Moi! Olen 53v mies ja avioliitossa. Haluaisin kokea orgasmin eturauhasen hieronnalla mutta vaimo on sitä mieltä että pyllypuolella ei ole mitään eroottista ja ei suostu hierontaa minulle tekemään.
Olin erään seksi ammattilaisen kanssa jutuissa netissä ja hän lupasi hieronnan minulle tehdä mutta molempien huonoiksi tuuriksi hänen piti lopettaa " ammattinsa" ennen kun kerittiin tavata. Olisiko kenelläkään tietoa onko Joensuun seudulla jokin taho ( nainen) joka asian voisi hoitaa luottamuksella kohtuullista korvausta vastaan
Eturauhasen hieronta
Anonyymi-ap
4
302
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko Hämeessä?
- Anonyymi
Niitähän on joka kylässä kohtuullista 5 sentin korvausta vastaan ja he kaikki päivystävät täällä. 🤗
- Anonyymi
Kopa oli taas fiksu kommentti 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopa oli taas fiksu kommentti 👍
Kuka on niin tyhmä, että odottaa tänne asiallisia kommentteja? 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014