Ajatuksien syöttäminen ihmiselle ja niiden hyväksyminen ei ole oikeata uskoa, vaan käännyttämistä.
Te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
Käännyttämällä uskon aikaansaaminen
29
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä oikea usko sitten on?
Raamatun mukaan oikea usko on Jumalan teko, kun Herra ensin kasteessa pesee ihmisen sydämen puhtaaksi synneistä, mukaan lukien perisynnin kirous, ja sitten lahjoittaa puhdistettuun ja tyhjään sydämeen uskon Hengen lahjan, ikuisen uuden liiton sinetin.
Ihmisen oma usko ja ajatukset on vain tulppa ja este oikean Pyhän Hengen lahjan saamiselle. Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelias Jumalanlapseksi.
Oikea usko on Pyhän Hengen lahjan yksi pysyvä ominaisuus: usko, toivo, rakkaus , rauha ja ilo...
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, USKO, hiljaisuus, puhtaus.
Jumala on Henki ja uskonyhtyes Jumalan kanssa tapahtuu Hengen tasolla.''
2. Kor. 4:13
Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun"
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme SANATTOMIN huokauksin.- Anonyymi
Tuo on totta.
- Anonyymi
Oikeaa uskoa on ihme kitinä siitä miten muut eivät usko oikein.
- Anonyymi
Jenkkilästä tänne tuotuja harhaoppista lahkoaisista pitää varoittaa ankarasti, ettei kukaan tulisi saastuneeksi heidän heresioistaan.
Tit. 3:10
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkilästä tänne tuotuja harhaoppista lahkoaisista pitää varoittaa ankarasti, ettei kukaan tulisi saastuneeksi heidän heresioistaan.
Tit. 3:10
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.Kristittyjen kirkkokuntien ei pidä mennä ekumeniaan lahkolaisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen kirkkokuntien ei pidä mennä ekumeniaan lahkolaisten kanssa.
Nokian pappi siihen erehtyi.
- Anonyymi
Se kitinä oikeaa uskoa kun pysyy erossa kansanmurhasta.
- Anonyymi
Kristittyjen käännyttäminen harhaoppisiin Jenkkilahkoihin villitsevien henkien alaisiksi on paha asia.
- Anonyymi
Kuuluisat lahkolaispastorit ja kaatajat käyttää lahkouskoonsa käännyttämiseen vanhaa tehokasta tekniikkaa,
ns. "Mesmerismiä", hypnoosin sovellusta.- Anonyymi
Lahkosaarnaajat käyttävät hypnoottisia keinoja ja aivopesua saada ihminen alistettua ja tulemaan lahkolaiseksi. Siinä touhussa kaikki keinot on luvallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkosaarnaajat käyttävät hypnoottisia keinoja ja aivopesua saada ihminen alistettua ja tulemaan lahkolaiseksi. Siinä touhussa kaikki keinot on luvallisia.
Huijarisaarnaajat käyttää palkattuja avustajia ja rekvisiittaa esityksissä, joissa uskotellaan ihmisiä esim. ihmeparanemisia.
- Anonyymi
Tuo kuulostaa pikemminkin demokratialta. Älkää ajatelko.
- Anonyymi
Kitinä on kuin pyhäkoulupoikien puhetta niin kauan kuin se ei oikeuta kansanmurhaa.
- Anonyymi
Raamattu tuntee myös kansanmurhat.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu tuntee myös kansanmurhat.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.Raamattu korostaa Jumalan osuutta pelastuksesta ja uskon antajana, eikä niinkään ihmisen osuutta siinä.
Room. 10:20
Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.
- Anonyymi
Vanhan liiton aikaan suhde kansanmurhaan oli erilainen kuin uudessa liitossa ja kaikki muutoinkin on erilaista kun se ei ole lakiliitto vaan hengen liitto. Enää ei ihmisiä tapeta jos eivät noudata lakia siksi kannattaa olla korva tarkkana mitä uskova sanoo kansanmurhasta.
- Anonyymi
Tämä on uusi liitto minun veressäni. (Jeesus)
Uusi liitto on veriliitto, ei mikään henkiliitto, koska kaikki erilaiset henge tekee liittoja ja sidoksia, joilla ihminen sidotaan uskonlahkoihin ja uskonkultteihin jäseneksi valheelliseen harhaoppiseen uskoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on uusi liitto minun veressäni. (Jeesus)
Uusi liitto on veriliitto, ei mikään henkiliitto, koska kaikki erilaiset henge tekee liittoja ja sidoksia, joilla ihminen sidotaan uskonlahkoihin ja uskonkultteihin jäseneksi valheelliseen harhaoppiseen uskoon.Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista.
Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.
2. Piet. 2:19
ja lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Älä mene henkiliittoon hurmoshenkien kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista.
Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.
2. Piet. 2:19
ja lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Älä mene henkiliittoon hurmoshenkien kanssa!Ihmiset ovat luopuneet uskosta Aabarahim, Iisakin ja Jaakobin Jumalaaan ja vaihtaneet sen hurmoshenkien valtaan joutumiseen.
Lahkoihin ei pidä mennä kaatuilemaan ja puhumaan sekavia molotuksia, glossolaliaa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi
Jumalan liitot ovat aina veriiittoja. Veriliitto on oikea termi, ei mikään lakiliitto, henkiliitto tai uskonliitto. Niillä termeillä ajatus viedään harhaan.
Ilman verenvuodatusta ei ole sovitusta, sanoo sana.
Vanha liitto alkoi ympärileikkauksella, pojat 8 pv. ikäisenä ja tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhrina.
Uusi liitto perustuu Jeesuksen verenvuodatukseen. Se on veriliitto.
Uusi liitto alkaa kasteesta, sekä pojat että tytöt.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Liitto on Jumalan yksipuolinen armoteko, joka on ikuisesti voimassa. Ei mikään sopimus tai kauppa. - Anonyymi
Taikatemppuja.
Kristinusko on taikatemppuja sekä rituaaleja.- Anonyymi
Kristinusko on lahja syntiselle ihmiselle, kun ensin kasteessa on perisynti ja muut synnit pesty pois.
Jenkkilahkot, mitkä riehuu TV7:lla ne eksyttää ihmisiä taikatempuilla ja kikkailuilla.
Ammattitaikurit ja sirkusalan ammattilaisia naurattaa hurmoslahkojen alkeelliset temput, joilla ne saalistaa ihmisiä liittymään lahkoihinsa maksaviksi jäseseniksi.
- Anonyymi
Henkiliitto tietenkin uusi liitto on. Juuri sitä henkeä piti odottaa Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
Juuri siksi uudessa liitossaa ei tehdä kansanmurhaa.
Muutoin uskosta tulee sellaista, että pahuudella ei mitään rajaa.- Anonyymi
Villitsevät hurmoshenget sitovat ihmiseen henkiliittoihin itsensä kanssa. Niistä on vaikea päästä eroon.
Kristillinen liitto on veriliitto.
Luuk. 22:20
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
Mark. 14:24
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Laki on hyvä asia, ei huono. Laki on Jumalan rakkauden osoitus ihmiskunnalle.
Hepr. 8:10
Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villitsevät hurmoshenget sitovat ihmiseen henkiliittoihin itsensä kanssa. Niistä on vaikea päästä eroon.
Kristillinen liitto on veriliitto.
Luuk. 22:20
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
Mark. 14:24
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Laki on hyvä asia, ei huono. Laki on Jumalan rakkauden osoitus ihmiskunnalle.
Hepr. 8:10
Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Pyhä Henki on aina ollut maan päällä. Luomisessa Jumalan Henki liikkui vetten yllä.
Jeesus antoi Pyhän Hengen opetuslapsilleen jo eläissään maan päällä.
Samoin Pyhän Hengen saivat monet ihmiset Jeesukselta tämän eläissä maan päällä.
Pelastus eli ikuinen elämä on sidottu Kristilliseen kasteeseen, jossa ihmisen sielu liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiiseen, mikä elää ikuisesti.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee synnit pois, perisynti mukaan lukien.
Se tarkoittaa pelastusta ja ikuista liittoa Jumalan kanssa.
Room.6: 3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
- Anonyymi
Älä mene Jenkkilahkoihin käännytettäväksi heidän uskoihinsa ja "henkiliittoihin" villitsevien hurmoshenkien pauloihin.
2. Tim. 3:13
Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.- Anonyymi
Lahkoissa ihminen käännytetään, kaadetaan selälleen, viedään luolastoon, eikä pois päästetä ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoissa ihminen käännytetään, kaadetaan selälleen, viedään luolastoon, eikä pois päästetä ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.
Lahkolaisten teltat, evankelistat ja henkikasteet kannattaa kiertää kaukaa
Sananl. 27:12
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisten teltat, evankelistat ja henkikasteet kannattaa kiertää kaukaa
Sananl. 27:12
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.Lahkolaiset estää lapsiensa kastamisen kristityiksi, jotta lapset jäisivät lahkon uskon piiriin.
Mormonin Kirja, Moroni, luku-8
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982