Huikea haastattelu T./Carlson/ Lavrov, ukrainan sota.

Anonyymi-ap

Jokaisen suomalaisen olisi kuunneltava, erityisesti perustyhmän Eduskuntamme, mitä Lavrovilla oli sanottavaa Ukrainan sodan taustoista.

34

277

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väitetään siis Lavrovin sanoneen että Venäjä käyttää kaikkia mahdollisia keinoja itsensä puolustamiseen.
      Mutta ei taida olla heillä keinoja millä saisivat pääkoppansa puhdistetuiksi monenlaisten kummitusten ja mörköjen näkemisestä.
      Vaikuttaisi myös ettei Lavrov oikein "muista" sitä että neuvostovenäjä oli sopimussuhteessa erään Gitlerin klikin kanssa kun heillä alkoi sattuneesta syystä räjähdellä Mainilassa. - Mielenkiintoista on että venäjällä on arkistoitu aika hyvin tapahtumia. Olisikohan noista Mainilan tapahtumien suunnitelmista kuinkakin tarkat paperit tehty ja missä olisivat tällä hetkellä.

• Anonyymi

Historia alkoi 2022 Helmikuussa, mistä hitosta sää puhut?

• Anonyymi

Kaikki on vaan sikarikkaan Zionistin guzetusta.

Mitä jos Zionistien hallitsema Länsi ja Itä ei nyt oikeasti tappelekaan Ukrainassa keskenään, vaan käynnissä on maailman uusjako, rahan lypsäminen, ja tyhmää gentilettä viedään taas kuin litran mittaa.

Samalla saadaan taas valkoihoisia kristittyjä vähennettyä.

Putin tyhjentelee vankiloista turhia ruokailijoita taisteluun, ja juutiloinen Zelenskyy pakottaa rintamalle ties keitä, mutta ei omaa heimoaan (Ukrainassa on 400.000 "khazari/ashkenatsi juutalaista").

Putin sanoi: Zelenskyy on huono juutalainen.
        Putin pitää itseään todennäköisesti hyvänä juutalaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historia alkoi 2022 Helmikuussa, mistä hitosta sää puhut?

Usko "Jumalan valittuun kansaan" on vahva, kristitty siunaa kuolemaansa asti teloittajaansa.

Palestiinan vallanneet "juutalaiset" (khazars/ashke-Nazi) eivät usko Jumalaan, mutta he uskovat olevansa Jumalan valittu kansa.

Ja ainakin kristityille tämän asian uskottelu on välttämätöntä, koska se tietää pääsyä maailman rikkauksien ja vallan ääreen.

Ja kaikkihan voivat hyvin todeta, että näin on jo tapahtunut.

• Kieltämättä antoi erittäin älykkään vaikutelman, aivan samoin kun Putin haastattelussaan aiemmin. Ei ole oikein mitään syytä olla uskomatta mitä hän sanoi. Kun en ole poliitikan harrastaja, en edes seuraa politiikkaa niin minulla ei ole ennakkoon "oikeaa" mielipidettä asioista.

Sanoi myös suomesta että yhdessä yössä suhteet muuttuivat täysin, minutkin tuo tilanne yllätti, tuli täysin puskista koko homma.

• Anonyymi

Tulihan se puskista tuo Putinin mietelmät Venäjän 'suuruuden' aikojen rajojen palauttamisesta. Onneksi Suomessa oltiin hereillä. - Tuntuu tuo Lavrovinkin ulkopoliittinen 'muisti' olevan kovin valikoivaa lajia.
        Kovin vaikuttaa tuo venäjän toiminta pohjautuvan samanlaisiin linjanvetoihin joita Kain noudatti suhteessaan Abeliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulihan se puskista tuo Putinin mietelmät Venäjän 'suuruuden' aikojen rajojen palauttamisesta. Onneksi Suomessa oltiin hereillä. - Tuntuu tuo Lavrovinkin ulkopoliittinen 'muisti' olevan kovin valikoivaa lajia.
        Kovin vaikuttaa tuo venäjän toiminta pohjautuvan samanlaisiin linjanvetoihin joita Kain noudatti suhteessaan Abeliin.

Mistähän ihmeestä tämä tieto näistä "suuruuden ajan" rajojen palauttamisesta on meille tullut? Kun venäläiset itse eivät asiasta mitään tiedä. Kuinka ihmeessä joku länsimainen taho (media tms.) voi tietää paremmin mitä venäläiset ajattelevat kuin venäläinen itse?

En tosiaan osaa sanoa juuta tai jaata kun en ole politiikkaa yhtään seurannut. Olen vaan katsonut näitä haastatteluja ja puheita missä venäläiset itse puhuvat ja sanovat asiansa suoraan ilman että joku muu taho pääsee väliin kääntelemään asioita mielensä mukaisesti. (paitsi tietysti kääntäjä on siinä välissä... epäilen ettei se tosin uskalla mennä sanoja muuttelemaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

linkkiä suuruuden aikojen rajojen palauttamiseen
        Kiitos.

• "Ei ole oikein mitään syytä olla uskomatta mitä hän sanoi."

Jopas lähdit huumorin tielle.

• Anonyymi

Mulla ainakaan ei päässyt ihmisten "mielenmuutos" lainkaan yllättämään. Oikeastaan niin kauan kuin minä olen elänyt, on Suomessa ollut tuo "nato-optio", ei vain vallanpitäjien puheissa, vaan myös ehdottoman valtaosan tuntemistani kansalaisista mielissä. Vallanpitäjien puheisiin se "optio" tuli oikeastaan mukaan myöhemmin, kun se kansan puheisiin tuli.

Mä koen outona, jos tuo aidosti oli jollekulle yllätys. Oikeastaan kaikissa natokeskusteluissa, jotka minä olen vuosien varrella käynyt tai sivusta kuullut, lopputulema on ollut, että ei sille ole tällä hetkellä tarvetta ja menemme Natoon sitten, jos/kun tarve ilmaantuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakaan ei päässyt ihmisten "mielenmuutos" lainkaan yllättämään. Oikeastaan niin kauan kuin minä olen elänyt, on Suomessa ollut tuo "nato-optio", ei vain vallanpitäjien puheissa, vaan myös ehdottoman valtaosan tuntemistani kansalaisista mielissä. Vallanpitäjien puheisiin se "optio" tuli oikeastaan mukaan myöhemmin, kun se kansan puheisiin tuli.

Mä koen outona, jos tuo aidosti oli jollekulle yllätys. Oikeastaan kaikissa natokeskusteluissa, jotka minä olen vuosien varrella käynyt tai sivusta kuullut, lopputulema on ollut, että ei sille ole tällä hetkellä tarvetta ja menemme Natoon sitten, jos/kun tarve ilmaantuu.

Niinno, minä en seuraa poliitiikkaa enkä suomen roskauutisia, enkä äänestä, joten olen jäänyt hieman ulkopuolelle tästä poliittisesta ***kasta... ja yhtäkkiä vaan julistettiin että olemme natossa. Varmaan jos olisin vähän kerrastaan altistunut tuolle ***kapuheelle jota media on suoltanut vuosien ajan niin en olisi ollenkaan niin yllättynyt. Enkä ole puhunut tämän mainitsemasi "kansan" kanssa, joten en tiedä mitä se on puhunut. Ehkä kyseessä on Tapani Kansa, en tiedä?

• Anonyymi

Lavrovin mölinää ei kukaan enää kuuntele samaa valheellista mantraa Putin määräsi hyökkäyksen Ukrainaan ja ylitti Valtionrajat tankeilla ja ohjuksilla siinä se totuus Venäjämieleiset aloitti kahakoinnin jo ennemmin samoin kuis Putin miehitti Krimin Kukaan ei uhannut Venäjää ei kenelläkään ollut joukkoja valmiina joilla sinne olisi menty mutta Putinilla oli joukot valmiina hyökkäykseen

• Anonyymi

Minun on aina pitänyt katsoamuualta kuin konttamediasta mitä Putin sanoo.

Miksikö?

Kun mediamme ottaa pätkän sieltä toisen tuolta ja kertoo miten se tulee ymmärtää, mitä se tarkoittaa ja mitä Putin ajattelee,käyttäen usein aikaa 4 kertaa enemmän kuin jos Putinin sanat olisi videolta suomennettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on aina pitänyt katsoamuualta kuin konttamediasta mitä Putin sanoo.

Miksikö?

Kun mediamme ottaa pätkän sieltä toisen tuolta ja kertoo miten se tulee ymmärtää, mitä se tarkoittaa ja mitä Putin ajattelee,käyttäen usein aikaa 4 kertaa enemmän kuin jos Putinin sanat olisi videolta suomennettu.

Suomen media tietää Putinin käden asennosta mitä tämä ajattelee ja suunnittelee.

Samaan aikaan venäläiset sotii pelkillä lapioilla ja ohjuksetkin taitaa olla tehty samoista osista kuin panssarivaununsa, eli, jääkaapeista ja radioista??

Ongelma tietysti että pärjäävät pelkillä lapioilla lännen superaseita vastaan.

Meidän lännessä ei kuitenkaan tule kyseenalaistaa "tietoa" jota meille syötetään Venäjästä.

• Anonyymi

Valehtelija Putinin lakeijan sanomisilla ei ole missään vaa´assa mitään painoarvoa.

• Anonyymi

Niin puhaltaa ja se tarkoittaa venäjän tuhoa lopultakin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Lavrov on kuin paholaisen ilmentymä. Mies tuuttaa valheita valheiden perään kuten putlerikin. Hirvittää kuinka sairaita valehtelijoita voi olemassa olla! Kääntävät kaiken nurinpäin ja sen päälle uhriutuvat uhriutuvat ja uhriutuvat. Ihmishirviöitä, jotka kylpevät Ukrainassa henkensä antaneiden veressä.

• Anonyymi

Lavrov on se mies joka sujuvasti valehdellut Putinin puolesta jo vuosia. Ei mitään uutta siis.

Ukrainan sodan tavoiteet?

Hyvin yksinkertaista, Venäjä katsoo että kaikkien slaavien pitäisi kuulua samaan Venäjän kansakuntaan ja Venäjä ei vain halua sallia sitä, että ukrainalaiset eivät suostu tottelemaan Moskovan käskyjä. Siinä syy lyhykäisesti Ukrainan sotaan. Se myös osin selittää sen, miten osa venäjän joukoista toimii niin julmasti Ukrainassa. Venäläisille Ukraina on pikemminkin kapinoiva maakunta ja Ukraina sota on kuin sisällisota.

• Lavrov levittää tuttua roskaa. Saa nähdä, miten kauan vanhan miehen terveys kestää.

• Anonyymi

Sieltähän ne "totuudet" tulevat, suoraan Venäjän propagandatuutista. Suosittelen aloittajallekin omien aivojen käyttämistä ja sitä, ettei niele kenenkään sanomisia pureskelematta niitä vähän itsekin. Oikea totuus ei juuri koskaan löydy kummastakaan kulmauksesta.

• Anonyymi

Venäjällä on loistavia valtiomiehiä johdossa, aitoja patriootteja jotka pitävät oman maansa puolta.
      Ja Lavrov heistä aivan huippu. Rauhalliseen tapaansa pudottelee faktoja ja pistää jauhot suuhun niille jotka yrittävät väännellä asioita.
      Näitä ei suomessa julkaista kuten ei nykyisessä isäntämaassamme Yhdysvalloissakaan.
      Se mitä Lavrov mainitsi suomalaisista kuvaa kyllä hyvin sitä outoa tapaa jolla suhteita Venäjään alettiin rikkoa. ei ehkä yhdessä yössä mutta vuosikymmeniäkehitetyt hyvät suhteet heitettiin menemään muutamassa vuodessa. Se jätti kuvan kierosta, mielistelevästä pelkurista joka humaltuneena suuren lännen lupauksista uskaltaa näyttää mitä mieltä oikeasti on ollut.
      Ja se mitä Suomelle seuraa, näkyy jo taloudessa. Lamaa, työttömyyttä, jos ei huonommin käy. Tässä kohdassa sopii kyllä sanonta että sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Vääryyttä pitää aina vastustaa, vaikka omaetu siitä hetken kärsisi, hyvä maine on valtiollekin eduksi..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe