” Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
18
299
Vastaukset
- Anonyymi
”Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.”
- Anonyymi
” Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.”
” Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.”
- Anonyymi
Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
- Anonyymi
Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
- Anonyymi
Kehoitus on annettu. Kuulkoot tai olkoot kuulematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehoitus on annettu. Kuulkoot tai olkoot kuulematta.
Niin. Vastuusta olemme vapaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Vastuusta olemme vapaat.
Jutuistasi päätellen olet monestakin asiasta vapaa.😀
- Anonyymi
Jumala on jo tehnyt aloitteen ihmisten pelastamiseksi.
- Anonyymi
Aloituksen kirjoitti Saunatonttu.
- Anonyymi
Eipä kirjoittanut.
- Anonyymi
Valehtelet tapasi mukaan.
- Anonyymi
”ANTAKAA PELASTAA ITSENNE!”
Aamen, niin Jumala kehoittaa.- Anonyymi
Vain Jumala voi käännyttää ihmisen puoleensa.
Ei ihminen voi käännyttää ketään. Vain kääntyä ihminen voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihminen voi käännyttää ketään. Vain kääntyä ihminen voi.Niin se on! Silti ihminen voi kehoittaa, sillä Jumala käyttää omiaan!
”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on! Silti ihminen voi kehoittaa, sillä Jumala käyttää omiaan!
”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:12Se on niin, koska Jumala on niin tarkoittanut.
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihminen voi käännyttää ketään. Vain kääntyä ihminen voi.Näin on!
- Anonyymi
ITSE JUMALA KEHOITTAA IHMISIÄ: KÄÄNTYKÄÄ PAHOILTA TEILTÄNNE!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516