateisteja ja solvatkaa uskovaisia vaikka uskovaiset siitä loukkaantuvat.

      ATEISMI EI OLE MIKÄÄN SUURI JUTTU.

      • Anonyymi

        Moni uskovainen unohtaa kutenkin seuraavan perustuslain-kohdan:
        ”Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.”

        Räsäset ja muut sitten ihmettelevät, kun joku vaatii perustuslainmukaista oikeuttaan. Heidän mukaansa uskonnon harjoittaminen osana koulun juhlia on perinne, joka menee perustuslain yläpuolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni uskovainen unohtaa kutenkin seuraavan perustuslain-kohdan:
        ”Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.”

        Räsäset ja muut sitten ihmettelevät, kun joku vaatii perustuslainmukaista oikeuttaan. Heidän mukaansa uskonnon harjoittaminen osana koulun juhlia on perinne, joka menee perustuslain yläpuolelle.

        Sellaista elämä on. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.


      • Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

        Sellaista elämä on. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

        Kun uskovainen lähettää ateistit sinne haaveilemaansa Helvettiin, hänen pitää varautua siihen, että hän saa arvostelua osakseen. Sellaista elämä on, vaikka tyhmien insinöörien mielestä huumori on huumoria vain niin kauan kuin se kohdistuu toiseen. Yrittäisit itse tajuta, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kuin juuri sinulla suurella VarmaElvisTekoälyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun uskovainen lähettää ateistit sinne haaveilemaansa Helvettiin, hänen pitää varautua siihen, että hän saa arvostelua osakseen. Sellaista elämä on, vaikka tyhmien insinöörien mielestä huumori on huumoria vain niin kauan kuin se kohdistuu toiseen. Yrittäisit itse tajuta, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kuin juuri sinulla suurella VarmaElvisTekoälyllä.

        Kyllä me kaikki vastustamme helvettiin lähettämistä ja kyllä tekoälykin vastustaa. Seuraavan kerran kun uhkailevat niin vedä lättyyn


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe