Mitä mieltä pyhät olette siitä...

Anonyymi-ap

kun pyhät puhuvat paskaa?

Oikeuttaako uskominen pyhien paskanpuhumisen eli kun oikein kovasti on vakuuttunut siitä, että valhe on totta, niin se pyhittää sen valheen?

27

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamattu kertoo tuosta tilasta:

Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

Tätä on paljon nykyään, sillä eksystä on paljon.

• Anonyymi

Miljoona kertaa täällä on lainattu se kohta Paavalista, että jos minun valheeni kautta totuus tulee julki, niin miksi minut syntisenä tuomitaan.

Ja sitten joku vielä alkaa inistä valehtelusta.

Kun kansanmurha pidetään kurissa ja nuhteessa, eikä siitä valehdella, niin se riittää välttämättömäksi ohjeeksi.

• Anonyymi

"Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!"

"jos minun valheeni kautta totuus tulee julki, niin miksi minut syntisenä tuomitaan."

Eikös nämä ole ristiriidassa keskenään?

• Anonyymi

Mitään uskoa ei ilmene aloituksessa, Hyvin tavallista täällä.

• Anonyymi

No aloitus liittyy helluntailaisuuteen, jota tämä palsta käsittelee, joten mitä vastaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aloitus liittyy helluntailaisuuteen, jota tämä palsta käsittelee, joten mitä vastaat?

Ei pyhä ole pyhää, jos paskaa puhuu, eli aloitus on käsitteissä vikapuolella liikkeellä.

Paskanpuhuja on vain ihminen, joka elää lihanmukaista elämää, ja tuskin se toinen voi olla mittamies, joka esiintyisi jumalan mittamiehenä, jolla olisi valta sanoa, että nyt tuo pyhä - puhuu paskaa. ... eli ....

ajassa- ihmisetkin ovat vajaamittaisia, jossa voi pyhä -- pyhittyä ja epäpyhä taas toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sinulla rikosrekisteriä?

vankiloissa suurin osa on suunsoittajia jumalattomia jatkuvasti valehtelevia koiria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sinulla rikosrekisteriä?

vankiloissa suurin osa on suunsoittajia jumalattomia jatkuvasti valehtelevia koiria.

Ei mulla oo rikosrekisteriä, joka taitaa olla teillä hellaripiireissäkin vaan meriitti, kuten Trumpinkin rikosrekisteri sitä fanittavien pyhien kristittyjen mielestä.

Ja ne siellä vankilassa ei puhu paskaa Jumalan nimissä...siis yleensä, ellei ne oo "uudestisyntyneitä pyhiä"...kun taas pyhät puhuvat paskaa Jumalansa nimissä. Siinä on se ero.

Pyhät myös siunaa kansanmurhan. Jumalan pyhän kansan Israelin on mahdotonta tehdä mitään väärin, sillä Jeesuksen murhaamisen jälkeen he muuttuivat kykenemättömiksi pahan tekoon pyhien kristittyjen mielestä, kuten pyhän kristityn Trumpinkin on aivan mahdotonta hävitä vaalit. Silloin on ilman muuta kyseessä "vaalien varastaminen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pyhä ole pyhää, jos paskaa puhuu, eli aloitus on käsitteissä vikapuolella liikkeellä.

Paskanpuhuja on vain ihminen, joka elää lihanmukaista elämää, ja tuskin se toinen voi olla mittamies, joka esiintyisi jumalan mittamiehenä, jolla olisi valta sanoa, että nyt tuo pyhä - puhuu paskaa. ... eli ....

ajassa- ihmisetkin ovat vajaamittaisia, jossa voi pyhä -- pyhittyä ja epäpyhä taas toisinpäin.

"Paskanpuhuja on vain ihminen, joka elää lihanmukaista elämää, ja tuskin se toinen voi olla mittamies, joka esiintyisi jumalan mittamiehenä, jolla olisi valta sanoa, että nyt tuo pyhä - puhuu paskaa. ... eli ...."

Kellä tahansa, joka huomaa jonkun puhuvan paskaa, on valta sanoa, että nyt tuli puhuttua paskaa eli luriteltua valheita. Siis tietenkin vain, jos eletään demokratiassa, eikä diktatuurissa, jota pyhät haikailee Amerikkaankin, kun äänestivät patologisen valehtelijan omaksi diktaattorikseen sekä muidenkin vastoin heidän tahtoaan.

Sen jälkeen totuuden ääni vaikenee ja ääneen saa lausua vain niitä valheita, mitkä diktaattoria miellyttää. Näin toimii kriminaalikristitty Trumpin ihailema "vahva johtaja" pyhä ortodoksidiktaattori Putlerkin omassa alastoman Keisarin valtakunnassaan ja pistää toisinajattelijat vankilaan...tai pahimmassa tapauksessa heitä sattuu tippumaan ikkunoista ym "onnettomuuksia"...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla oo rikosrekisteriä, joka taitaa olla teillä hellaripiireissäkin vaan meriitti, kuten Trumpinkin rikosrekisteri sitä fanittavien pyhien kristittyjen mielestä.

Ja ne siellä vankilassa ei puhu paskaa Jumalan nimissä...siis yleensä, ellei ne oo "uudestisyntyneitä pyhiä"...kun taas pyhät puhuvat paskaa Jumalansa nimissä. Siinä on se ero.

Pyhät myös siunaa kansanmurhan. Jumalan pyhän kansan Israelin on mahdotonta tehdä mitään väärin, sillä Jeesuksen murhaamisen jälkeen he muuttuivat kykenemättömiksi pahan tekoon pyhien kristittyjen mielestä, kuten pyhän kristityn Trumpinkin on aivan mahdotonta hävitä vaalit. Silloin on ilman muuta kyseessä "vaalien varastaminen".

Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5+5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.

Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Hamas hyökkäämällä ja tappamalla vuosi sitten juutalaisia, aloitti sodan. Hamas, joka on terroristijärjestö tiesi sen, mitä tapahtuu, kun hyökkäsi juutalaisten kimppuun. Ja he edelleen pommittavat juutalaisia Gazasta. Juutalaisia on kuollut tämän vuoden aikana paljon, mutta heistä ei puhuta. Ainoastaan palestiinalaiset ovat suomalaisten mielestä niin arvokkaita, että heitä säälitään. Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas.

Sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Uskon, että myös Suomessa kuoli naisia ja lapsia, kun Neuvostoliitto pommitti Suomea.

Olen ihmetellyt niitä kuolleiden määriä, mitä hamasin ukkelit ilmoittelee. Mihin heidät on haudattu ? Asun Lahdessa ja Lahden hautausmaihin ei mahtuisi sellaisia määriä ruumiita. Ihmettelen vaan.

Joskus mietin, mitähän suomalaiset tekisivät, jos terroristijoukko alkaisi meitä pommittamaan. Silittäisimmekö me heitä ja kehuisimme, kuinka mukavia he ovat. Kiittäisimme heitä, kun väistelisimme pommeja, saisimmehan vähän jännitystä elämäämme.

Asun lähellä Hennalan kasarmeja. Siellä valkoiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia vähän yli sata vuotta sitten. Saattoi olla, että naapuri tappoi naapurinsa tosta noin vain, ilman sääliä, vai sen takia, että toinen oli punainen.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5 5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.

Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Hamas hyökkäämällä ja tappamalla vuosi sitten juutalaisia, aloitti sodan. Hamas, joka on terroristijärjestö tiesi sen, mitä tapahtuu, kun hyökkäsi juutalaisten kimppuun. Ja he edelleen pommittavat juutalaisia Gazasta. Juutalaisia on kuollut tämän vuoden aikana paljon, mutta heistä ei puhuta. Ainoastaan palestiinalaiset ovat suomalaisten mielestä niin arvokkaita, että heitä säälitään. Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas.

Sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Uskon, että myös Suomessa kuoli naisia ja lapsia, kun Neuvostoliitto pommitti Suomea.

Olen ihmetellyt niitä kuolleiden määriä, mitä hamasin ukkelit ilmoittelee. Mihin heidät on haudattu ? Asun Lahdessa ja Lahden hautausmaihin ei mahtuisi sellaisia määriä ruumiita. Ihmettelen vaan.

Joskus mietin, mitähän suomalaiset tekisivät, jos terroristijoukko alkaisi meitä pommittamaan. Silittäisimmekö me heitä ja kehuisimme, kuinka mukavia he ovat. Kiittäisimme heitä, kun väistelisimme pommeja, saisimmehan vähän jännitystä elämäämme.

Asun lähellä Hennalan kasarmeja. Siellä valkoiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia vähän yli sata vuotta sitten. Saattoi olla, että naapuri tappoi naapurinsa tosta noin vain, ilman sääliä, vai sen takia, että toinen oli punainen.

"Pyhien uskovien" historia on täynnä kaiken maailman seurakuntia poppamiehineen ja "profeettoineen", joiden lukemattomat ennustukset on menny täysin pieleen, mutta silti ei myönnetä puhuneensa täyttä paskaa, eikä pyydetä anteeksi niiltä, jotka he ovat tuominneet valehtelijoiksi, kun nämä eivät ole uskoneet heidän typeriin ennustuksiinsa.

"Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä."

Siviilit...naiset ja lapset...eivät ole terroristeja, eivätkä demokraattiset maat lainsäädännössään hyväksy sitä, että avuttomia siviilejä murhataan kylmäverisesti. Itse itsensä "Jumalan valituksi kansaksi" valinnut "demokratia" taas ei hyväksy tällaisia sääntöjä, sillä heillä on omat teokraattiset "Jumalalta saadut" sääntönsä ja toteuttavat siis vain kristittyjenkin "rakkauden Jumalan" käskyjä tekemällä selvää kaikista näistä "raakalaismaisista islaminuskoisista".

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
        1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
        Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
        Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
        Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
        Ps. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niin kuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5 5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.

"Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5+5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan."

Eivät uskovaiset yleensä esitä asiaa niin, että minä USKON jonkin asian olevan näin tai mielipiteeni on tämä, vaan tyyli on yleensä sellainen, että minun mielipiteeni/uskomukseni ON totuus. Esiinnytään siis TIETÄVÄISINÄ ilman mitään faktoja.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

"Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen."

Naiset ja lapset eivät ole hyökänneet Israeliin, eikä Ukraina murhaa kylmäverisesti Venäjän siviilejä.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

"Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas."

Enpä ole kuullut myöskään pyhien uskovien kantavan huolta Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista. Sieltä lennätetään kyllä tänne Suomeenkin joitakin ökyrikkaita "Jumalan" poppamiehiä, jotka ovat rikastuneet "hengellisillä" showesityksillään.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5 5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan."

Eivät uskovaiset yleensä esitä asiaa niin, että minä USKON jonkin asian olevan näin tai mielipiteeni on tämä, vaan tyyli on yleensä sellainen, että minun mielipiteeni/uskomukseni ON totuus. Esiinnytään siis TIETÄVÄISINÄ ilman mitään faktoja.

Minä en ainakaan tohdi sanoa kenellekään, että minulla ainoastaan on kaikki totuus. Ei menisi kuin hetki, kun huomaisin, että olen väärässä. Samoin kuin koulussa, kun tein matematiikan läksyjä, jotkut tehtävät olin tehnyt oikein, mutta olin tehnyt myös jonkun tehtävän väärin.

Yhdestä asiasta pidän tiukasti kiinni, koska raamatussa se on niin selvästi kirjoitettu, mutta joitain olen joutunut pohdiskelemaan, ajattelenko oikein. Mutta on minulla mielipide monista asioista ja olen kuunnellut toisten mielipidettä kyseisestä asiasta. Ja sitten mietintämyssy päähän ja miettimään. Välillä olen joutunut hylkäämään oman "totuuteni", koska olin ajatellut väärin. Näin se menee. Elämä on oppimista hautaan asti.

• Anonyymi kirjoitti:

"Pyhien uskovien" historia on täynnä kaiken maailman seurakuntia poppamiehineen ja "profeettoineen", joiden lukemattomat ennustukset on menny täysin pieleen, mutta silti ei myönnetä puhuneensa täyttä paskaa, eikä pyydetä anteeksi niiltä, jotka he ovat tuominneet valehtelijoiksi, kun nämä eivät ole uskoneet heidän typeriin ennustuksiinsa.

"Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä."

Siviilit...naiset ja lapset...eivät ole terroristeja, eivätkä demokraattiset maat lainsäädännössään hyväksy sitä, että avuttomia siviilejä murhataan kylmäverisesti. Itse itsensä "Jumalan valituksi kansaksi" valinnut "demokratia" taas ei hyväksy tällaisia sääntöjä, sillä heillä on omat teokraattiset "Jumalalta saadut" sääntönsä ja toteuttavat siis vain kristittyjenkin "rakkauden Jumalan" käskyjä tekemällä selvää kaikista näistä "raakalaismaisista islaminuskoisista".

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
        1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
        Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
        Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
        Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
        Ps. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niin kuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

Olivatko punaiset naiset ja lapset terroristeja, kun valkoiset lahtasivat heitä Hennalassa ?

Ovatko lapset Afrikassa terroristeja, kun heitä tapetaan mielin määrin ?

Mistä tiedät, että naisia ja lapsia surmataan kylmäverisesti ? Juutalaisia lapsia ja naisia on kuollut palestiinalaisten toimesta. Ovatko palestiinalaiset lapset arvokkaampia kuin juutalaiset lapset ? Jos hamasin ukkelit eivät olisi vuosi sitten hyökänneet, ei olisi tätä tapahtunut.

Minulla on heprealainen raamattu, jota yritän opiskella. Kun luen joitain kohtia, minun mielestäni ne on käännetty väärin suomeksi. Mutta olen vielä niin alussa, että täytyy tutkia paremmin. Minusta Hoosean kohtakin on väärin käännetty, mutta täytyy tutkia ensin, mitä alkuperäisessä raamatussa on kirjoitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas."

Enpä ole kuullut myöskään pyhien uskovien kantavan huolta Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista. Sieltä lennätetään kyllä tänne Suomeenkin joitakin ökyrikkaita "Jumalan" poppamiehiä, jotka ovat rikastuneet "hengellisillä" showesityksillään.

Minä en välitä yhtään näistä "poppamiehistä", varsinkaan afrikkalaisista. Joitain amerikkalaisten saarnaajien kirjoja luen, mutta, jos siellä on jotain outoa, poltan kirjan takassa.

Vaikka minä en pidä ihmisistä, mutta aina se koskee, kun lapsia kuolee. Naisten puolesta en itke yhtään. Kun katson ihmisiä, näen vain pahuutta, pahuutta ja vielä kerran pahuutta. Jos olisi minulla mahdollisuus, muuttaisin metsän keskelle ja ottaisin mukaani viisi koiraa ja kissaa ja eläisin onnellisena siellä eläinteni kanssa. Ne haavat, jotka ihmiset ovat tehneet, ovat liian syviä ja kipeitä, että voisin luottaa ihmiseen. Minä tiedän sen, etten ole yhtään parempi kuin toisetkaan, yhtä paha kuin toisetkin.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Olivatko punaiset naiset ja lapset terroristeja, kun valkoiset lahtasivat heitä Hennalassa ?

Mistä tiedät, että naisia ja lapsia surmataan kylmäverisesti ? Juutalaisia lapsia ja naisia on kuollut palestiinalaisten toimesta. Ovatko palestiinalaiset lapset arvokkaampia kuin juutalaiset lapset ? Jos hamasin ukkelit eivät olisi vuosi sitten hyökänneet, ei olisi tätä tapahtunut.

Minulla on heprealainen raamattu, jota yritän opiskella. Kun luen joitain kohtia, minun mielestäni ne on käännetty väärin suomeksi. Mutta olen vielä niin alussa, että täytyy tutkia paremmin. Minusta Hoosean kohtakin on väärin käännetty, mutta täytyy tutkia ensin, mitä alkuperäisessä raamatussa on kirjoitettu.

"Olivatko punaiset naiset ja lapset terroristeja, kun valkoiset lahtasivat heitä Hennalassa ?"

"Ovatko lapset Afrikassa terroristeja, kun heitä tapetaan mielin määrin ?"

"Ovatko palestiinalaiset lapset arvokkaampia kuin juutalaiset lapset ?"

Lapset eivät ole terroristeja, elleivät vallanhaluiset diktaattorit ja narsistiset kansojen johtajat tee heistä omia pelinappuloitaan ja KAIKKI lapset ovat yhtä arvokkaita, olivatpa sitten minkä värisiä tahansa tai minkä kansallisuuden tai uskonnon omaavien lapsia tahansa tai vaikka olisivat ateistien lapsia.

Palestiinalaisten lapset eivät ole sen huonompia kuin juutalaistenkaan lapset, vaikka kristityt pitävät juutalaisia jalustalla samoin kuin juutalaiset pitävät itse itseään "Jumalan valittuna kansana" ja ovat saaneet myös kristityt uskomaan tähän, vaikka kristittyjen oma Raamattu (=VT+ UT) ei enää tue tätä käsitystä. Kristityt uskovat tässä asiassa ennemmin juutalaisia ja heidän Raamattuaan eli Vanhaa Testamenttia, joka tekee Jumalastakin valehtelijan, sillä Raamatussa sanotaan, että "Jumala ei katso henkilöön".

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

"Mistä tiedät, että naisia ja lapsia surmataan kylmäverisesti ?"

No olen katsonut ja lukenut uutisia ja nähnyt dokumentteja, joissa kerrotaan, miten jotkut israelilaiset nuoretkin ovat tehneet itsemurhan, kun eivät ole halunneet mennä sotimaan, eivätkä ole kyenneet tahraamaan käsiään avuttomien palestiinalaisten lasten vereen.

Ai niin, nehän ovat tietenkin "valeuutisia" aina silloin, jos niissä kritisoidaan israelilaisia tai trumppia tai uskiksia...

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Nykyään Raamatun tekstien eri käsikirjoitusversioita tunnetaan noin 6000.
        Mikä on mielestäsi alkuperäinen Raamattu?

• Anonyymi kirjoitti:

"Olivatko punaiset naiset ja lapset terroristeja, kun valkoiset lahtasivat heitä Hennalassa ?"

"Ovatko lapset Afrikassa terroristeja, kun heitä tapetaan mielin määrin ?"

"Ovatko palestiinalaiset lapset arvokkaampia kuin juutalaiset lapset ?"

Lapset eivät ole terroristeja, elleivät vallanhaluiset diktaattorit ja narsistiset kansojen johtajat tee heistä omia pelinappuloitaan ja KAIKKI lapset ovat yhtä arvokkaita, olivatpa sitten minkä värisiä tahansa tai minkä kansallisuuden tai uskonnon omaavien lapsia tahansa tai vaikka olisivat ateistien lapsia.

Palestiinalaisten lapset eivät ole sen huonompia kuin juutalaistenkaan lapset, vaikka kristityt pitävät juutalaisia jalustalla samoin kuin juutalaiset pitävät itse itseään "Jumalan valittuna kansana" ja ovat saaneet myös kristityt uskomaan tähän, vaikka kristittyjen oma Raamattu (=VT UT) ei enää tue tätä käsitystä. Kristityt uskovat tässä asiassa ennemmin juutalaisia ja heidän Raamattuaan eli Vanhaa Testamenttia, joka tekee Jumalastakin valehtelijan, sillä Raamatussa sanotaan, että "Jumala ei katso henkilöön".

Juutalaiset eivät ole sen parempia tai huonompia kuin muutkaan ihmiset.

Palestiinalaisten lapset eivät ole sen huonompia kuin juutalaiset lapset. Kaikki maailman lapset ovat samanarvoisia. Sekin juutalainen lapsi, jonka hamasin miehet paistoivat elävältä vuosi sitten, oli samanarvoinen kuin suomalainen lapsi, joka murhataan äidin kohtuun. Kummallakin on ihmisarvo, mutta ihminen kielsi niiltä elämän mahdollisuuden.

Jeesus syntyi ihmiseksi ja meni ristille meidän jokaisen tähden, niin juutalaisten kuin kaikkien muidenkin ihmisten takia. Pelastus kuuluu kaikille ihmisille. Mutta ihmisen pitää ottaa armo vastaan elämäänsä, että hän pelastuu. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on ainoa tie Jumalan luo.

Juutalaisilla on kuitenkin erikoisasema, he ovat Jumalan omaisuuskansa. Jumala valitsi Jakovin jälkeläiset omaksi kansakseen. Jeesus syntyi juutalaiseksi ja juutalaiset toivat evangeliumin Rooman alueelle. Sieltä se on levinnyt ympäri maailmaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mistä tiedät, että naisia ja lapsia surmataan kylmäverisesti ?"

No olen katsonut ja lukenut uutisia ja nähnyt dokumentteja, joissa kerrotaan, miten jotkut israelilaiset nuoretkin ovat tehneet itsemurhan, kun eivät ole halunneet mennä sotimaan, eivätkä ole kyenneet tahraamaan käsiään avuttomien palestiinalaisten lasten vereen.

Ai niin, nehän ovat tietenkin "valeuutisia" aina silloin, jos niissä kritisoidaan israelilaisia tai trumppia tai uskiksia...

Osaatko kuvitella, miten hamas kohtelee panttivankejaan. Siellä on miehiä, naisia ja lapsia. Raiskataanko siellä naisia ? Käytetäänkö siellä väkivaltaa ? Miten lapset siellä vankeudessa kärsivät ?

Yksi juutalainen nainen vapautui sieltä. Hän teki itsemurhan myöhemmin. Kyllä naisena osaan kuvitella, mitä kaikkea hän kokikaan näiden raakalaisten käsissä. Hän ei kestänyt elämää enää niiden kokemusten jälkeen. Ajattelen muitakin naisia, mitä he kokevat, kun ovat vankeina siellä, missä näitä miehiä ohjaavat sadistiset voimat. Naisten kärsimysten mittaa ei pysty kuvittelemaan, varsinkin, kun tiedämme muslimien suhtautumisen naisiin. Naisilla ei ole mitään arvoa heidän silmissään. Naiset ovat vain heitä varten, että he voivat tyydyttää omia sadistisia himoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyään Raamatun tekstien eri käsikirjoitusversioita tunnetaan noin 6000.
        Mikä on mielestäsi alkuperäinen Raamattu?

Luen mielelläni hepreankielista raamattua, mutta opettelen vasta heprean kieltä, joten se on aika hidasta. Onneksi minulla on hepreankielinen näppäimistö, joten voin opetella sanoja. Luen myös englannin- ja saksankielistä raamattua ja vertailen niitä.

Juutalaiset olivat tarkkoja, kun he jäljensivät Vanhaa Testamenttia. Minä uskon, että se ei ole muuttunut tuhansien vuosien aikana. Näin minä uskon.

Mutta tuohon punaisten lasten teloittamiseen. Minun pappani oli punainen. Hän asui Suolahdessa. Kun valkoiset tulivat ja etsivät punaisia ampuakseen heitä, pappani kohtasi naapurinsa, joka oli valkoinen. Tämä oli niin hyvä naapuri, ettei hän ampunut pappaani, käski vain mennä piiloon. Hän sanoi, että on tulossa suuri joukko valkoisia ja he ampuisivat ilman muuta pappani. Niin suuri oli viha suomalaisten keskuudessa. Naapuri saattoi tappaa naapurinsa ja ystävänsä. Viha oli suuri. Lahdessakin veri virtasi, naisten, lasten ja miesten veri. Vihalla on suuri voima. Kun suomalaisille tuli yhteinen vihollinen, silloin punaiset ja valkoiset yhdessä puolustivat Suomea. Suliko silloin viha heidän sydämistään pois ja tuliko tilalle anteeksianto.

• Anonyymi

Kyllä kaikki teot ja ajatukset kunkin maan asukkaan ovat lähtöisin Jumalasta.
      Ja Jehova, Isä ja Kristus esim. 2008 antoivat Suomen saatanan käsiin koska Pohjanmaan Ruuben ei kyennyt avoimesti tunnustamaan tekemiään pahoja tekoja.

2012 Jehova ilmoitti aikovansa saattaa Suomen naisväen manalaan kidutettavaksi koska he olivat tehneet liiton kuoleman kanssa.

2017 Jehova ilmoitti tästä eteenpäin päivät vain pahenevat.

Miksi sitten rakastaa näitä Jumalia ja kaitselmuksia. Tai heidän seuraajiaan.
      Jumala ilmoitti lain kirouksissa mikä kohtaisi kansaa joka luopuu laista , vanhurskaudesta , sapatista ja oikeista seksuaalitavoista. Se kansa tuhoutuu.

Kumpi on syypää päättäjät jotka yllyttää laittomuutta vai Jumala joka ankarasti rankaisee.

En tiedä mutta on hyvä on olemassa Jumalaa parempia ihmisiä ja humaanimpeja kuin hän on. Ei heidän tarvitse kaitselmusta palvoa ja olla hiljaa vaan he voivat vaikuttaa asioihin jotta järki voittaisi.

• Anonyymi

Ovatko Jehova ja Jumala sama mies?

• Anonyymi

Eivät ole. Jehova oli 200 Jumalan Pojan johtaja. Nämä hyökkäsivät maan päälle.
        Jumala alkoi paratiisissa tekemään Jehovasta seuraajaan antamalla hänelle kaiken knowledgen.

Koska Jumala tiesi menevänsä tulevaisuudessa ristille maailman elämän edestä. Miksi hän valitsi Jehovan on epäselvää.

Jehovalle annettiin turvaksi Ikuinen evankeliumi jossa hän julistetaan kaiken luojaksi. Hänet Jumala valitsi seuraajakseen ja yhdeksi kaitselmukseksi , eläväksi Jumalaksi.

Jehova on Kaikkivaltias
        ALLAH ON SUURIN
        Krishna on näkyvän ja näkymättömän Luoja.
        Jne.

Mennessään ristille Jumala jätti maailman monen kaiselmuksen suojiin.

• Anonyymi

islam on eksytys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe