Hyvin huomaa miten Karpo aina yrittää nähdä kaikessa jotain hyvää. Nyt kun lukiovertailussa Ähtäri oli pudonnut toiselle sijalle, niin silti karpo yrittää nähdä siinäkin jotain positiivista. Hän ruusunpunaisilla laseillaan näki, että arvioitiperusteet oli väärät. Kaikissa asioissa hän näkee aina se kolikon paremman puolen. Tuollainen asenne on aivan ihana. Pidä toi. Karpo dream.
Karpojen positiivinen asenne
Anonyymi-ap
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kun luen Karpon kirjoituksia, niin tulen hyvälle mielelle. Hänellä on niin positiivinen elämänasenne.
- Anonyymi
Hän on realisti, jos realisteja olisi enemmän Ähtärin päättäjissä ei kunnan tilanne olisi näin surkea, juuri ennen kriisikunta statusta ja pakkoliitosta. Päättäjissä on unelmamaailmassa eläviä liikaa se tulee maksamaan meille paljon euroja lähivuosina.
- Anonyymi
Vertailu oli kyllä tieteellisesti täysi huijaus.
- Anonyymi
Sanoo Karpo. Se oli Ähtärin eliitin tilaama.
- Anonyymi
Karpot on maailman vastenmielisimpiä tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268