Jumalattoman positiivista aamua

Hyvää huomenta! 🌞 Tänään on uusi mahdollisuus tehdä jotain upeaa - olla uskomatta mielikuvitusolentoihin. Muista elää hetkessä ja pitää ihmistä, sinua itseäsi ja yhteisöäsi keskiössä.

Heittäkää 🖕Jumala🖕 romukoppaan häiritsemästä mieleltään terveiden ihmisten elämää.

Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää 💪💪💪

12

204

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli nostammeko keskisormea nyt kaikki yhdessä.
      Kaikille uskonnoille ja kristityt Jeesukselle.

Tämä ateistinen lähetyskäsky; vaihda operaattoria.
      Mitään perusteita muuta ole kuin. Seurataan ainoastaan tiedettä. Mutta entäs jos meissä uskovissa on tieteen tekijöitä. Se on silloin hybridivaikutus ja kuten suomen sananlaskussa sanotaan.

Toista en vaihda.

Toinen keuhko ja Boston.

• Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin. Miksi olet niin kiukkuinen? Harmittaako Jumalan olemattomuus?

• Anonyymi

Vain hullu sanoo ettei Jumalaa ole

• Tuo on tyypillinen huijareiden evästys herkkäuskoisille: "Sanokaa minun sanoneen. On paljon ihmisiä, jotka väittävät minua huijariksi. Siitä tiedätte, että puhun totta."

• Anonyymi

Vain hullu uskoo hulluun jumalaan.

• Anonyymi

Onko Allah Jumala olemassa?

ps. apukouluun!

• Jumalattoman hyvää itsenäisyyspäivää!

Jumala ei tänäänkään häiritse ketään.
      Vain uskovaiset yrittävät valehdella.

• Kaikilla on oikeus esittää mielipiteensä Jumalasta. Meidän perustuslain mukaan voi uskoa tai olla uskomatta Jumalaan. Voitte huoletta käyttää oikeuttanne, arvostella uskoa tai ateismia, arvostelu voi olla myös kärkevää eikä nimittely vajakiksi, ripulivajakaksi ole laitonta. Sen sijaan arviot henkilön terveydestä ja mielenterveydestä rikkovat lakia jos ne esitetään julkisesti.

Olkaa ateisteja ja solvatkaa uskovaisia vaikka uskovaiset siitä loukkaantuvat.

ATEISMI EI OLE MIKÄÄN SUURI JUTTU.

• Anonyymi

Moni uskovainen unohtaa kutenkin seuraavan perustuslain-kohdan:
        ”Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.”

Räsäset ja muut sitten ihmettelevät, kun joku vaatii perustuslainmukaista oikeuttaan. Heidän mukaansa uskonnon harjoittaminen osana koulun juhlia on perinne, joka menee perustuslain yläpuolelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Moni uskovainen unohtaa kutenkin seuraavan perustuslain-kohdan:
        ”Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.”

Räsäset ja muut sitten ihmettelevät, kun joku vaatii perustuslainmukaista oikeuttaan. Heidän mukaansa uskonnon harjoittaminen osana koulun juhlia on perinne, joka menee perustuslain yläpuolelle.

Sellaista elämä on. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Sellaista elämä on. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Kun uskovainen lähettää ateistit sinne haaveilemaansa Helvettiin, hänen pitää varautua siihen, että hän saa arvostelua osakseen. Sellaista elämä on, vaikka tyhmien insinöörien mielestä huumori on huumoria vain niin kauan kuin se kohdistuu toiseen. Yrittäisit itse tajuta, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kuin juuri sinulla suurella VarmaElvisTekoälyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun uskovainen lähettää ateistit sinne haaveilemaansa Helvettiin, hänen pitää varautua siihen, että hän saa arvostelua osakseen. Sellaista elämä on, vaikka tyhmien insinöörien mielestä huumori on huumoria vain niin kauan kuin se kohdistuu toiseen. Yrittäisit itse tajuta, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kuin juuri sinulla suurella VarmaElvisTekoälyllä.

Kyllä me kaikki vastustamme helvettiin lähettämistä ja kyllä tekoälykin vastustaa. Seuraavan kerran kun uhkailevat niin vedä lättyyn

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      198
      1841
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      268
      1256
    3. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1052
    4. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      188
      963
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      63
      924
    6. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      252
      832
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      832
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      816
    9. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      52
      798
    10. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      180
      785
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      94
      774
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      76
      702
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      686
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      682
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      663
    16. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      653
    17. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      25
      620
    18. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      614
    19. 31
      608
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      568
    Aihe