Miten voi menestyä?

Anonyymi-ap

”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
Sananlaskut 28:13

21

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

” Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
      1 Joh 1:9

• Anonyymi

”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,”

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.

Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

• Anonyymi

”Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.”

• Anonyymi

Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.

He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.

• Anonyymi

Aivan niin, Jumalalta ei voi salata mitään.

• Anonyymi

Tätä ei moni ymmärrä, vaan vie syntinsä hautaan asti, ilman Jeesuksen puhdistusta ja anteeksiantoa.
      Hyvin surullista!

• Anonyymi

jokainen on Seppä syntyessään, lottovoitokin on taitolaji, kuin suuri perintäkin, sen saa työtä tekemällä, on taitolaji

ei seppä syntyessään vaan osaamistaidolla ottaa miljardilottopotinkin.

• Anonyymi

1 Joh 1:9
      ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

• Anonyymi

Ylpeä ihminen ei kykene siihen.

• Anonyymi

Kiitos Jeesukselle pelastuksesta!

• Anonyymi

Lestadiolaiset jauhaa joka viestissä synti, synti, synti, kuin jotakin mantraa.

• Anonyymi

Adventistit hokee sapatti, sapatti, sapatti, sapattirikkomus, sapattirikkomus....kansanmurha, kansanmurha...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventistit hokee sapatti, sapatti, sapatti, sapattirikkomus, sapattirikkomus....kansanmurha, kansanmurha...

Jesusianistit hyväksyy kansanmurhan, kunhan sen suorittaa Israel!

• Anonyymi

Jenkkilahkot kieltää perisynnin. Törkeätä eksytystä, mitä ne pitää.
      Jenkkilahkot kieltää Jumalan lakien voimassaolon.
      Vaikka niistä riippuu ihmisen elämä ja menestys.

Joos. 1:8

Pidä tämän lainkirjan sanat aina huulillasi. Tutki lakia päivin ja öin, niin pystyt tarkoin noudattamaan kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu. Silloin sinä menestyt ja onnistut kaikissa toimissasi.

1. Kun. 3:14

Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

• Anonyymi

Sananl. 28:9

Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

• Anonyymi

Vapaissa suunnissa Jumalan lait ja käskyt heitetään romukoppaan ja uskotaan pelkkiin henkiin ja henki-ilmiöihin.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6334
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4132
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3891
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1218
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      327
      1082
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      59
      1042
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      870
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      821
    Aihe