Miten voi menestyä?

Anonyymi-ap

”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
Sananlaskut 28:13

24

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

” Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
      1 Joh 1:9

• Anonyymi

”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,”

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.

Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

• Anonyymi

”Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.”

• Anonyymi

Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.

He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.

• Anonyymi

Aivan niin, Jumalalta ei voi salata mitään.

• Anonyymi

Tätä ei moni ymmärrä, vaan vie syntinsä hautaan asti, ilman Jeesuksen puhdistusta ja anteeksiantoa.
      Hyvin surullista!

• Anonyymi00024

Se on tosi kamala valinta ihmiseltä!

• Anonyymi

jokainen on Seppä syntyessään, lottovoitokin on taitolaji, kuin suuri perintäkin, sen saa työtä tekemällä, on taitolaji

ei seppä syntyessään vaan osaamistaidolla ottaa miljardilottopotinkin.

• Anonyymi

1 Joh 1:9
      ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

• Anonyymi

Ylpeä ihminen ei kykene siihen.

• Anonyymi

Kiitos Jeesukselle pelastuksesta!

• Anonyymi

Lestadiolaiset jauhaa joka viestissä synti, synti, synti, kuin jotakin mantraa.

• Anonyymi

Adventistit hokee sapatti, sapatti, sapatti, sapattirikkomus, sapattirikkomus....kansanmurha, kansanmurha...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventistit hokee sapatti, sapatti, sapatti, sapattirikkomus, sapattirikkomus....kansanmurha, kansanmurha...

Jesusianistit hyväksyy kansanmurhan, kunhan sen suorittaa Israel!

• Anonyymi

Jenkkilahkot kieltää perisynnin. Törkeätä eksytystä, mitä ne pitää.
      Jenkkilahkot kieltää Jumalan lakien voimassaolon.
      Vaikka niistä riippuu ihmisen elämä ja menestys.

Joos. 1:8

Pidä tämän lainkirjan sanat aina huulillasi. Tutki lakia päivin ja öin, niin pystyt tarkoin noudattamaan kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu. Silloin sinä menestyt ja onnistut kaikissa toimissasi.

1. Kun. 3:14

Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

• Anonyymi

Sananl. 28:9

Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

• Anonyymi

Vapaissa suunnissa Jumalan lait ja käskyt heitetään romukoppaan ja uskotaan pelkkiin henkiin ja henki-ilmiöihin.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi00025

Aamen!

• Anonyymi00026

Aamen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2042
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1403
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1165
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1064
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1015
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      190
      933
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      785
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      750
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      612
    Aihe