Olin ihan ihmeestä ymmyrkäisenä kun näin Facebookissa kuvia hänen maalaamistaan tauluista, että on pitämässä taidenäyttelyä niistä.
Kyllähän muistan jostain lehtijutusta lukeneeni että on taiteilijakin , mutta en tiennyt että tekee niin kauniita tauluja!
Miten voi olla että jollain on niin paljon lahjoja, itse en osaa jotain tikku-ukkoja kummempia piirtää.
Aion kyllä mennä katsomaan, viimeistään kun käyn joulun aikaan sillä suunnalla sukuloimassa, oikeestaan toivon että saisin onnistuun vapaata jo sinne avajaisiin.
Selvänäkijä Naomilla taidenäyttely
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut hänen yhdessä näyttelyssä, siitä on jo useita vuosia, mutta muistan että siellä oli kokonainen huone täynnä enkeleitä. Ja hyvin suuria maisematauluja.
- Anonyymi
Missä sellainen on, koska?
- Anonyymi
Ite en ole Facessa mutta googlella löytyy, kiinnostaisi kanssa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en ole Facessa mutta googlella löytyy, kiinnostaisi kanssa mennä.
Piti se googlata, voi sanommavaa on kaunis naine! Että pitääkö ne lähtee sitte taideteokset tsekkaamaa.
- Anonyymi
Nyt ollaan jännän äärellä ehdinkä avajaisiin, haluaisin NIIN päästä Naomin näyttelyyn, on kiinni kuskista ja tiedän varmaksi vasta huomenna.
- Anonyymi
Ihania tauluja! Ihanalta taiteiliojalta. Wau! Yhdestä tykkäsin erityisesti, koitan jos pystyn hankkiin sen, sopisi meidän kotiin ihan täydellisesti.
Nyt kun saatiin vihdosta remontti valmiiksi, olisi mukava saada vähän uutta ilmettä ja niissä Naomin tauluissa on sellaista ihanaa eksotiikkaa.
Mitkään talot ja ladot ja sellaiset ei ole koskaan itseäni oikein innostanut. - Anonyymi
Facessa on Naomin uusia, sellasia jotain Fantsutauluja, hyvin mystisiä ja erilaisia mitä en ole ennen nähnyt missään. Mikä parasta, ei ole pahan hintasia.
Ero takana ja kesällä hankin vihdosta oman asunnon,
päätin että nyt sisustaan niin kuin itse hasluan.
Olen rempannut sinne sellaista mystiikka huonetta, mihin tulee kaikkee sellaista, mitä en voinut aiemmin hankkia. Kristalleja ja peilejä heilureita ja erikoisia huonekaluja, mattoja ja tyynyjä ja nyt tilasin tosiaan 2 sellaista fantasia taulua, niin isona mitä niitä saa.
Toisessa on noitanainen metsässä ja toinen on kanssa sellainen aika tummasävyinen ihana puutarhanäkymä. Heti kun näin sen hiffasin että mun on pakko saada se.
Näyttää tosi upeilta kuvina että jännittää miltä näyttää sitten seinällä. Mietin jotain sellaista tummaa pöytää kanssa, mutta en ole vielä löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296