Onko Salossa vielä toimintaa? Parisuhde päättyi ja yöelämä ja treffailu taas mielessä. Mihin kadonneet kaikki harrastajat yöstä? Baareissa ei enää näy edes niitä jotka voi viedä yhdessä tai erikseen kämpille. Missä kaikki netissä kotona Salorassa Helsingissä Turussa vai missä?
SALO OHOI!
11
475
Vastaukset
- Anonyymi
Bizarre. Muissa pelkkiä teinejä
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Kaverin kanssa metiskelty samaa. Ennen oli ainakin ne pari varmaa kaverusta mitkä sai mukaan molemmat tai ainakin toisen. Bizarresta löytyy parhaiten, mutta Penastakin joskus.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Täällä löytyis tuutko Heinolaan milloin?
https://aijaa.com/DQBJWC
Ok.- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
Xumiittejä ainakin Salora hotlassa ja keskustan rafloissa. Olin Salorassa itse ja silloin hyvä meno, vaikka vain kourallinen ihmisiä. Kannattaa liittyä niin pääsee mukaan.
- Anonyymi
Sairasta paskaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Salorassa ainakin noita pidetään. Bizarressa ainakin käy harrastajia ja olen sieltä kahta kerralla löytänytkin.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132