Olin ihan ihmeestä ymmyrkäisenä kun näin Facebookissa kuvia hänen maalaamistaan tauluista, että on pitämässä taidenäyttelyä niistä.
Kyllähän muistan jostain lehtijutusta lukeneeni että on taiteilijakin , mutta en tiennyt että tekee niin kauniita tauluja!
Miten voi olla että jollain on niin paljon lahjoja, itse en osaa jotain tikku-ukkoja kummempia piirtää.
Aion kyllä mennä katsomaan, viimeistään kun käyn joulun aikaan sillä suunnalla sukuloimassa, oikeestaan toivon että saisin onnistuun vapaata jo sinne avajaisiin.
Selvänäkijä Naomilla taidenäyttely
9
328
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut hänen yhdessä näyttelyssä, siitä on jo useita vuosia, mutta muistan että siellä oli kokonainen huone täynnä enkeleitä. Ja hyvin suuria maisematauluja.
- Anonyymi
Missä sellainen on, koska?
- Anonyymi
Ite en ole Facessa mutta googlella löytyy, kiinnostaisi kanssa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en ole Facessa mutta googlella löytyy, kiinnostaisi kanssa mennä.
Piti se googlata, voi sanommavaa on kaunis naine! Että pitääkö ne lähtee sitte taideteokset tsekkaamaa.
- Anonyymi
Nyt ollaan jännän äärellä ehdinkä avajaisiin, haluaisin NIIN päästä Naomin näyttelyyn, on kiinni kuskista ja tiedän varmaksi vasta huomenna.
- Anonyymi
Ihania tauluja! Ihanalta taiteiliojalta. Wau! Yhdestä tykkäsin erityisesti, koitan jos pystyn hankkiin sen, sopisi meidän kotiin ihan täydellisesti.
Nyt kun saatiin vihdosta remontti valmiiksi, olisi mukava saada vähän uutta ilmettä ja niissä Naomin tauluissa on sellaista ihanaa eksotiikkaa.
Mitkään talot ja ladot ja sellaiset ei ole koskaan itseäni oikein innostanut. - Anonyymi
Facessa on Naomin uusia, sellasia jotain Fantsutauluja, hyvin mystisiä ja erilaisia mitä en ole ennen nähnyt missään. Mikä parasta, ei ole pahan hintasia.
Ero takana ja kesällä hankin vihdosta oman asunnon,
päätin että nyt sisustaan niin kuin itse hasluan.
Olen rempannut sinne sellaista mystiikka huonetta, mihin tulee kaikkee sellaista, mitä en voinut aiemmin hankkia. Kristalleja ja peilejä heilureita ja erikoisia huonekaluja, mattoja ja tyynyjä ja nyt tilasin tosiaan 2 sellaista fantasia taulua, niin isona mitä niitä saa.
Toisessa on noitanainen metsässä ja toinen on kanssa sellainen aika tummasävyinen ihana puutarhanäkymä. Heti kun näin sen hiffasin että mun on pakko saada se.
Näyttää tosi upeilta kuvina että jännittää miltä näyttää sitten seinällä. Mietin jotain sellaista tummaa pöytää kanssa, mutta en ole vielä löytänyt.- Anonyymi
Siinä hänen uudessa julkaisussa on ihan mielettömän ihku kuva, mistä tulee heti mieleen et siinä noidan mökki, koitin kysyy että onko hänen josatin omasta paikasta kuvaa mutta et mä haluisin juur sellaisen taulun itelleni. Ja lupas et se onnistuu!
Mä rakastan ruusuja ja just tummia ruusuja et siin kuvassa on kaikki! Lila on mun just lempiväri. Tilasin kanssa suurimman koon mitä saa.
Toi idea mystiikkahuoneesta ihan mahtava, mulla aika suuri ja vanha talo ja pitäis kanssa tehdä remppaa.
Alkoi heti ajatus lentää että voisin tännekin jotain sellaista.
Mua on aina kiinnostanut kaikki sellaiset aihepiirit niin mä mietin että voisin sittten kutsua mun ystäviä ja kutsuu vaikka Naomi paikalle tekeen meille tulkintoja.
- Anonyymi
Tilasin itselleni sellaisen kauniin Noita -aiheisen taulun. Oli niin hauskasti laittanut että on anopinkarkotin. Minulla on kyllä hyvä anoppi, että en siksi hanki, mutta sen aihapiirin asiat muuten kiinnostaa.
Aion kyllä mennä sen näyttelynsäkin katsomaan, viimeistään talvilomalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657